Raiskausepäily uimarannalla
Uhri kertoi, että kolme miestä oli tullut juttelemaan hänelle uimarannan läheisyydessä ja vienyt hänet vastentahtoisesti pienemmän laiturin luo ja siitä metsään.
POLIISI kaipaa silminnäkijähavaintoja Suonenjoella tapahtuneesta raiskauksesta.
Poliisin tietoon tuli sunnuntaiaamuyönä, että Kaatron uimarannalla oli tapahtunut epäilty raiskaus, johon oli osallisena kolme kantasuomalaista miestä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011366120.html
POLIISI kaipaa silminnäkijähavaintoja Suonenjoella tapahtuneesta raiskauksesta
16
805
Vastaukset
- Anonyymi
Uhrin mukaan teko tapahtui puolen kahden aikaan sunnuntaiyönä uimarannan lähimetsässä lähellä rannan pienempää laituria, jossa ei ole hyppytornia.
Uhri kertoi, että kolme miestä oli tullut juttelemaan hänelle uimarannan läheisyydessä ja vienyt hänet vastentahtoisesti pienemmän laiturin luo ja siitä metsään. Metsässä yksi miehistä oli raiskannut 18-vuotiaan ulkopaikkakuntalaisen naisen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011366120.html - Anonyymi
TUNTOMERKIT
Uhrin mukaan yksi tekijöistä on noin 190 cm pitkä ja roteva ja hänellä oli yllään pitkähihainen musta paita, joka oli mahdollisesti collegepaita. Toinen tekijöistä on hieman yli 165 cm pitkä ja hänellä oli yllään punainen t-paita. Kolmas tekijä on noin 170 cm pitkä, ruumiinrakenteeltaan hoikka ja hänellä oli yllään musta t-paita.- Anonyymi
College paita, t paita.
No on tyttölapsella hatarat muistikuvat miehistä😅
Kun kuiteskin, raahasivat rsiskattavaksi?
Herää epäilys, olisko sittenkin: Talouden kohennus yritys ei olisi nykyaikana mikään tavaton yritys.
Mutta, niinhän sitä sanotaan: YRITTÄNYTTÄ EI LAITETA!🤭
- Anonyymi
Näköjään se savon poikakin alkaa kansainvälistymään. Ihme, että niillä edes seisoo.
- Anonyymi
Just, karnevaaliviikonloppuna paikallinen tekijä. Aika pieni todennäköisyys.
- Anonyymi
Yleisö poistui käd käsille lähipensistöihin.
- Anonyymi
No joko ne raiskarit on saatu kiinni?
- Anonyymi
Mitä tyttö tekee yksin yöllä rannalla?
- Anonyymi
Mitähän raiskulit tekivät yöllä siellä...?
- Anonyymi
Vastenmielinen kommentti. Varmaan aika moni ihminen on kävellyt yksin karnevaaliyönä. Ja vaikka nuori nainen olisi alasti jossain, miten se oikeuttaa raiskaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän raiskulit tekivät yöllä siellä...?
Tulivat raiskaamaan idiootti mutta mitä tyttö tekee yksin rannalla,olisivat saaneet persraiskata sinutkin kun kyselet tyhmiä.
- Anonyymi
Poliisin tiedotteessahan ei nähtävästi mainittu mitään tekijöiden etnisestä taustasta.
Eli ei sanottu heidän olevan kantasuomalaisia.
Tämä kertonee kaiken tarvittavan.- Anonyymi
No itse asiassa poliisi kertoi, että olivat kantasuomalaisia. Ei sillä, yleisesti ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta kyllä suomalaiset miehetkin tämän taidon ja naisten muun pahoinpitelyn osaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itse asiassa poliisi kertoi, että olivat kantasuomalaisia. Ei sillä, yleisesti ulkomaalaistaustaiset ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta kyllä suomalaiset miehetkin tämän taidon ja naisten muun pahoinpitelyn osaavat.
Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
- Anonyymi
POLIISILLE KAIKKI JOILLA ON SUOMEN PASSI OVAT KANTA-SUOMALAISIA
- Anonyymi
Uusia tietoja raiskauksesta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070