https://www.is.fi/viihde/art-2000011366840.html
Kyllä ihminen on nykyään sairas. Ei mitään häpyä nykyään.
Sitten kauhistellaan nuorten kielenkäyttöä kun kokevat V-alkuista sanaa.
Kyllä se on täysin aikuisten syy nuorten ruma kielenkäyttö. Ihan turha aikuisten niistä ja kauhistella.
Mitähän vielä!!
13
244
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän se paheksua, kun et ole ikinä päässyt nuolemaan, vaan joudut vaan katsomaan IS: n sivuilta teatterishowta.
- Anonyymi
Typerä savolaisjuntin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä savolaisjuntin kommentti.
Mikäs siinä niin ahdistaa? Ootko kateellinen, kun jotkut saa oikeasti nuolla ja sinä vaan katsot teatteriesityksiä iltapäivälehdestä. ja huvittavinta on, että sinua kuitenkin kiinnosti juttu niin paljon, että luit sen ja katsoit vielä videonkin! Veditkö vielä samalla hanskaankin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä niin ahdistaa? Ootko kateellinen, kun jotkut saa oikeasti nuolla ja sinä vaan katsot teatteriesityksiä iltapäivälehdestä. ja huvittavinta on, että sinua kuitenkin kiinnosti juttu niin paljon, että luit sen ja katsoit vielä videonkin! Veditkö vielä samalla hanskaankin?
Typerä savolaisjuntin kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä savolaisjuntin kommentti!
Buahhhaahhahhaa! Sori vanha homppeli, mutta onneksi minussa ei virtaa pisaraakaan savolaisverta. Ja faijas oli juntti, kun laski sinut sisään, olisi pitänyt ruikkia lakanoille.
- Anonyymi
Ilman pilluu on nykyisin muotia. Olisi edes käynyt kontilleen, niin olisi näyttävämpi. Tatin imeskelyä vastapainoksi tuo kilpailu vaatisi.
- Anonyymi
Tasa-arvoa kehiin! Myös ilmakullin nuolenta -kisat pystyyn!
- Anonyymi
Se olisi varmaan aloittajan mieleen, koska heterot ja lesbot harvemmin ilmapillun nuolemisesta häiriintyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi varmaan aloittajan mieleen, koska heterot ja lesbot harvemmin ilmapillun nuolemisesta häiriintyvät.
Minä aloittaja olen jo yli keski-ikäinen nainen! Perään kuulutan vaan aikuisten käyttäytymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloittaja olen jo yli keski-ikäinen nainen! Perään kuulutan vaan aikuisten käyttäytymistä.
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin kuin näkyy niin se on liikaa pyydetty Iisalmen junteilta.
- Anonyymi
Niinpä? Lapset upoksissa uimarannala ja jotkut räkänonkat riehuu muualla? Vapaan kasvatuksen tulos Alkaa näkyä. Vielä kun ajokortti 10v.lle. kohtahan tietysti EU.käskee senkin????
- Anonyymi
Ilmatumputuksen SM kisat iisalmeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702457
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356- 131249
- 101234
- 221211