Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla tekemisissä
Palstagubbe kommentit alle 😂
Ootko nainen noin mustis musta
46
2557
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen. Muistan kun olit erään kanssa tekemisissä, enkä voinut kuin ajatella miksi minä en voi olla hän.
- AnonyymiUUSI
Entä se viaton nainen kenen laitteen hakkeroit pari vuotta sitten mustiksena?Olet uhkaillut täällä löytämilläsi tiefoilla minun läheisiä.Luulit että olen rikas.Olet se kuka kyttää minua öisin.
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei ollut minulta. Tarkoitatko jotain virallisia tapaamisia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kovin virallisilta näyttäneet!! Imutusta yms.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyttäätkö nainen jonkun kameroiden kautta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Livenä näin!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 ohi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun töitä vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Livenä näin!!
No anna miehen imutella..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No anna miehen imutella..
Niin, siitä vois joissain piireissä piirtää jo rastin seinään, palstaäijän tekstien kautta jotain utopistista fantasiaa elävä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on riistakamera ja spämmään paikalliselle poliisille tätä kiinnostavaa dataa, että halvalla sais. Pakko trollotella tätä palstasedän monologia vähän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hahaa!....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on riistakamera ja spämmään paikalliselle poliisille tätä kiinnostavaa dataa, että halvalla sais. Pakko trollotella tätä palstasedän monologia vähän
🤣🤣🤭
- AnonyymiUUSI
Onks tää ny SE päivä ku gubbejankkaaja hiljeni? -sivusta
- AnonyymiUUSI
Turha luulo, naisia esittävä setämies. Meitä on muitakin kuin minä, vaikka kaltaisesi järjenjättiläiset yrittää nähdä asian toisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turha luulo, naisia esittävä setämies. Meitä on muitakin kuin minä, vaikka kaltaisesi järjenjättiläiset yrittää nähdä asian toisin
No ei pelkän apukoulun käynyt vajakki tajua. Noita on niin helppo ohjailla ja tulevat kiltisti perässä kun ei ole äly sillä tasolla ett tajuais.
- AnonyymiUUSI
Ai niiku miten mustis?
Taasko oot kuvitellut omiasi täällä? - AnonyymiUUSI
Miten tämä mustasukkaisuus on ilmennyt?🤭🤔
- AnonyymiUUSI
Kyllä vähän olen, vaikkei mulla ole ns. oikeutta siihen. Mietin, että oletko myös joskus tahallaan halunnut tehdä minut mustasukkaiseksi, kertomalla hoidoistasi? Ja onko tämä kaikki mitä olen kestänyt vuosia, kostoa jostain? Kun minun mielestä ei ole syytä kostaa mitään, kun ihan syystä silloin aikanaan lähdin siitä tapailusuhteesta. Et kohdellut minua silloin oikein. Ja minä välitin niin paljon, että sattui ihan h*lvetin paljon. Minusta tuntuu, että haluat vaan satuttaa. Siksi koitan kiertää kaukaa. Nautitko siitä, jos nainen kärsii?
- AnonyymiUUSI
Ja sitten lisään vielä, että ei varmaan ollut aloitus minulle. Kun en ole kirjoitellut täällä niitä todella törkeitä viestejä, missä nimitellään yms. Että jotenkin tuo "noin mustis" ei sittenkään osunut.
- AnonyymiUUSI
Sori, mutta se mies ei vaan taida välittää sinusta yhtään. Ikävä juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori, mutta se mies ei vaan taida välittää sinusta yhtään. Ikävä juttu.
Sori, mutta sinun kommenttisi on aika tyhmä. Emme tunne mistään, joten miksi auot päätäsi?
- AnonyymiUUSI
Aika sairaalta naiselta vaikuttaa
- AnonyymiUUSI
Se on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on.
Sinä sait heti langan päästä kiiinni, että kenestä naisesta tämä palstasetä eli aapee täällä jupajaa? Tai tuo edellinen epätoivoinen naisen parjaamista yrittävä
- AnonyymiUUSI
Ap puhuu itsestään kun syyttelee toisia.
- AnonyymiUUSI
Kyllä vaan, on kyse jälleen projektiosta.
- AnonyymiUUSI
En. Hän teki valintansa tai jatkoi veivaamista ym. Niin minä menin eteenpäin. Ei kukaan jaksa loputtomiin.
