Saako rannalla olevaa vanhaa veneen hylkyä (muinaiskohde) tarkastella veneestä käsin, jos ranta-alueella on kesämökki? Erään kerran soutelimme ja olisimme halunneet nähdä erään, mutta vihainen mökkiläinen tuli huutamaan rannalle, vaikka hänen mökkinsä oli kauempana metsän peitossa. Todella ikävä kokemus, koska emme millään tavalla häirinneet häntä. Mitä sanoo laki?
Saako hylkyä katsella
6
127
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on kaksi eri asiaa.
Kotirauhaa ei saa häiritä ja hyllylle saa vaikka sukeltaa kunhan se ei häiritse - Anonyymi
Myös rannan lähellä saa soutaa, vaikka olisi mökkikin .
- Anonyymi
Lähellä saa, mutta ei niin lähellä, että se häiritsee kotirauhaa.
Metrimäärää en lähde arvioimaan, mutta ihmisillä tuntuu olevan eri tilanteissa hyvin yhtenevä käsitys siitä, mikä on sopivaa.
- Anonyymi
Heitin joskus luovin lähelle mökin rantaa kun ei ketään ei näkynyt
missää ,hetken päästä tuli akka huutamaan laiturille että painu helvettiin täältä- Anonyymi
Minä uskon sinua koska tuo ei yhtään kuulosta keksityltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon sinua koska tuo ei yhtään kuulosta keksityltä
Minunkaan mielestä tuo ei muistuta lapsen mielikuvitusksen tuotteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353805Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362517Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v612063Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781626Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen131619Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma591375Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791291- 671280
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741256- 721237