30 asteen helteessä pitää pölliä tarakalta muovikassi. Saitko sen 30 senttiä ilosta, nauti nyt edes kassin löyhkästä kun palautit tölkkini 💩🙁
Köyhää sakkia
22
665
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt sitten tapahtuma paikkaa ja varkaan tuntomerkkejä kehiin. On muuten vaikea tehdä kiinniottoa jos tulee vastaan. Apua on tulossa jos kuvailet kunnolla.
- Anonyymi
Uuden hallituksen leikkaukset ja veronkorotukset mm. ruokiin ja lääkärimaksuihin aiheuttaa tätä. Tilaisuus tekee varkaan ja näpit syyhyää nyt jokaisella mummollakin jonka rahat ei riitä ruokaan. Omaisuuttaan ei pidä jättää vahtimatta hetkeksikään. Montako tölkkiä lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden hallituksen leikkaukset ja veronkorotukset mm. ruokiin ja lääkärimaksuihin aiheuttaa tätä. Tilaisuus tekee varkaan ja näpit syyhyää nyt jokaisella mummollakin jonka rahat ei riitä ruokaan. Omaisuuttaan ei pidä jättää vahtimatta hetkeksikään. Montako tölkkiä lähti?
Täyteen tölkkiin pitää löytää seitsemän tyhjää joten kyllä kaksi tölkkiä on jo iso tappio. Mutta aika moni tappelee nyt samoista resursseista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulihan se sieltä..hallituksen ja Trumpin vika.!
- Anonyymi
Kukahan tässä on köyhä. Itkee kolmenkytäsentin menetystä netissä. Monellakin tapaa köyhä.
- Anonyymi
Nyt syyllistetään uhria. Pitääkö rikkaiden lähteä kadulle köyhää muiluttamaan jälkitoimena?
Varkaat kuriin- Anonyymi
Se pyöräkin näytti hylätyltä romulta luulin että saa ottaa että joku oli vaan jättänyt ne tölkit siihen pyöränromun päälle.
- Anonyymi
Ihmeellisiä vastauksia selkeään näpistykseen. Kävin sisällä asioimassa ennen kauppaan lähtöä ja joku vei sillä aikaa palautuspullokassini tarakalta. Pussi oli vielä sidottu asiallisesti kiinni. Keskellä helteistä päivää viedään ihmisten palautustölkit. Moraali pitää yhteiskuntia pystyssä, ei tölkkien nussiminen.
- Anonyymi
Tämä yhteiskunta on pystyssä enää vain kulissitasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on pystyssä enää vain kulissitasolla.
Vanhukset sanovat rakentaneensa tämän yhteiskunnan mutta tosiasiassa he vaan ryöstivät tulevan sukupolven
"itse tienattuine eläkkeineen" joka on suurelta osalta täysin sosiaalitukea jonka nykyduunarit joutuvat maksamaan. Ja kun eläkkeitä ei joutunut itse koskaan maksamaan oli mukava kerryttää omaisuutta ja ostaa asuntoja joiden reaalihinnat oli noin kolmanneksen nykyisestä.
- Anonyymi
Minulla taas on pystyssä jotain ihan muuta kuin yhteiskunta. Helteet sikseen, tölkit on löydyttävä. Itse epäilen että syyllinen voi hyvinkin olla jukolasta esim.
- Anonyymi
Olet varmasti pystyssä joka suuntaan en epäile.
- Anonyymi
Tölkit on löydyttävä!?!? Varas on varmaan vienyt ne kotiinsa Jukolaan. Ovelta ovelle vaan kysymään.
- Anonyymi
En ole varmaan puoliksikaan yhtä etevä rikostutkija kuin sinä mutta mistä päättelit varkaan asuinpaikaksi juuri Jukolan? Oliko muovikassista tippunut nestevanaa sinne suuntaan vai mitä?
- Anonyymi
Eihän tutkinnassa ole tullut ilmi varkaan asuvan jukolassa välttättä. S marketin nurkilla on vaan nähty epäilyttävää sakkia joilla tölkkejä oli hallussa. Jäljet johtavat jukolaan.......
- Anonyymi
Välttättä niin eipä varmaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välttättä niin eipä varmaankaan.
Oletko itse ollut missä kun tölkit vietiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse ollut missä kun tölkit vietiin?
Olin helleripulipaskalla.
- Anonyymi
30 asteen helteessä on kyllä kieltämättä mukavempi pölliä tölkkejä tarakalta kuin 30 asteen pakkasessa.
- Anonyymi
Tölkkivaras! Tölkkivaras! Ottakaa varas kiinni!
- Anonyymi
No ainakin veropetoksen siinä tekee jos palauttaa muiden ostamia tölkkejä.
- Anonyymi
Yksi pöllii tölkkejä, toinen ripuloi, kolmas puolustaa Trumpia ja hallitusta, sitten on tämä yksityisetsivä joka syyttää jukolalaisia noin niin kuin yleensä varkaiksi ym väki päälle, huh huh mitä asukkaita Hämeenlinnassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614138KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1082617Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452162- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281779- 281556
- 161335
- 1121191
- 311168
- 511138