Ei kyllä se vain niin on

Anonyymi-ap

Että te muutamat jankkaajat ootte ihan kipeitä päästänne, ulkona on ollut lämmintä ja aurinkoista ja te vain jankkaatte täällä yhtä ja samaa ja väittelette ja kiusaatte tuntemattomia mut ainiin te energiavampyyrit ette kestä päivänvaloa ettekä varsinkaa sitä jos muilla on hyvä fiilis, se pitää saada äkkii tuhottuu niin saatte taas vähän energiaa jaksaa taas jankuttaa haukkumisianne, käykääs happihyppelyllä, olipas mukava taas aamulla urheilla, mites teillä? Lääkkeet jääny ottamati vaiko ryyppyputki jääny päälle vai mikä mättää? No tähän nyt tietysti tulee kommenttia kuinka esiinnyn naisena ja silleen mut se o kato mulle aivan sama mitä te skriivaatte täällä kun teijän jutuis on yhtä paljo totuuspohjaa ku kaatopaikalla eli pelkkää pskaa hyvää päivää hyville ja pahaa muutamalle pahalle

14

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö sinä juuri naisia esittävä mies paljastanut, että mistä kenkä puristaa? Eli siitä, että kaikki ei pidä sinun teatteria uskottavana. Pienestä on sinunkin elämä kiinni sitten

• Anonyymi

Miten joku voi olla noin juntti ja yksinkertane ei se vaa tajuu 🤣👁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noussu aikoinaan päähän lukijoiden hyväuskoisuus tällä palstasedällä. Addiktio tuo on myöskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tällä kokoajan mesoot menemään. Kantsii ulos mennä koskettaa ruohoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noussu aikoinaan päähän lukijoiden hyväuskoisuus tällä palstasedällä. Addiktio tuo on myöskin

Pidä jo pääs kii urpo sut pitäs ampua!

• Anonyymi

Voiksin tappaa ton jankuttajan ilomielin niin loppus ihmisten kiusaaminen

• Anonyymi

Täällä netissä joku kirjoitti uhkaavaan sävyyn1 kuten satoja ihmisiä viikottain, voi ei koita jaksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiksin tappaa ton jankuttajan ilomielin niin loppus ihmisten kiusaaminen

Voi juku taasko sinua palstaäijä kiusataan täällä

• Anonyymi

Eihän ne voi mihkään poistuu, ku niille jopa maksetaan palkkaa tosta jankutuksesta.
      *Unelmien duunaripaikka*

• Anonyymi

Näköjään joo ei mikään muu selitä tota käytöstä ullapito poikia

• Anonyymi

Tai sit Joku joka ei poistu kotoaan ikinä melkeen

• Anonyymi

Ihanaa päivää yhdelle jankkaajalle ☀️

• Anonyymi

Katsotaan kun talvi tulee miten positiivinen sinä olet.Mikä ihmeen lämmin?Hvetin kuuma.

• Anonyymi

Pskan kyttäys viesti tuo aloitus oli.Keitin kahvit silloin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3139
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe