Köyhää sakkia

Anonyymi-ap

30 asteen helteessä pitää pölliä tarakalta muovikassi. Saitko sen 30 senttiä ilosta, nauti nyt edes kassin löyhkästä kun palautit tölkkini 💩🙁

22

665

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt sitten tapahtuma paikkaa ja varkaan tuntomerkkejä kehiin. On muuten vaikea tehdä kiinniottoa jos tulee vastaan. Apua on tulossa jos kuvailet kunnolla.

• Anonyymi

Uuden hallituksen leikkaukset ja veronkorotukset mm. ruokiin ja lääkärimaksuihin aiheuttaa tätä. Tilaisuus tekee varkaan ja näpit syyhyää nyt jokaisella mummollakin jonka rahat ei riitä ruokaan. Omaisuuttaan ei pidä jättää vahtimatta hetkeksikään. Montako tölkkiä lähti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuden hallituksen leikkaukset ja veronkorotukset mm. ruokiin ja lääkärimaksuihin aiheuttaa tätä. Tilaisuus tekee varkaan ja näpit syyhyää nyt jokaisella mummollakin jonka rahat ei riitä ruokaan. Omaisuuttaan ei pidä jättää vahtimatta hetkeksikään. Montako tölkkiä lähti?

Täyteen tölkkiin pitää löytää seitsemän tyhjää joten kyllä kaksi tölkkiä on jo iso tappio. Mutta aika moni tappelee nyt samoista resursseista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tulihan se sieltä..hallituksen ja Trumpin vika.!

• Anonyymi

Kukahan tässä on köyhä. Itkee kolmenkytäsentin menetystä netissä. Monellakin tapaa köyhä.

• Anonyymi

Nyt syyllistetään uhria. Pitääkö rikkaiden lähteä kadulle köyhää muiluttamaan jälkitoimena?

Varkaat kuriin

• Anonyymi

Se pyöräkin näytti hylätyltä romulta luulin että saa ottaa että joku oli vaan jättänyt ne tölkit siihen pyöränromun päälle.

• Anonyymi

Ihmeellisiä vastauksia selkeään näpistykseen. Kävin sisällä asioimassa ennen kauppaan lähtöä ja joku vei sillä aikaa palautuspullokassini tarakalta. Pussi oli vielä sidottu asiallisesti kiinni. Keskellä helteistä päivää viedään ihmisten palautustölkit. Moraali pitää yhteiskuntia pystyssä, ei tölkkien nussiminen.

• Anonyymi

Tämä yhteiskunta on pystyssä enää vain kulissitasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä yhteiskunta on pystyssä enää vain kulissitasolla.

Vanhukset sanovat rakentaneensa tämän yhteiskunnan mutta tosiasiassa he vaan ryöstivät tulevan sukupolven
        "itse tienattuine eläkkeineen" joka on suurelta osalta täysin sosiaalitukea jonka nykyduunarit joutuvat maksamaan. Ja kun eläkkeitä ei joutunut itse koskaan maksamaan oli mukava kerryttää omaisuutta ja ostaa asuntoja joiden reaalihinnat oli noin kolmanneksen nykyisestä.

• Anonyymi

Minulla taas on pystyssä jotain ihan muuta kuin yhteiskunta. Helteet sikseen, tölkit on löydyttävä. Itse epäilen että syyllinen voi hyvinkin olla jukolasta esim.

• Anonyymi

Olet varmasti pystyssä joka suuntaan en epäile.

• Anonyymi

Tölkit on löydyttävä!?!? Varas on varmaan vienyt ne kotiinsa Jukolaan. Ovelta ovelle vaan kysymään.

• Anonyymi

En ole varmaan puoliksikaan yhtä etevä rikostutkija kuin sinä mutta mistä päättelit varkaan asuinpaikaksi juuri Jukolan? Oliko muovikassista tippunut nestevanaa sinne suuntaan vai mitä?

• Anonyymi

Eihän tutkinnassa ole tullut ilmi varkaan asuvan jukolassa välttättä. S marketin nurkilla on vaan nähty epäilyttävää sakkia joilla tölkkejä oli hallussa. Jäljet johtavat jukolaan.......

• Anonyymi

Välttättä niin eipä varmaankaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välttättä niin eipä varmaankaan.

Oletko itse ollut missä kun tölkit vietiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse ollut missä kun tölkit vietiin?

Olin helleripulipaskalla.

• Anonyymi

30 asteen helteessä on kyllä kieltämättä mukavempi pölliä tölkkejä tarakalta kuin 30 asteen pakkasessa.

• Anonyymi

Tölkkivaras! Tölkkivaras! Ottakaa varas kiinni!

• Anonyymi

No ainakin veropetoksen siinä tekee jos palauttaa muiden ostamia tölkkejä.

• Anonyymi

Yksi pöllii tölkkejä, toinen ripuloi, kolmas puolustaa Trumpia ja hallitusta, sitten on tämä yksityisetsivä joka syyttää jukolalaisia noin niin kuin yleensä varkaiksi ym väki päälle, huh huh mitä asukkaita Hämeenlinnassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4138
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      108
      2617
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2162
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1823
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      28
      1779
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      16
      1335
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      112
      1191
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1168
    10. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      51
      1138
    Aihe