Miten työttömät töihin hyviä ehdotuksia?

Anonyymi-ap

Kuinka menisivät töihin?

28

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siivoon roskia katujen varrelta.

• Anonyymi

työttömät leimikoita hakkaamaan ja harventamaan sekä raahaamaan ne rangat sitten ajotien varteen kasoihin josta hakeyhtiö hakee ne kahmarilla kyytiin ja hakettaa energiapuuksi. Ei taida vaan työttömiä tuokaan työ kiinnostaa, kun kotisohvalle maksetaan edelleen niin hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

työttömät leimikoita hakkaamaan ja harventamaan sekä raahaamaan ne rangat sitten ajotien varteen kasoihin josta hakeyhtiö hakee ne kahmarilla kyytiin ja hakettaa energiapuuksi. Ei taida vaan työttömiä tuokaan työ kiinnostaa, kun kotisohvalle maksetaan edelleen niin hyvin

Ei näy kyseisiä työpaikkoja mol.fi sivuilla? Mistä löysit noi työpaikat?

• Anonyymi

Kuulemma pitää vain kävellä haluamalleen työmaa-alueelle ja alkaa tekemään hommia. Jos esimerkiksi haluat lääkäriksi, niin riittää meno lähimpään sairaalaan ja alkaa vain hoitamaan potilaita.

• Anonyymi

Onko nämä risusavotat suunnitellut taas joku kokoomuslainen junan ikkunasta, kun näkee pajupuskia niin siinähän olisi paljon tekemätöntä työtä jollekin köyhälle. Ongema ratkaistu. Pajupuskissa on varmaankin se kokoomuksen lupaama 100 000 uutta työpaikkaa. Ongelmaksi muodostuu ainoastaan mitä työttömälle sitten syöttäisi muutakin kuin pajunköyttä.

• Anonyymi

Kannattaisi mennä hyviin töihin. Kerran käännetyissä kivissä saattaa olla jotain ikäänkuin tarttuneena.

• Anonyymi

Minulle pitäisi siivota myymäni metsähakkuuaukio ja istuttaa sen jälkeen uudet taimet. Mutta en voi oikein rahaa maksaa siitä. Käviskö telttamajoitus ja trangialla tarjoaisin jotain särvintä ja näkkäriä. Hernaria ja nötköttiä. Oon jo 70 ja risat omat voimat ei riitä.

• Anonyymi

Ethän sinä enää ole vastuussa siitä jos kerran olet jo myynyt sen. Vai lupasitko ostajalle tehdä nämä?

• Anonyymi

Vaikka sillein että tulis noin 400 000 työpaikkaa. Sillä tavalla.

• Anonyymi

Helppo työ, hyvä palkka.

• Anonyymi

Ai mikä ja missä? Sano osoite niin lähden sinne.

• Anonyymi

Kävellen.

• Anonyymi

En pysty minua alkaa huimata jos nousen sohvalta.

• Anonyymi

Voitais alkaa tekeen niitä töitä itse, mitä nyt tilataan kiinasta. Me kaikkihan tiedetään, että kiina tukee ukrainan sodassa venäjää. Ja tällä menolla sota ei ikinä lopu, jos annamme tukea molemmille osapuolille.

• Anonyymi

Globalisti on vihdoinkin saanut kiinni järkiajattelun syrjästä.

• Anonyymi

Rahalla ja työpaikoilla. Kumpaakaan ei ole. Ilmaisia avoimia paikkoja kyllä olisi, mutta palkkaa niistä ei makseta.

• Anonyymi

Kohta paikallinen sopiminen astuu voimaan. Eli kun firmalla menee huonosti palkat joustavat alaspäin. Ei palkka ole mikään itsestäänselvyys mutta jos työntekijät ei jousta ei ole työtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta paikallinen sopiminen astuu voimaan. Eli kun firmalla menee huonosti palkat joustavat alaspäin. Ei palkka ole mikään itsestäänselvyys mutta jos työntekijät ei jousta ei ole työtäkään.

Työpaikalta voi onneksi kohta potkia ärsyttävät tyypit helskuttiin. Pomotkin saa olla rauhassa ei tarvi kuunnella mitään vastaväitteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikalta voi onneksi kohta potkia ärsyttävät tyypit helskuttiin. Pomotkin saa olla rauhassa ei tarvi kuunnella mitään vastaväitteitä.

Naisille löytyisi kyllä aina töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille löytyisi kyllä aina töitä.

Avoimia työpaikkoja on 26 000. Johonkin niistä.

• Anonyymi

Pitää kysyy Riikalta ja Petterillä, ne lupasi korjata taloustilanteen ja siten mahdollistaa lisää työpaikkoja

• Anonyymi

Satonen vaan taisi jotain teeveessä juuri kertoilla ettei hallitus sille mitään voi jos ihmiset eivät mene töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satonen vaan taisi jotain teeveessä juuri kertoilla ettei hallitus sille mitään voi jos ihmiset eivät mene töihin.

Menen kyllä ihan kohta töihin mutta palkkaa minulle ei makseta näin jää valtionkin verohyöty vähän ohueksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen kyllä ihan kohta töihin mutta palkkaa minulle ei makseta näin jää valtionkin verohyöty vähän ohueksi.

Niin kauan kun kotisohvalle maksetaan hyvin niin minkäänlaisiin avustaviinkaan töihin ei porukka sohvalta lähde. Monihan on jo täysin etääntynyt työelämästä, kun raha tulee sohvalle helposti ja muutama ns. talkookeikka viikossa/kuukaudessa nostaa elintasoa ihan työssä käyvän puurtajan tasolle. Ja noihin avustavan talouden keikkoihinhan ei tarvitse lähteä säännölliseen aamu-, päivä- tai yövuoroon vaan voi itse ehdottaa apua tarvitsevalle oman itselle sopivan aikataulun. Maanantait harvemmin kai sopii ja perjantaina ei tehdä kai kuin lyhyttä työpäivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauan kun kotisohvalle maksetaan hyvin niin minkäänlaisiin avustaviinkaan töihin ei porukka sohvalta lähde. Monihan on jo täysin etääntynyt työelämästä, kun raha tulee sohvalle helposti ja muutama ns. talkookeikka viikossa/kuukaudessa nostaa elintasoa ihan työssä käyvän puurtajan tasolle. Ja noihin avustavan talouden keikkoihinhan ei tarvitse lähteä säännölliseen aamu-, päivä- tai yövuoroon vaan voi itse ehdottaa apua tarvitsevalle oman itselle sopivan aikataulun. Maanantait harvemmin kai sopii ja perjantaina ei tehdä kai kuin lyhyttä työpäivää.

Eihän keikkatyöt enää tuloja nosta. Avustettavat saavat nykyään pärjätä ilman apua. Et taida olla asioista lainkaan kartalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

600 euroa tuskin saa ketään makaamaan sohvalla kuin ehkä nälästä.

• Anonyymi

Lopetetaan vastikkeeton rahanjako kotisohville.

• Anonyymi

No puoli miljoonaa suomalaista tekeekin töitä pelkästään harjoitteluna tai työttömyyskorvauksella tai vammaiset parin euron päiväpalkalla. Jos tätä osuutta lisätään miten se vaikuttaa Suomen talouteen mielestäsi ja ketä se pääasiassa hyödyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13