Sovittaisiinkohan me yhteen?

Anonyymi-ap

On monia yhdistäviä asioita, mutta ollaan luonteiltamme melko erilaisia. Luonteiden ei pidäkään olla täysin samanlaiset vaan toisiaan täydentävät, mutta mietin ollaankohan me väärällä tavalla erilaisia. Sillä tavalla, ettei se täydennä vaan tulee aiheuttamaan jatkuvia väärinkäsityksiä ja muita ongelmia. En tiedä vielä vastausta tähän kysymykseen, pitää tuntea paremmin.

41

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopisimme. ❤️ miehelle

• Anonyymi

Ei sovittaisi. Alusta asti ollut selvää.
      Miehelle

• Anonyymi

🤭😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭😅

Onko lapsella haufkaa taas palstaäijän monologissa? Itkua siellä kuitenkin tuherrat oikeasti

• Anonyymi

Kommunikointi on tärkeää. Sillä ne väärinkäsitykset ja muut ongelmat vältetään.

• Anonyymi

Mies marssii suuttuneena primadonnana pois, aina kun kommunikoinnin pitäisi alkaa.🤔

• Anonyymi

Kommunikointikaan ei riitä, jos ollaan väärällä tavalla erilaisia. Silloin yhteiselämä tökkii, vaikka molemmat yrittävät parhaansa. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies marssii suuttuneena primadonnana pois, aina kun kommunikoinnin pitäisi alkaa.🤔

Höpö höpö, hän myötäilee niin kauan että pääsee tilanteesta pois, että aivan niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Primadonna 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommunikointikaan ei riitä, jos ollaan väärällä tavalla erilaisia. Silloin yhteiselämä tökkii, vaikka molemmat yrittävät parhaansa. Ap

Sitten ihan turha edes yrittää. Ajantuhlausta. Parempia päätöksiä tarvitaan molemmilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ihan turha edes yrittää. Ajantuhlausta. Parempia päätöksiä tarvitaan molemmilta.

Samaa mieltä, mutta omassa tapauksessa ei tosiaan vielä tiedä asian laitaa. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Primadonna ❤️kylänluuta 🤗🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Primadonna ❤️kylänluuta 🤗🤭

🥰❤️❤️😘

• Anonyymi

En mä huolehdi tuollaista. Jos mun sydän tykkää, se riittää!

• Anonyymi

Mut mun sydän ei tykkää.
        Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mun sydän ei tykkää.
        Naiselta

No mitä ihmettä sitten kaipaat? 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä ihmettä sitten kaipaat? 🙃

Addiktion hälvenemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Addiktion hälvenemistä.

Hänellä ei ole addiktioita tietääkseni. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ei ole addiktioita tietääkseni. Ap

Tarkoitin tätä palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tätä palstaa.

Tuskin on ikinä lukenut tätä palstaa tai ainakaan kovin pitkään. Ap

• Anonyymi

Ohi. Olemme todella samanluonteisia. Enempi kokemus tietysti muokkaa ihmistä eri tilanteissa.

• Anonyymi

Olemme hyvin samanlaisia. Silti kaipaan rauhaasi usein rauhoittamaan mieltäni.

• Anonyymi

Joko tutustut tähän ihmiseen ja se selvittää asian, tai sitten aktiivisesti ja määrätietoisesti lopetat hänen miettimisen sekä kohtaamiset. Kaikki muu on ajan hukkaa. Kyllä se siitä.

• Anonyymi

Olipa siinä ytimekäs, mitta jokseenkin pakkomielteinen toimintaohje palstasedälle

• Anonyymi

Mä en kutsuisi tätä aikaa ajanhukaksi.

• Anonyymi

Niissä kohtaamisissa tutustuminen juuri tapahtuu, miten muutenkaan. Ap

• Anonyymi

Tosi kiinnostava kysymys. Me taas ollaan luonteeltamme osittain samanlaisia, joissakin jutuissa varmaan täydentäisimme toisiamme. Itse ajattelen, että jos olisi rehellisyys (kaikkea ei tarvitse avata) suoruus ja rehellisyys ja huumori, niin erilaisuus olisi mielenkiintoista. Mutta ollaanko kovin erilaisia? mieheltä

• Anonyymi

Tietynlainen erilaisuus on kiinnostavaa. Siitä saa uusia näkökulmia molemmin puolin. Sen tapainen erilaisuus taas on hankalaa, mikä aiheuttaa käytännön elämässä ongelmia tai loputonta setvimistä. Huumori voi olla mukava lisä, jos on saman tyyppinen huumorintaju. Hän on aika vakava, eikä huumori ole ollut juuri esillä. Ap

• Anonyymi

En silti halua luopua prinsessa-leikeistä kun ollaan kimpassa. Leikitkö sä prinssiä? 🤭🤗❤️

• Anonyymi

Voin leikkiä prinssiä! Ostetaan sitten muun muassa mulle sellainen kruunu. Kävelisin kämpässä alasti kruunu päässä ja odottaisin sinua. -sivusta ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin leikkiä prinssiä! Ostetaan sitten muun muassa mulle sellainen kruunu. Kävelisin kämpässä alasti kruunu päässä ja odottaisin sinua. -sivusta ei ap

Kuulostaa eri herkulliselta!

• Anonyymi

Nainen tuskin kunnioittaisi minua kun olen niin herkkä ja arka.

• Anonyymi

Ei haittaa laisinkaan, jollei mene niin pitkälle että estää normaalin elämän. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa laisinkaan, jollei mene niin pitkälle että estää normaalin elämän. Ap

Menee. Olen tosi ahdistunut ja arka kaikkeen uuteen.

• Anonyymi

Kyllä musta siltä tuntuu ❤️
      Eläisimme samaa rakkaustarinaa 🤗🤭❤️

• Anonyymi

Me tavataan vielä tämän kesän aikana. Pitää silloin ottaa uusia aiheita puheeksi. On vielä paljon mitä emme tiedä toisistamme, paljon tärkeitä asioita. Samalla näkee miten hän suhtautuu niistä puhumiseen. Ap

• Anonyymi

Entä tunnepuoli, pelaako molempiin suuntiin?

• Anonyymi

Uskomatonta, että tämä sinun ikuinen sönkötyksesi jaksaa kiinnostaa, palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä tunnepuoli, pelaako molempiin suuntiin?

Molemmilla taitaa olla vielä epävarmuutta siinäkin. Pitäisi myös tehdä yhdessä monenlaista, laajentaa. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti, mutta tilanne on epäselvä, koska paljon vielä puuttuu. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomatonta, että tämä sinun ikuinen sönkötyksesi jaksaa kiinnostaa, palstasetä

No edes jollain on muutakin kuin toisten arvostelua!

• Anonyymi

Sanoisin että kummankin mielipiteelle on suhteessa tilaa ja kun kumpikin arvostaa toisen mielipiteitä silloin kaikki on ok.
      Suvaitsevaisuus ja toisen ymmärtäminen vie jo pitkälle.
      Paljon on samantapaisia asioita kummallakin elämässä tapahtunut sekin auttaa jo kummasti välttämään turhan kriittistä asennoitumista ja äkkipikaisia ratkaisuja.
      Kärsivällisyys on se mitä tarvitaan kummankin puolelta. Ihan meidän kummankin elämäntilanteestamme johtuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe