POLIISI kaipaa silminnäkijähavaintoja Suonenjoella tapahtuneesta raiskauksesta

Anonyymi-ap

Raiskausepäily uimarannalla

Uhri kertoi, että kolme miestä oli tullut juttelemaan hänelle uimarannan läheisyydessä ja vienyt hänet vastentahtoisesti pienemmän laiturin luo ja siitä metsään.

POLIISI kaipaa silminnäkijähavaintoja Suonenjoella tapahtuneesta raiskauksesta.

Poliisin tietoon tuli sunnuntaiaamuyönä, että Kaatron uimarannalla oli tapahtunut epäilty raiskaus, johon oli osallisena kolme kantasuomalaista miestä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011366120.html

16

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uhrin mukaan teko tapahtui puolen kahden aikaan sunnuntaiyönä uimarannan lähimetsässä lähellä rannan pienempää laituria, jossa ei ole hyppytornia.

Uhri kertoi, että kolme miestä oli tullut juttelemaan hänelle uimarannan läheisyydessä ja vienyt hänet vastentahtoisesti pienemmän laiturin luo ja siitä metsään. Metsässä yksi miehistä oli raiskannut 18-vuotiaan ulkopaikkakuntalaisen naisen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011366120.html

• Anonyymi

TUNTOMERKIT

Uhrin mukaan yksi tekijöistä on noin 190 cm pitkä ja roteva ja hänellä oli yllään pitkähihainen musta paita, joka oli mahdollisesti collegepaita. Toinen tekijöistä on hieman yli 165 cm pitkä ja hänellä oli yllään punainen t-paita. Kolmas tekijä on noin 170 cm pitkä, ruumiinrakenteeltaan hoikka ja hänellä oli yllään musta t-paita.

• Anonyymi

College paita, t paita.

No on tyttölapsella hatarat muistikuvat miehistä😅

Kun kuiteskin, raahasivat rsiskattavaksi?
        Herää epäilys, olisko sittenkin: Talouden kohennus yritys ei olisi nykyaikana mikään tavaton yritys.

Mutta, niinhän sitä sanotaan: YRITTÄNYTTÄ EI LAITETA!🤭

• Anonyymi

Näköjään se savon poikakin alkaa kansainvälistymään. Ihme, että niillä edes seisoo.

• Anonyymi

Just, karnevaaliviikonloppuna paikallinen tekijä. Aika pieni todennäköisyys.

• Anonyymi

Yleisö poistui käd käsille lähipensistöihin.

• Anonyymi

No joko ne raiskarit on saatu kiinni?

• Anonyymi

Mitä tyttö tekee yksin yöllä rannalla?

• Anonyymi

Mitähän raiskulit tekivät yöllä siellä...?

• Anonyymi

Vastenmielinen kommentti. Varmaan aika moni ihminen on kävellyt yksin karnevaaliyönä. Ja vaikka nuori nainen olisi alasti jossain, miten se oikeuttaa raiskaamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän raiskulit tekivät yöllä siellä...?

Tulivat raiskaamaan idiootti mutta mitä tyttö tekee yksin rannalla,olisivat saaneet persraiskata sinutkin kun kyselet tyhmiä.

• Anonyymi

Poliisin tiedotteessahan ei nähtävästi mainittu mitään tekijöiden etnisestä taustasta.
      Eli ei sanottu heidän olevan kantasuomalaisia.
      Tämä kertonee kaiken tarvittavan.

• Anonyymi

No itse asiassa poliisi kertoi, että olivat kantasuomalaisia. Ei sillä, yleisesti ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta kyllä suomalaiset miehetkin tämän taidon ja naisten muun pahoinpitelyn osaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itse asiassa poliisi kertoi, että olivat kantasuomalaisia. Ei sillä, yleisesti ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta kyllä suomalaiset miehetkin tämän taidon ja naisten muun pahoinpitelyn osaavat.

Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.

• Anonyymi

POLIISILLE KAIKKI JOILLA ON SUOMEN PASSI OVAT KANTA-SUOMALAISIA

• Anonyymi

Uusia tietoja raiskauksesta?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3762
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3144
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2749
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2430
    5. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2397
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2367
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2276
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe