Sama "Virveli" istuu perseellään liikuntaesteisten koneella 3 tuntia tehden koneella Osuuskunta ym. työjuttuja. Oli viime Perjantaina 3 tuntia ja nyt eilen tiistaina.
Tuoleja ei ole muilla koneilla eikä tuoleja ensinkään. Ja kun pitäisi päästä koneelle tulostamaan tiliotetta. Ei hän näyttää asuvan koneella tai tekevät työtä siinä. Katsoin kyllä kellosta ajan.
Menkööt kirjaston koneelle! Se kone on tarkoitettu Kelan asiakkaille liikuntaesteisille.
Kotkan Kelassa
5
357
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et käy sanomassa hänelle itselleen vaan sen sijaan ruikutat täällä anonyymisti asiasta?
- Anonyymi
AIDSHOMO
- Anonyymi
Ei sekään ole mistään kotoisin, että kirjaston koneella istutaan aamusta iltaan kahdeksankin tuntia joka päivä.
Näin ainakin Kouvolassa "tumma" poika tulee kuin töihin kuulokkeet korvilla, kirjaston koneelle, jotka pitäisi olla asiakkaiden lyhytaikaiseen asioimiseen tarkoitettuja.- Anonyymi
Kotkan pääkirjastossakin maahanmuttajat ovat vallanneet kaikki kirjaston pääkerroksen koneet. Isolla porukalla istutaan aamusta iltaan. Kukaan ei uskalla mennä sanomaan heille mitään kun heti vedetään rasismikortti esiin.
- Anonyymi
Monissa paikoissa kirjaston koneet ovat vallanneet lapset, jotka käyttävät niitä pelaamiseen. Siihenhän niitä koneita kaupungit, ja kunnat eivät alunperin ole tarkoittaneet.
Valvonta on välinpitämätöntä, ja joistain kirjastoista on tullut lasten, ja nuorison seurustelupaikkoja, jossa nautitaan virvokkeita, ja jonne tilataan jopa pizzoja omatoimiaikana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241649
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038