Suomea oli juuri päästy markkinoimaan maailmalla viileillä lomasäillä Keski- Euroopan helteistä kärsiville. Kuinkas kävikään yhtä kovat helteet oli täälläkin vastassa, joutuukohan korvauksia pettyneille maksamaan.
Pieleen meni
25
438
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpa fiksu, heh heh kylläpä naurattaa. Vedet ja yöt edelleen viileitä.
- Anonyymi
Miksi joutuisi? Ei sitä muualtakaan korvauksia heru vaikka lämmön ja auringon perässä menisit jonnekin, vastassa viikon kestävä vesisade ja hotelli huoneessa murjotus.
- Anonyymi
Onnittelen niitä kaikkia ulkomaille lämpöä hakemaan menneitä, toivottavasti sataa kunnolla.
- Anonyymi
Eihän nämä ole kovia helteitä nähnytkään. Jos yli 35 edes menisi voitaisiin jo puhua oikeista helteistä. Ihan sopivan lämmintä on ja eteläeurooppalaisittain melkein viileää.
- Anonyymi
Menehän kertomaan näitä sanoja kuumuudesta kärsiville sairaille ja vanhuksille. Mainitse vielä ettei SINUA lämpö haittaa.
- Anonyymi
Nautitaan nyt pitkään odotetuilla helteillä ja jätetään etelän turistirysät käymättä, elvytetään niilläkin rahoilla kotimaan taloutta.
- Anonyymi
Venetsiassa ja monessa muussakin turistien valtaamissa paikoissa paikalliset asukkaat ovat ärsyyntyneet ihmismassojen sotkemista alueista.
- Anonyymi
Metetitkö paljonkin rahaa tapauksen vuoksi vai oletko muuten vaan pohjois-karjalaisittain kateellinen ja vahingoniloinen?
- Anonyymi
Turismi on maapallon syöpä. Eiku vaan välimerelle uima-altaan rwunalle katsomaan metäpaloja. Miksi palaa. No siksi että jotkut pöllöpäät lentelee turhaan lentokoneilla tuottamaan kasvihuonekaasuja.
- Anonyymi
Viileetähän Suomessa onkin, ei ole neljänkympin kuumuutta.
- Anonyymi
Miksiköhän ne sitten uutisoivat tukalasta helteestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän ne sitten uutisoivat tukalasta helteestä?
Että saadaan ilmastohysteriaan vauhtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että saadaan ilmastohysteriaan vauhtia.
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Totta joka sana.
- Anonyymi
Talven ja kesän ilman lämpötilaero kun alkaa olla 75 astetta, niin kaikilla ei termostaatti kestä, saattaa tulla noutaja.
- Anonyymi
Ääriolosuhteet testaa ihmisen sieto ja mukautumis kykyä. Toiset ei kestä lämpöä, jotku ei kestä kylmyyttä. Joillekin molemmat ääripäät ok suomen mittakaavassa.
- Anonyymi
Hyvä jos 50° ero suomessa kesällä ja talvella. Kuumissa maissa voi olla päivällä ja yöllä 30° ero.
- Anonyymi
Suomalaiselle liian kuuma ilma, toivottavasti etelänmatkalaisilla on "viileämpää".
- Anonyymi
Huolestuttaa kerrostalon parvekkeettomassa pikku asunnossa kuumuuden keskellä viruvat vanhukset ja sairaat, kannattaa käydä auttelemassa, varsinkin nestehukka on vaarallista.
- Anonyymi
Ihan kiva kun lämmintä eikä vettä sada.Muuttakaa inisijät etelänavalle vollottamaan.
- Anonyymi
Säät on loppuviikkoa kohden mentäessä vain lisää lämpenemässä, valituksia alkanut kuulumaan. Saispa vaikka osan näistä lämpötiloista siirtymään syksymmälle.
- Anonyymi
ei ole mitään nauttimista näissä helteissä mitä nyt pitänyt jo ties kuinka kauan
- Anonyymi
Muutaman päivän ollut helteet ja viikonloppuna hellittää ihan normaalia kuuluu kesään.
- Anonyymi
Pekka Pouta näköjään järjestää jatkoaikaa helteille, kun kerran Suomeen saatiin lämpöä.
- Anonyymi
Suunta ja tarve muuttui, Suomalaiset ovatkin lähteneet etelän aurinkoon hakemaan viilennystä. Täällä ulkolämpötila pyörii siinnä 30 asteen kahta puolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273