Muistutan taas tästä. Onhan aivan häääviävän pieni mahdollisuus, että oma kaunis ja menestynyt kaivattu kirjoittelisi palstalla. Vahvistusharha toimii palstalla niin, että kaiken tulkitsee sitten tämän mukaan. Eli täysin toisiinsa liittymättömästä viesteistä mieli koostaa ”narratiivin”
Kaunista kesäpäivää kaikille. Muistakaa myös että kaikki on katoavaista.
Occamin partaveitsi
40
438
Vastaukset
- Anonyymi
Ja muistakaa etenkin myös, että yksinkertaisuus ei kuotenkaan takaa oikeellisuutta, jos filosofiseen Occamiin haluatte nojata.
- Anonyymi
Olen lukenut varsinaisesti vain pari opintoviikkoa filosofiaa. Mutta muotoilu kai jotain ”yksinkertaisin selitys on YLEENSÄ oikea” T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut varsinaisesti vain pari opintoviikkoa filosofiaa. Mutta muotoilu kai jotain ”yksinkertaisin selitys on YLEENSÄ oikea” T ap
Jep,
Se "yleensä" on vain oletus, eikä siis takaa yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo jotain iästäsi. Opintoviikot nimittäin muuttuivat opintopisteiksi jo 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo jotain iästäsi. Opintoviikot nimittäin muuttuivat opintopisteiksi jo 20 vuotta sitten.
Tämä saattoi tai saattoi olla olematta tarkoituksellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo, yksi uudistus taisi olla 2004
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭👏👍😉
- Anonyymi
Menestynyt täl palstalla? :D
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
Teillä se tämä pakkomielle pyörii jonkun naisen ympärillä, mitä te sijoittelette pienessä päässsänne tänne palstalle ja triggeröidytte sen takia näistä äijän jokelluksista. Parempaa jatkoa, terveisin T nainen
- Anonyymi
Juuri näin. En itse enää kuvittele että ns. kaivattuni kirjoittelee täällä tai on koskaan kirjoitellut. Se tarkoittaa myös sitä, että olen kuvitellut hänen olevan kiinnostuneen minusta. Tämä tieto ( ettei ole kiinnostunut) helpottaa myös elämääni monella tavoin. Pääsen irti hänestä ja tästä palstasta. Tämä on jo hyvällä alulla. Nyt helteessä paossa täällä, mutta täällä olo on vähentynyt jo reippaasti. Kiinnostus myös vähentynyt, koska en näe häntä juuri muutenkaan IRL.
- Anonyymi
Noinhan sen pitäisi mennä, mä en vaan halua/osaa/pysty/halua päästää irti, vaikkei hän ikinä täällä olisikaan ollut.
- Anonyymi
Entä jos hän on silti kiinnostunut vaikkei täältä löydykään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän on silti kiinnostunut vaikkei täältä löydykään?
Olen miettinyt tätä, mutta päätelmäni hänen kiinnostuksestaan lähtivät tältä palstalta. Hän ei ole osoittanut ystävällisyyttä enempää kiinnostusta minua kohtaan ikinä IRL. Sekin ystävällisyys johtui siitä että osoitin itse hänelle IRL kiinnostusta. Imarteleehan se varmasti.
- Anonyymi
Näemme harvoin, mutta aistin häntä. En voi lakata tuntemasta, vaikka se varmasti käytännöllistä olisikin jossain määrin. Tämän nyt piti mennä näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt tätä, mutta päätelmäni hänen kiinnostuksestaan lähtivät tältä palstalta. Hän ei ole osoittanut ystävällisyyttä enempää kiinnostusta minua kohtaan ikinä IRL. Sekin ystävällisyys johtui siitä että osoitin itse hänelle IRL kiinnostusta. Imarteleehan se varmasti.
Tuo on sitä järkevää päättelyä. Tosin tällä palstalla useimmat (mies)kaipailijat eivät ole koskaan saaneet edes sitä ystävällisyyttä mutta silti kuvittelevat tai ”haluavat” kuvitella että kyllä nainen on kiinnostunut ja on jopa mustasukkainenkin vielä. 🤣 mutta täällä on tietty porukkaa ns. moneen junaan youknow.
- Anonyymi
Antaa ihmisten haaveilla, harva näistä silti psykoosiin menee.
- Anonyymi
Joo, tosin ehkä jotkut t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt sitten psykoosissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne menisi muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt sitten psykoosissa?
