https://www.is.fi/viihde/art-2000011366840.html
Kyllä ihminen on nykyään sairas. Ei mitään häpyä nykyään.
Sitten kauhistellaan nuorten kielenkäyttöä kun kokevat V-alkuista sanaa.
Kyllä se on täysin aikuisten syy nuorten ruma kielenkäyttö. Ihan turha aikuisten niistä ja kauhistella.
Mitähän vielä!!
13
276
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän se paheksua, kun et ole ikinä päässyt nuolemaan, vaan joudut vaan katsomaan IS: n sivuilta teatterishowta.
- Anonyymi
Typerä savolaisjuntin kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä savolaisjuntin kommentti.
Mikäs siinä niin ahdistaa? Ootko kateellinen, kun jotkut saa oikeasti nuolla ja sinä vaan katsot teatteriesityksiä iltapäivälehdestä. ja huvittavinta on, että sinua kuitenkin kiinnosti juttu niin paljon, että luit sen ja katsoit vielä videonkin! Veditkö vielä samalla hanskaankin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä niin ahdistaa? Ootko kateellinen, kun jotkut saa oikeasti nuolla ja sinä vaan katsot teatteriesityksiä iltapäivälehdestä. ja huvittavinta on, että sinua kuitenkin kiinnosti juttu niin paljon, että luit sen ja katsoit vielä videonkin! Veditkö vielä samalla hanskaankin?
Typerä savolaisjuntin kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä savolaisjuntin kommentti!
Buahhhaahhahhaa! Sori vanha homppeli, mutta onneksi minussa ei virtaa pisaraakaan savolaisverta. Ja faijas oli juntti, kun laski sinut sisään, olisi pitänyt ruikkia lakanoille.
- Anonyymi
Ilman pilluu on nykyisin muotia. Olisi edes käynyt kontilleen, niin olisi näyttävämpi. Tatin imeskelyä vastapainoksi tuo kilpailu vaatisi.
- Anonyymi
Tasa-arvoa kehiin! Myös ilmakullin nuolenta -kisat pystyyn!
- Anonyymi
Se olisi varmaan aloittajan mieleen, koska heterot ja lesbot harvemmin ilmapillun nuolemisesta häiriintyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi varmaan aloittajan mieleen, koska heterot ja lesbot harvemmin ilmapillun nuolemisesta häiriintyvät.
Minä aloittaja olen jo yli keski-ikäinen nainen! Perään kuulutan vaan aikuisten käyttäytymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloittaja olen jo yli keski-ikäinen nainen! Perään kuulutan vaan aikuisten käyttäytymistä.
Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin kuin näkyy niin se on liikaa pyydetty Iisalmen junteilta.
- Anonyymi
Niinpä? Lapset upoksissa uimarannala ja jotkut räkänonkat riehuu muualla? Vapaan kasvatuksen tulos Alkaa näkyä. Vielä kun ajokortti 10v.lle. kohtahan tietysti EU.käskee senkin????
- Anonyymi
Ilmatumputuksen SM kisat iisalmeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070