Kaikkeen löytyy ratkaisu. Kaksi vuotta sitten tukeni jäi yhteen olueen, kun jonotukseen meni aikaa enemmän kun juontiin. Enää ei ole jonoja. Pieni olut 8€ aiheutti sen, että jälleen ostoni jäi yhteen olueen. Kävikö mielessä, että jos keskikeppana maksaisi alle 5€, asiakkaat ostaisi toisetkin? Pilattiinko hyvä tapahtuma ylihinnoitteluun?
Iskelmäviikon jonotus
17
2394
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tullut mieleen, etteivät ne sitä ahneuttaan tee..aivan ihmeellistä Sten terveyttä ajattelevat. Näin helteellä ei ole terveellistä juoda alkomaholi pituisia juomia ..😁
- Anonyymi
On muuten sama ollut ihmisten terveyttä.
Känny kehittelee omia versioita
- Anonyymi
Juomaanko sinne pitää mennä?
- Anonyymi
Pikkurinen ja P A edustaa kaupunkia kaljateltassa. Hyvää mainosta Kiuruvedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkurinen ja P A edustaa kaupunkia kaljateltassa. Hyvää mainosta Kiuruvedestä.
Juoppoja ovat molemmat. Tyypillisiä valevasemmistolaisia oman edun tavoittelijoita.
- Anonyymi
Parikymppiä olisi oikea hinta. Alkoholista ei ole kellekään muuta kuin haittoja.
Säästäkää rahanne tuleviin lamavuosiin.- Anonyymi
Lamavuodet voi kestää paremmin hutikassa, velatkaan eivät paljoa paina...
- Anonyymi
Kuulepa. Pysy kotona. Minäkin asun tässä reilun kilsan päässä. Eilen illallakin istuin omalla terassilla olutta nauttien ( reilu euro maksaa tölkki ). Musiikki oli niin kovalla niityillä, että ei tarvinnut sanoja arvailla. Sitten vaan silmät kiinni ja kuvittelet olevasi tungoksessa. Paljon kivempaa. Erotuksen kaljan hinnasta voit vaikka lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Mitteepä sanot tähän ideaan ?
- Anonyymi
Evvk!
- Anonyymi
Onneksi kaupunki tukee monopoli yrittäjää jottei se tee tappiota myyntiteltoissa. Ja tietysti me veronmaksajat siinä samalla.
- Anonyymi
Lue: Rusanen tukee kaupungin kassasta kaveriaan.
- Anonyymi
OMG
- Anonyymi
Niinpä. Jätskitötteröö ei sää salli kauan jonottaman.
- Anonyymi
Änkyrät ulisee.
- Anonyymi
Niinkö tekevät. Ajatteleva aatelisto näkyy vikisevän.
- Anonyymi
Onko se jokin oluenjuontitapahtuma?
- Anonyymi
EE tarvinnu eilen jonottoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070