No jos hän on kiinnostunut SIITÄ naisesta, niin näin sen täytyy guben haastattelija olla. Tämä on sitten satiiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos hän on kiinnostunut SIITÄ naisesta, niin näin sen täytyy guben haastattelija olla. Tämä on sitten satiiri
Mikä siinä muuten onkin, että nainen joutuu toisinaan keskelle tällaista miesten välistä pippelimiekkailua? Esim niin, että kateelliset arvostelee ja mitätöi tätä naista oli mitään meneillään tai ei
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista, mut sulla kohde vaihtuu vähän väliä?
- Anonyymi
En luule hetkeäkään, että hän kävisi täällä. En keksi yhtään syytä miksi kävisi, mutta sata syytä miksi ei. Meillä on kontakti ihan muualla ja pysyy.
- Anonyymi
Minua ei haittaa että asia on juuri näin. En olisi kestänyt pahimman yli, jollen olisi täällä joskus käynyt ja kirjoittanut kauniisti.
- Anonyymi
Parkettien partaveitsi...tuutko sitte hakemaan? 😍
- Anonyymi
Aina pitää jotain viäntöö
- Anonyymi
Minä ajattelin että hän saattaisi lukea palstaa ihan sattumalta, juuri silloin kun laitoin viestini tänne.... Äärimmäisen pieni todennäköisyys. Onhan kokeiltu sekin.
Pari kertaa kyllä luulin että olisi tärpännyt, mutta heti kun tunnisteita tuli lisää niin mönkään meni.
mies - Anonyymi
Tiedostan myös saman enkä tietenkään järjellä ajattele että hän kävisi täällä. Omassa tapauksessa nainen on vielä selvästi nuorempi ja teki käytännössä selväksi, ettei ole kiinnostunut. Varsinkin se sattui ettei hän halunnut tekemisissä edes tuttavana, vaikka sekin olisi riittänyt. Järjellä ajateltuna tajuan että asia ei muutu. Emme ole missään tekemisissä. Mutta tuntuu että salaa etsin kaikesta ja kaikkialta merkkejä että hän olisi/oli sittenkin kiinnostunut ja taustalla oli jotain muuta kuin kiinnostuksen puute. Vaikka tajuan että se on harhaa.
- Anonyymi
joo sama tuntuu et vois ostaa jonkun kristallipallo ennustajan valehtelemaan et hän on kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo sama tuntuu et vois ostaa jonkun kristallipallo ennustajan valehtelemaan et hän on kiinnostunut
Ketä sä joo mies kaipaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sä joo mies kaipaat
varmaan just sua vai mitä
- Anonyymi
Tuo ei ihan kauhean hyvältä nyt kuullosta... Jos nyt selväksi jo teki ettei ole kiinnostunut.
Minulla taas ihan päinvastainen juttu että nainen teki hyvin selväksi että on kiinnostunut, tai kaksikin naista, mutta se toinen oli hieman liian varattu. Ja minä taas en ollut kovinkaan innostunut, mutta se johtui vaan siitä kun olen aika viileä tyyppi, tai jopa kylmä... Niin en reagoi juuri mitenkään vaikka nainen mitä tekisi. Nyt jälkikäteen harmittaa kun jos vaan olisin osannut olla hieman innostuneemman oloinen niin mitä olisi saattanut tapahtua. Enkä varsinkaan olisi kävellyt pois paikalta niinkun nyt tein...
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmaan just sua vai mitä
Niin tämä palstasetä on tunnetusti kova kaipailemaan juuri itseään, vai mitä? Hanki jo elämä
Niin ei mun kaunis paksunenäinen, sinisilmäinen , brunette nainen kirjoittele täällä.
- Anonyymi
Veera ei ole paksunenäinen millään lailla 🙄
- Anonyymi
Joo, mäkin ajattelin että yksi nainen jonka tapasin vuosia sitten yksissä bileissä olisi täällä. Mutta se oli tietysti täysin absurdia
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Niin tuskinpa hän on täällä. Jotakin pientä toivonkipinää tämä palsta pitää yllä. Ajattelen aina vain mitä jos. Mitä jos hän olisikin täälä. Mitä jos hän vielä tykkäisikin. Mitä jos meillä olisikin yhteinen loppuelämä. Välillä on kiva haaveillakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897249- 353831
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401839