Onkohan joku muukin miettinyt kaksois pakoputken rakentamista Mersuun? Putket menisivät pyöränkoteloihin niin näyttäisi siltä kuin pyörät löisivät koko ajan tyhjää kun paksu musta savu purkautuisi sieltä. Ois ihan kuin Amerikan auto.
Kaksois pakoputki
32
996
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta olisi sitten perin kummallisen kuulosta kun paukuttelee, ja ääni kuuluukin pyöränkoteloista, kuinka sitten gayt tunnistaisi enään paukuttelevan gayn .
- Anonyymi
sinulle se ongelman tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinulle se ongelman tuo.
On se, ikävää jos morjestaa jollekkin gaymersu kuskille, vaikka heterolle tarkoitus morjestaa.
Mutta onko edes hetero mersukuskeja olemassa 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, ikävää jos morjestaa jollekkin gaymersu kuskille, vaikka heterolle tarkoitus morjestaa.
Mutta onko edes hetero mersukuskeja olemassa 🤔...edes Mannejen joukossa?
- Anonyymi
Hieno idea.
- Anonyymi
Savuista osan ohjaisin renkaannavoilta suitsuttamaan.
- Anonyymi
ja omat putket läpivienneillä sisälle autoon. kelpais pöristellä.
- Anonyymi
Vanhojen mersujen kuskit on kaikki Gay miehiä ainakin Koskella.
- Anonyymi
Tämä Mersu porukka joka kaiket yöt huudattaa niitä romujaan voisivat ajaa kaikki häränvirtaan.Tyhmää porukkaa.
- Anonyymi
Sinä "viisas" , mutta älytön, opettele elämään kaupungin keskustassa sillä keskustoissa on aina elämää, on ollut ja tulee olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä "viisas" , mutta älytön, opettele elämään kaupungin keskustassa sillä keskustoissa on aina elämää, on ollut ja tulee olemaan.
Me olemmekin opetelleet elämään kaupungissa. Mutta tämmöset pakoputki virittäjät on kyllä typerää sakkia. Eivät osaa ajaa, eikä virittää autoja.... Miten voi olla mahdollista että nuorisosta on tullut noin tyhmiä. Johtuuko se tiktokkaamisesta ja runkkaamisesta ?
- Anonyymi
Ei taida älykkyystaso olla korkea jos tuollaisia haaveilee.
- Anonyymi
Haluaisko jotkut kaksois paukuttaa mua perjantai gayparkissa, eli mercurian katoksessa
- Anonyymi
aunukseen ainoa paikka vetää tuplana näille puppelipojille
- Anonyymi
Yritä ny ensteks kasvattaa ne pelleviikset joilla saattaa päästä amikseen. Tai sitten ei.
- Anonyymi
Kyllä mulla kasvaa jo leukaparta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla kasvaa jo leukaparta
mites munakarvat joko alkaa kasvamaan
- Anonyymi
Aloittajalla mersukompleksi ja kynnet lakkaamatta.
- Anonyymi
Ei oo mitään kompleksia, mää ajam bemarilla missä on pakoputkiviritys, kiva kiihytellä kunnolla, ja sitten pitkällä moottorijarrutuksella että putkessa paukkuis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mitään kompleksia, mää ajam bemarilla missä on pakoputkiviritys, kiva kiihytellä kunnolla, ja sitten pitkällä moottorijarrutuksella että putkessa paukkuis
miten joku voi olla niin tyhmä että luulee tehon kasvavan jos kovempi ääni ,suurin osa jenkki autoistakin armottoman laiskoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten joku voi olla niin tyhmä että luulee tehon kasvavan jos kovempi ääni ,suurin osa jenkki autoistakin armottoman laiskoja
Ei niillä jenkeissä joka kurviin vedettäkkään renkaat vinkuen, silti ne lähtee kuin hauki rannasta.
- Anonyymi
Launtaina pride tapahtumassa mersu ja bemari letka.Lähtö klo 12 nesteeltä.
- Anonyymi
ilmankos niissä jenkeissä bensa haisee kun käy niin saatanan rikkaalla seoksella että savuttaa pyöräkoteloista
- Anonyymi
mulla tulee molemmille sivuille kaksoisputket woortissa, iltaisin ajellaan likkojen kanssa, kovalassa käyvään välillä tuhertamassa😂 kyllä paukkuu.
- Anonyymi
Mää oon kyllä nähnyt teidät ❤️ . Usein vaan oon miettiny että miks sun "likoilla" on semmoset jonneteini kiharat otsatukissa 🤣🤣
- Anonyymi
Mulla suora putki bemarissa.
- Anonyymi
Se on kyllä mun baijeri.
- Anonyymi
puppelipojat hei.Pride tapahtumaan.
- Anonyymi
Kuulitteko, äsken vähän paukuttelin. Eikö kellään gayllä muka ruvennu kulli kovettumaa.
Come on, hey dudes.
Oikeasti, tulkaa nyt morottaa,, Pussi purkilla voin lutkuttaa, jos löytyy odensdia niin voin vailkka tehä rim jobin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045271Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12326006SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011213Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17310814Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229717Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491