Minä EN ole tällä palstalla kirjoittelemassa! Ikinä ollut.
Naiselta
Uskotko nyt?
19
975
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkään en ole ikinä koskaan milloinkaan täällä kirjoittanut, enkä toista kertaa tule kirjoittamaankaan!
Mieheltä - Anonyymi
Joutaa soittaa apuja. Dr. Phil linjalle kiitos.
- Anonyymi
Minäkään en ole sanaakaan täällä koskaan kirjoittanut.
- Anonyymi
Sinähän olet tähti, et niin hyvällä tavalla. Hävettää sun puolesta.
- Anonyymi
Älä turhaan häpeä, kun en ole täällä enkä edes mikään maailman suurin tähtilegenda enkä muutenkaan menestynyt ja tunnettu kuuluisuus, yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan häpeä, kun en ole täällä enkä edes mikään maailman suurin tähtilegenda enkä muutenkaan menestynyt ja tunnettu kuuluisuus, yhtään.
Odotan sua kartalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sua kartalla
Mikä kartta
- Anonyymi
Tämä on mun viimeinen viesti tänne! Mieheltä.
- Anonyymi
Hyvä! En yhtään odotakaan että kirjoitat tänne enää ikinä koskaan. Enhän itsekään kirjoita!
Naiselta
- Anonyymi
En minäkään ole kirjoittanut. Mistä nämä kirjaimet tänne pomppasi?
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä en ole ikinä edes kuullut koko palstasta enkä kuule jatkossakan!
- Anonyymi
Minäpä en ole nähnyt vilaukseltakaan koko palstaa, enkä tule näkemäänkään. Minulla on nytkin silmät kiinni!
- Anonyymi
mm etpä. sävtun HAAVEILET olevas kun mä nainen mutta eihän sulla riitä. minuksi et taivu vaikka miten pyrkisit. kyllä ne isitki sen tietää. ite käyn täällä enää kääntymässä. ihastus i mieheen on menneen vuoden lumia ja ässä on ja pysyy ikuisesti. ei tarvii palstalla mitään lässyttää. 🛵👩🏼🦱 imekää vaiks metristä tuubaa mun puolest koko ’lössi’
- Anonyymi
Muta juurihan sinä kurjoitit hassu
- Anonyymi
Olen aiemminkin jo uskonut.
- AnonyymiUUSI
Fake news.
- AnonyymiUUSI
Minäkään en ole täällä. Jos joku muuta sanoo, niin hän on kakkapylly.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä sen pian uskon😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1163921
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413203- 2362866
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?402396- 361694
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411486- 141371
- 181345
- 221271