- AnonyymiUUSI
Ja tulihan siinä samalla sitä luonnetta esille aika hyvin. Pitäisi itse kestää sama toiselta, jos sille linjalle lähtee. En lähtenyt samaan toisen kiusaksi, koska ei ole kiinnostusta hämmentää tai satuttaa.
- AnonyymiUUSI
Ei mulle, mutta noin yleisesti: en ole kovin mustasukkaista tyyppiä. En ole koskaan esim .ollut mustasukkainen seurustelukumppaneistani. Minusta on kyllä oltu sairaalloisen mustasukkaisia täysin ilman syytä (en pettänyt ikinä häntä). Nykyinen kumppanini ei tunne lainkaan mustasukkaisuutta, se on helpottavaa.
Silloin kun olen tuntenut mustasukkaisuutta, se on ollut lopun alkua. Olen aina ollut tuolloin vasta kiinnostunut, en suhteessa. Mustasukkaisuus on lopettanut pikkuhiljaa kiinnostuksen, koska siihen on ollut aina aihetta. En osaa olla kiinnostunut miehestä, joka on yhtä kiinnostunut jostakusta muusta kuin minusta. Eri asia tosin, jos kiinnostus on alkanut ennen mua, silloin se ei haittaa. - AnonyymiUUSI
En ole kenestäkään mustasukkainen.
- AnonyymiUUSI
En ole mustasukkaisia tyyppiä ei minulla ole sinuun minkäänlaisia tunteita niin miksi olisin mustasukkainen (sinusta)
- AnonyymiUUSI
Mitenkä se mustasukkaisuus näkyy, jos ette ole tekemisissä? Vai onko se heijastus sinun omista tunteista?
- AnonyymiUUSI
Hän voisi olla tämän aloituksen takana. Tiedän että pitää mua kauniina. En kuitenkaan usko, että kuvittelee mustasukkaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Eipä ollut minultakaan.
Ei meillä ole mitään tietääkseni, vähäistä keskustelua lukuunottamatta.
En ole ollut kenenkään kanssa vuosiin. Enemmänkin nauttinut vapaudesta rankan suhteen jälkeen.
Ei tarvetta olla mustasukkainen aikuisesta ihmisestä, osaa varmaan itse päättää kuka kiinnostaa ja milläkin lailla, muiden siihen puuttumatta - AnonyymiUUSI
Hei, hei, hei, hävisit jo. Me voitimme elämämme. Otahan turpaasi ihan itse ja tee asioita mitä on sinua 😂
- AnonyymiUUSI
ei kukaan ole sulle mustis, miksi haluat että joku olisi? keksi muita keinoja tuntea itsesi hyväksi ja haluttavaksi. ota vaikka suhde itsellesi 😃
- AnonyymiUUSI
En tosiaankaan ole mustis.
Miks ihmeessä olisin jostain jota en tiedä edes kuka se on? - AnonyymiUUSI
Varmaan joku punatukkajuutalainen, heillehän ihmiset ovat sijoituksia ja heitä harmittaa menettää "varojaan".
- AnonyymiUUSI
Minun ei kyllä TARVI olla mustasukkainen miehestäni, koska HÄN OIKEESTI NIIN VITTUMAISEN NÄKÖINEN MIES, että NAISET KIERTÄÄ HÄNET KAUKAA.
Ehkä minä olen vain sattunut jostain syystä näkemään hänen todellisen luonteensa, koska tuo on HALUTTU NÄYTTÄÄ MINULLE.
Nuo ovat olleet tilanteita joissa ei ole kukaan muu ollut näkemässä, kun minä.
Ehkä minulla on hänen vittumaisen ulkonäkönsä luonne josta hän saa VOIMAA, koska ME OLLAAN MOLEMMAT SAMAA MIELTÄ ERÄÄSTÄ HENKILÖSTÄ, ETTÄ HÄN ON SAANUT LIIKAA TEKOJAAN ANTEEKSI JA PORSKUTTAA VAIN ITSEKKÄÄSTI MENEMÄÄN!
EHKÄ MIES VAAN JÄI ODOTTAMAAN, ETTÄ MILLOIN ME EROTAAN NIIN HÄN ALKAA MINUN KANSSA PELAMAAN EX-MIEHENI TÖRKY PELIÄ, KOSKA HÄNEN VENÄLÄINEN EX-VAIMONSA EI KÄYNYT EDES MEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE VAIKKA PÄISSÄÄN AJOI AUTOLLA KEMIN KESKUSTASSA LIIKENNEVALO TOLPAN PASKAKSI.
