Kun vihellellään yleensä jotain musiikki kappaletta niin saako lesta näin tehdä? Kysyn koska siinä lahkossa on niin paljon kiellettyjä mutta tavallisia asioita joita me väärä uskoiset saadaan tehdä. Vielä tuleekin mieleeni miksi muut Uskonnot ovat lestan mielestä väärä uskoa? Onhan muut uskonnot paljon vanhempaa perua.
Saako lesta vihellellä?
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyselee utelias hölmö.
- AnonyymiUUSI
Ei se hölmöksi tee jos kysyy. Taidat olla lesta joka ei saisi kirjoitella yleisöosastoihin?
- AnonyymiUUSI
Minä luulen niin, että virrenkin sävelen viheltämistä on pidetty sopimattomana, koska kaikki soittimet, tai siis niiden soittaminen on katsottu Raamatun vastaiseksi toiminnaksi. Huulethan ovat eräänlainen soitin tai vihellysääni ainakin muistuttaa soittimella tuotettua ääntä.
Vai onko ollut syynä vihellyksen sopimattomana pitämisessä se, että uskottromathan viheltävät kaikenlaisia maallisia "ralleja", joten kristityn ei ole ollut sopivaa vihellellä, kuka tietää?
Esikoislestdiolaisilla on silti aikojen saatossa ainakin joidenkin kohdalla jotenkin katsottu läpi sormien esimerkiksi urkujen ja kanteleen hallussapito ja soittaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553553- 171842
- 361821
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171681Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251432Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611339
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095- 1281045
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221043