Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
Miksi kaipaat
25
1382
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Varmaan noin, jos olet sellaisen päätöksen tehnyt.
- AnonyymiUUSI
Sinäpä se sait taas jotakin muka nii nohevana irti tästä palstasedän jodlauksesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä se sait taas jotakin muka nii nohevana irti tästä palstasedän jodlauksesta
Varmaan siksi että sinäkin pääsisit "ääneen"
Taas kerran 🥳
Olethan palstan ärsyttävin pakkomielteinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi että sinäkin pääsisit "ääneen"
Taas kerran 🥳
Olethan palstan ärsyttävin pakkomielteinen.Sepä on emojien setämies, eli aloittaja ikävä kuulla
- AnonyymiUUSI
En kaipaa enkä ole enää elämässäsi. Kuvittelet.
- AnonyymiUUSI
Jatkat stalkkaamista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat stalkkaamista
Kuka ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat stalkkaamista
En käy livenä missään missä sinä käyt. En ole koskaan lähettänyt sinulle mitään viestejä puhelimeen tai soittanut. En seuraa mitään some-kanavaasi. Miten muka stalkkaan?Yleisellä keskustelupalstalla kirjoittelu anonyymistä ei ole stalkkaamista. Mistä sitä edes tietää mitkä on kenenkin kirjoituksia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ?
Palstasedän, eli aloittajan mielikuvitus tähän hänen itsedialogiiinsa liittyen. En usko että tunnistelet täällä ketään tmv
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En käy livenä missään missä sinä käyt. En ole koskaan lähettänyt sinulle mitään viestejä puhelimeen tai soittanut. En seuraa mitään some-kanavaasi. Miten muka stalkkaan?Yleisellä keskustelupalstalla kirjoittelu anonyymistä ei ole stalkkaamista. Mistä sitä edes tietää mitkä on kenenkin kirjoituksia?
Niinpä, menipä hiljaiseksi.... Millä tavalla joku stalkkaa. Perustele!
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä kyselet tuollaisia täällä, jos tilanne on tuo?
- AnonyymiUUSI
No jotta sinä sait vatvoa näitä palstaäijän älyttömiä aloituksia- oisko ihan se?
- AnonyymiUUSI
Mulla burnout. Mä sain sieluuni syvän haavan kun vertailit mua toiseen naiseen. Se toinen nainen on halunnut mulle aina pahaa. Ota kuka tahansa mutta älä häntä.
- AnonyymiUUSI
Se toinen nainen ei ole palstalla, kaverin puolesta tämä tänne.
- AnonyymiUUSI
Vaik tosiasiassa se nainen ei oo tehny sulle oikeesti mitään. Ei edes tunne sua.
-ehkä sivusta, ehkä en - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se toinen nainen ei ole palstalla, kaverin puolesta tämä tänne.
En tarkoittanut palstaa vaan irl. Mitä tästä koskaan voi tulla mitään. Mä kuitenkin menetän kaiken. Mä hävisin. Mun sydän ihan loppu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaik tosiasiassa se nainen ei oo tehny sulle oikeesti mitään. Ei edes tunne sua.
-ehkä sivusta, ehkä enValetta. Sinun jutustasi en ole perillä. Kirjoitit väärälle. Kiitos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut palstaa vaan irl. Mitä tästä koskaan voi tulla mitään. Mä kuitenkin menetän kaiken. Mä hävisin. Mun sydän ihan loppu.
Aina ei voi voittaa
- AnonyymiUUSI
En ole enää kaipaillut, enkä ole "elämässäsi".
- AnonyymiUUSI
No sitten vaan. Sano tämä vielä ihan irl ,niin uskon todeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten vaan. Sano tämä vielä ihan irl ,niin uskon todeksi.
Yritin, mutta et tullut paikalle eikä enää nähdä niin ei oo mahdollistakaan.
- AnonyymiUUSI
Ei oo mikään selvää 🙈
- AnonyymiUUSI
Humalaisia vaan?
- AnonyymiUUSI
Koska rakastan. Miksi sitten tapaat minua?
- AnonyymiUUSI
Älä mene palstaharhaan mukaan. Voitko sopia asiat irl kyseisen henkilön kanssa eikä täällä anopalstalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503287- 151700
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171631- 341588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251382Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401302- 611239
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127952