Maataloustuet joutaa Lopettaa kokonaan Suomessa

Anonyymi-ap

Saajan myö ostettua niitä maatallous tuotteita ulkomailtakin.

37

652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeisiin töihin vaan.

• Anonyymi

Kyllähän se totta on, että jokaisen pitäisi hommata sellainen ammatti, ettei tarvii tukien varassa ellee toisten rahoilla.

• Anonyymi

Kyllä, turhat tuet pois.

• Anonyymi

Loppuu kikkailu!!! Ulkomaita vaan hyvää tänne!!

• Anonyymi

Yökaudet jyryää Peltomaan.

• Anonyymi

Niin, miksi tukea maataloutta?
      Kyllä niitä tuotteita tuodaan tänne.
      Ei tässä muitakaan tueta noin paljon.
      Maatalous tuki pois.

• Anonyymi

Joku voisi oikeasti tehdä laskelmat, mitä kannattaa tuottaa Suomessa ja mitä ei.

• Anonyymi

Tuet pois ja saavat tulla toimeen jos tulee, muuten ehtikään muita hommia.

• Anonyymi

Turhat tuet pois. Esim. Lapsilisät, kaikki kela tuet.. Sairaalat kaikki yksityistettävä ja kaikki maksaa oikean hinnan hoidoista. Päivähoito ja sen kaltaiset tuet pois. Koulut maksulliseksi jne. Lopuksi pitää säätää tuntuva punikki vero.. Amen

• Anonyymi

Esimerkiksi lapsilisä ei ole turha tuki, vaan maatalouden tuet ovat ihan turhia tukia. Ne joutaa huitsin Nevadaan.

• Anonyymi

Maksetaan niitä maataloustukia muuallakinpäin maailmaa. Sitä paitsi joka maassa ollaan ylpeitä oman maansa ruuan tuotannosta paitsi täällä kateellisten Suomessa.

• Anonyymi

No ihan samanlaista ja yhtä hyvää ruokaa tuodaan ulkoakin. Eipä tuossa hyvin eroa oo.
      Ja enpä tunne ketään, joka nyt varsinaisesti olisi ylpeä Suomessa kasvaneesta ruoasta.

• Anonyymi

Suomal.ruoka on puhdasta.Espanjan saaste vihannekset,tehän sairastutte.Kyllä turistiopas bussissa kertoo täältä ne teidänkin ruoat tulee.Vilja on puhdasta meillä,eläimet liha ,hyvin hallinnassa kaikki alusta loppuun.Riista kausiruoat tulee itseltä monilla.Tänään juuri tuli mieleen millaistahan olisi oma varais alous.Tekisi lähes kaiken ihan itse.

• Anonyymi

Höpöhöpö, suomalainen vehnäpete tunkee ihan samalla tavalla kaiken myrkkypaskan peltoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, suomalainen vehnäpete tunkee ihan samalla tavalla kaiken myrkkypaskan peltoon.

Ja jatketaan vielä... Vähävaraiset pientilalliset tapettiin Suomesta 60-80-luvuilla, jäljelle jäivät vain kepulaisten maalaisaatelitilat, joista tuli tukiaisten varassa pyöriviä ikiliikkujia. Tuolloin vinguttiin siitä, kuinka kannattamatonta ei kannata tukea. No, nyt on sama tilanne isommassa mittakaavassa. Vieläkö laulu on sama?

• Anonyymi

HILJAAAAA!!! KEPU ON KING

• Anonyymi

Itse ostan tuotteeni kaupasta hinnan perusteella, olipa ulkomainen tai kotimaan tuote.

• Anonyymi

No miksi edelleen tuetaan jotain täysin kannattamatonta?
      Järki käteen !

• Anonyymi

No en oo kokenu ainakaan vielä toistaiseksi minkäänlaista ylpeyden tunnetta kun oon syöny esimerkiksi suomalaisia pottuja.

• Anonyymi

Minä ostan ruotsalaista varhaisperunaa ja Arlan maitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostan ruotsalaista varhaisperunaa ja Arlan maitoa.

Ei oo naapurin potut niin vetisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo naapurin potut niin vetisiä.

Ei oo niin mätetty apulantaa kuin "Luomu-Suomessa".

• Anonyymi

Säkkijärven polkka on paikallaan.

• Anonyymi

Litlistä ostan.

• Anonyymi

Arlan maitoo

• Anonyymi

Halvinta eli ulkomaista ostan.

• Anonyymi

Maatalous tuet pois ja kaikki muutkin yritystuet pois. Vois niilläkin rahoilla palkata kielitaidotonta työvoimaa hoitoalalle ja Turun tunnin junarata hankeeseen.

• Anonyymi

Valio lähtisi Suomesta jos maatalous loppuisi. Omistaja Heikki Valio joutuisi leipäjonoon.

• Anonyymi

Onhan mellä Arla! Halvempaa ka yhtä hyvää.

• Anonyymi

Valio joutaa vaikla kaivoon!!!

• Anonyymi

Turhan ku Arla on olemassa

• Anonyymi

Litlin jukurtit on hyviä. Viva Doitsland!

• Anonyymi

Onko Riitta-Liisa talon tyttöjä?

• Anonyymi

Siis ison talon, voisin kosaista.

• Anonyymi

Maataloustuilka voisi ostaa Saksasta jukurttia. Siellä on kirsikkajukurttiakin.

• Anonyymi

ENTÄPÄS SITTE KUN OLLAAN TÄYSIN RIIPPUVAISIA ULKOMAAN VIHANNEKSISTA , HINNAT NOUSEE PILVIIN , JA TAAS ON HUONOO

• Anonyymi

Höpö höpö, ei hinnat nouse.
        Tuet pois vaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3518
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2887
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2386
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2256
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2143
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2097
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2025
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1974
    Aihe