Kaksois pakoputki

Anonyymi-ap

Onkohan joku muukin miettinyt kaksois pakoputken rakentamista Mersuun? Putket menisivät pyöränkoteloihin niin näyttäisi siltä kuin pyörät löisivät koko ajan tyhjää kun paksu musta savu purkautuisi sieltä. Ois ihan kuin Amerikan auto.

32

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta olisi sitten perin kummallisen kuulosta kun paukuttelee, ja ääni kuuluukin pyöränkoteloista, kuinka sitten gayt tunnistaisi enään paukuttelevan gayn .

• Anonyymi

sinulle se ongelman tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinulle se ongelman tuo.

On se, ikävää jos morjestaa jollekkin gaymersu kuskille, vaikka heterolle tarkoitus morjestaa.

Mutta onko edes hetero mersukuskeja olemassa 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se, ikävää jos morjestaa jollekkin gaymersu kuskille, vaikka heterolle tarkoitus morjestaa.

Mutta onko edes hetero mersukuskeja olemassa 🤔

...edes Mannejen joukossa?

• Anonyymi

Hieno idea.

• Anonyymi

Savuista osan ohjaisin renkaannavoilta suitsuttamaan.

• Anonyymi

ja omat putket läpivienneillä sisälle autoon. kelpais pöristellä.

• Anonyymi

Vanhojen mersujen kuskit on kaikki Gay miehiä ainakin Koskella.

• Anonyymi

Tämä Mersu porukka joka kaiket yöt huudattaa niitä romujaan voisivat ajaa kaikki häränvirtaan.Tyhmää porukkaa.

• Anonyymi

Sinä "viisas" , mutta älytön, opettele elämään kaupungin keskustassa sillä keskustoissa on aina elämää, on ollut ja tulee olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä "viisas" , mutta älytön, opettele elämään kaupungin keskustassa sillä keskustoissa on aina elämää, on ollut ja tulee olemaan.

Me olemmekin opetelleet elämään kaupungissa. Mutta tämmöset pakoputki virittäjät on kyllä typerää sakkia. Eivät osaa ajaa, eikä virittää autoja.... Miten voi olla mahdollista että nuorisosta on tullut noin tyhmiä. Johtuuko se tiktokkaamisesta ja runkkaamisesta ?

• Anonyymi

Ei taida älykkyystaso olla korkea jos tuollaisia haaveilee.

• Anonyymi

Haluaisko jotkut kaksois paukuttaa mua perjantai gayparkissa, eli mercurian katoksessa

• Anonyymi

aunukseen ainoa paikka vetää tuplana näille puppelipojille

• Anonyymi

Yritä ny ensteks kasvattaa ne pelleviikset joilla saattaa päästä amikseen. Tai sitten ei.

• Anonyymi

Kyllä mulla kasvaa jo leukaparta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla kasvaa jo leukaparta

mites munakarvat joko alkaa kasvamaan

• Anonyymi

Aloittajalla mersukompleksi ja kynnet lakkaamatta.

• Anonyymi

Ei oo mitään kompleksia, mää ajam bemarilla missä on pakoputkiviritys, kiva kiihytellä kunnolla, ja sitten pitkällä moottorijarrutuksella että putkessa paukkuis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mitään kompleksia, mää ajam bemarilla missä on pakoputkiviritys, kiva kiihytellä kunnolla, ja sitten pitkällä moottorijarrutuksella että putkessa paukkuis

miten joku voi olla niin tyhmä että luulee tehon kasvavan jos kovempi ääni ,suurin osa jenkki autoistakin armottoman laiskoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten joku voi olla niin tyhmä että luulee tehon kasvavan jos kovempi ääni ,suurin osa jenkki autoistakin armottoman laiskoja

Ei niillä jenkeissä joka kurviin vedettäkkään renkaat vinkuen, silti ne lähtee kuin hauki rannasta.

• Anonyymi

Launtaina pride tapahtumassa mersu ja bemari letka.Lähtö klo 12 nesteeltä.

• Anonyymi

ilmankos niissä jenkeissä bensa haisee kun käy niin saatanan rikkaalla seoksella että savuttaa pyöräkoteloista

• Anonyymi

mulla tulee molemmille sivuille kaksoisputket woortissa, iltaisin ajellaan likkojen kanssa, kovalassa käyvään välillä tuhertamassa😂 kyllä paukkuu.

• Anonyymi

Mää oon kyllä nähnyt teidät ❤️ . Usein vaan oon miettiny että miks sun "likoilla" on semmoset jonneteini kiharat otsatukissa 🤣🤣

• Anonyymi

Mulla suora putki bemarissa.

• Anonyymi

Se on kyllä mun baijeri.

• Anonyymi

puppelipojat hei.Pride tapahtumaan.

• Anonyymi

Kuulitteko, äsken vähän paukuttelin. Eikö kellään gayllä muka ruvennu kulli kovettumaa.

Come on, hey dudes.

Oikeasti, tulkaa nyt morottaa,, Pussi purkilla voin lutkuttaa, jos löytyy odensdia niin voin vailkka tehä rim jobin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      196
      11801
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8194
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6216
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5146
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      43
      4902
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4480
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4383
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3865
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81