mä rakastan sinua. En vaan tiedä oisko sulla aikaa mulle kun kaipaan sua koko ajan.
Joo, kyllä
35
635
Vastaukset
- Anonyymi
Voin roikkua niin selviää.
- Anonyymi
Lepakkona räystään alla.
- Anonyymi
Roikkuisitkin. T.ap
- Anonyymi
On aikaa
- Anonyymi
Muista mumista viimeinen sana tähän palstaäijän banaaliin aloitukseen ja alentaa sillä toista ihmistä. Erittäin fiksua on🥱
- Anonyymi
Mieleni räjähtää aina kun mietin, että miettisit minua. T. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieleni räjähtää aina kun mietin, että miettisit minua. T. ap
Hooverilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista mumista viimeinen sana tähän palstaäijän banaaliin aloitukseen ja alentaa sillä toista ihmistä. Erittäin fiksua on🥱
Vaihtopenkiltä valitaan parhaimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hooverilla.
Miksi imuri räjähtäisi? Rakas, puhut hassuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtopenkiltä valitaan parhaimmat.
Ja millaiseen finaaliin?
- Anonyymi
On mulla aikaa mutta energiat nollissa erektiosta huolimatta. (ajattelin sua).
- Anonyymi
Mihin sun energiat on menneet? Kävelylle? T.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sun energiat on menneet? Kävelylle? T.ap
Kävin joo, noi jotku vetää folaatit alas ja huonois maisemis joka viikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, onko sulla auringonpistos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas, onko sulla auringonpistos?
Nooooou, varmaan trexan vaikka vähentänyt pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooooou, varmaan trexan vaikka vähentänyt pitkään.
Selvä. T.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli chem traileistä puhutaan? Mistä sitä folaattia saa? Mä käytän laadukasta suolaa, siitä saa mineraaleja. Mutta ihan älyttömän väsynyt olen. -en ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli chem traileistä puhutaan? Mistä sitä folaattia saa? Mä käytän laadukasta suolaa, siitä saa mineraaleja. Mutta ihan älyttömän väsynyt olen. -en ap
Foolihappoa reseptillä "Folic acid" -merkkisenä. Alhaiset rauta-arvot voi olla myös syynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foolihappoa reseptillä "Folic acid" -merkkisenä. Alhaiset rauta-arvot voi olla myös syynä.
Siksikö ne skrodet carnivoret onki niin äkkivääriä ja hitaanpuoleisia? Persuboille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sihen mitään reseptiä tarvi, saa ostaa ruokakaupasta luontaistuotehyllystä, se on b-vitamiinia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö ne skrodet carnivoret onki niin äkkivääriä ja hitaanpuoleisia? Persuboille
carnivore saa sitä lihaa syömällä. kasvissyöjältä se puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole alhaiset varastoraudat mulla.
- Anonyymi
Kuka sun rakkauden kohde on?
- Anonyymi
Se on semmonen vikkelä liikkeinen mies, jonka muuvseille moni on varmaan kateellinen, jos huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on semmonen vikkelä liikkeinen mies, jonka muuvseille moni on varmaan kateellinen, jos huomaa.
Ja Turska tilittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Turska tilittää.
Tiedätkö mitä? Olet ilkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt niin tunnistin... taisit en.
- Anonyymi
Niin, samat sanat ja välillä valahtaa kyyneleet, tuntisit olos vaan kiusaantuneeks.
- Anonyymi
Mulla on oikein paljon aikaa hänelle. T.ap
- Anonyymi
Aikaa hänelle olisi. Kaikesta huolimatta. Ajatuksia hänestä on. Kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Hyvää iltaa, kaikesta huolimatta. T. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa, kaikesta huolimatta. T. ap
Kuin myös. Mietin vain, jos tuon ajatustunnustuksen kuulisi irl hänen suustaan, niin miten reagoisin. En tiedä. Koskaan ei saisi sanoa, ettei tiedä mutta tuossa tuntisin olevani seinää vasten. En usko, tiedän ettei hän sitä tarkoittaisi, siis seinää vasten mutta siltä minusta ensi ajatuksena tuntuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös. Mietin vain, jos tuon ajatustunnustuksen kuulisi irl hänen suustaan, niin miten reagoisin. En tiedä. Koskaan ei saisi sanoa, ettei tiedä mutta tuossa tuntisin olevani seinää vasten. En usko, tiedän ettei hän sitä tarkoittaisi, siis seinää vasten mutta siltä minusta ensi ajatuksena tuntuisi.
Inhottavaa kyllä jos hän kokisi samoin.
- Anonyymi
Enpä tiedä, olen aika kiireinen.
- Anonyymi
Niin mä vähän pelkäsinkin, mut kiitos osallistumisesta. T. ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556