Minä uskalsin puhua, vaikka sydän pelkäsi.
Minä valitsin lempeyden, en hallinnan.
Ja siksi sydämeni on nyt rauhallisempi
ei siksi, että sain vastauksen,
vaan siksi, että olin totta itselleni.
Se on jo voitto.
☕️🩷
Miehelle
17
314
Vastaukset
- Anonyymi
Elovapinan Claudia.
Hyvä esimerkki siitä miks kannattaa olla vaan oma ittensä. ;)
-sivusta - Anonyymi
Itselle on helppo valehdella.
Helpompi kuin toiselle.
Kumpi on yksinkertaisempi?- Anonyymi
Sinä ainakin varmuudella olet yksinkertainen ja vihamielinen ihminen kun pyörit täällä palstaäijän seteissä urputtamassa😉
- Anonyymi
Hyvät sinulle, olet todistanut itsellesi nyt sen, että olet nainen joka päättää omista asioista (vastuullinen, joka saa nauttia työnsä tuottamista hedelmistä). Itsenäinen nainen, jota muut seuraavat uteliaina ja ylpeinä. Hyvänä esimerkkinä muille.
- Anonyymi
Ap rustailee ittelleen tsemppiviestejä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut multa. Olen rehellinen myös muille 🩷
-Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut multa. Olen rehellinen myös muille 🩷
-ApAlotukses kyl kertoo jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alotukses kyl kertoo jotain muuta.
Millä tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä haluat tästä palstasedän rustailusts uskoa ehtana elämänkoululaisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alotukses kyl kertoo jotain muuta.
No kerro toki mitä kosmoksellista tämä aloittajaäijän avautuminen nyt sinulle kertoo tällä kertaa, juttu-uula tai ulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä haluat tästä palstasedän rustailusts uskoa ehtana elämänkoululaisena
Ainoa ilo elämässä muodostaa jostain naisesta huonoa kuvaa älyllisen epärehellisesti anonyymilla palstalla. Ei taida mennä lujaa
- Anonyymi
En ole ap, trolleille en ala vastailemaan. Minusta ap teki oikein, kun rohkaistui miehen suhteen. Hyvä sinä!
- Anonyymi
- Anonyymi
Tää tunne 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää tunne 🤗
Minne sain kutsun?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne sain kutsun?😊
Hupoista. Luin, että tuu tänne 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupoista. Luin, että tuu tänne 😂😂
E tonne moi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556