TUON JÄLKEEN POLIISIT OLIVAT AINA PITÄMÄSSÄ RATSIAA JOSSAIN TERVOLAN KOHDALLA, KUN ME OLTIIN MENTY NAIMISIIN JA MINÄ OLIN RASKAANA, MUTTA TUOTA JATKUI VIELÄ KUN LAPSI OLI SYNTYNYT!
MINULLA NÄKY OLEVAN KUVIA JOISSA KUNNIALLISET OVAT JA JUOVAT KALJAA SEKÄ EX-MIEHELLÄNI ON PÄÄSSÄ MILIISIN/AMIRAALIN TAI VASTAAVAN LAKKI PÄÄSSI!
TUOLLAISIA IHMISIÄ HE OVAT JOILLE PITÄÄ ANTAA KUNNIAA JA IHMISARVOA FACEBOOKIN KAUTTA HAETUILLA TODISTEILLA!- AnonyymiUUSI
Pitää varmaan lisätä, että YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI JOIDEN KUNNIOITA OLEN FACEBOOKISSA LOUKANNUT OVAT VAATINEET MINUA KUNNIOITTAMAAN VENÄJÄN MILIISIÄ SEKÄ ARMEIJAA!
KYLLÄ KAI POLIISI JOKA ON EX-MIEHENI SERKKU ILMEISESTI OLISI VOINUT KERTOA EX-MIEHENI ARVO LAKKI KOKOELMASTA JONKA HÄN SEKÄ MONET MUUT OVAT IHAN VARMASTI SAANEET NÄHDÄ, KUN OVAT HÄNEN LUONA KÄYNEET.
Minä olisin antanut lapsille nuo ex-mieheni ARVO LAKIT leikkeihin niin ex-mieheni alko itkemään, koska LAPSET OLISIVAT RIKKOONEET HÄNEN ARVO LAKKI KOKOELMAN! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää varmaan lisätä, että YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI JOIDEN KUNNIOITA OLEN FACEBOOKISSA LOUKANNUT OVAT VAATINEET MINUA KUNNIOITTAMAAN VENÄJÄN MILIISIÄ SEKÄ ARMEIJAA!
KYLLÄ KAI POLIISI JOKA ON EX-MIEHENI SERKKU ILMEISESTI OLISI VOINUT KERTOA EX-MIEHENI ARVO LAKKI KOKOELMASTA JONKA HÄN SEKÄ MONET MUUT OVAT IHAN VARMASTI SAANEET NÄHDÄ, KUN OVAT HÄNEN LUONA KÄYNEET.
Minä olisin antanut lapsille nuo ex-mieheni ARVO LAKIT leikkeihin niin ex-mieheni alko itkemään, koska LAPSET OLISIVAT RIKKOONEET HÄNEN ARVO LAKKI KOKOELMAN!Heillä joiden kunnioita olen loukannut on osalla itsellään ASEITA ja jos ei heillä ole niin heidän perheen jäsenellä, sukulaisella tai kaverilla on aseet, panokset sekä aseenkanto luvat eli HEILLÄ ON SILLOIN MYÖS OMA ARMEIJA TEORIASSA JOTA PITÄÄ KUNNIOITTAA.
Minä olen muka mieheni kanssa joka on POLIISI HYÖKÄNNYT KAHDESTAAN HEIDÄN KIMPPUUN!
Hullut ovat ENSIN ITSE HAKENEET POLIISILTA ASEENKANTO LUVAT ja SEN JÄLKEEN VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN SUOMEN UUTTA PUNA-ARMEIJAA KOSKA VENÄJÄN ARMEIJA ON HEISTÄ PAREMPI MITÄ SUOMEN PUOLUTUSVOIMAT JA NATON JOUKOT!
- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on suuri tarve todistaa heikkouttaan, ps.kaivattuni ei ole lähimaillakaan;)
- AnonyymiUUSI
Kyl mä osaan olla mustis. Se tunne vaan puskee välillä 🩷❤️
- AnonyymiUUSI
No mun kohdalla se johtuu siitä, että haluaisin itse olla tekemisissä.
En ole muuten kenenkään kohdalla taipuvainen mustasukkaisuuteen, mutta hänen naisystäviään kadehdin. - AnonyymiUUSI
Vain sun haaveissas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132