Elä ja anna toistenkin elää. Ärsyttää aina tuo eläinten tuomat ongelmat. Eikö meillä oo muutakin huolenaiheita kuin linnun paskat?
Valkoposkihanhet
13
427
Vastaukset
- Anonyymi
Saisi kyllä ampua näitäkin.lisääntyvät vaan ja sotkevat yms taudit leviää.joku vitun Raahen viherpiittäjä ehkä erimieltä muttei se tiedä mitään.pride liputus ja viherpiipittäjä.
- Anonyymi
Heinähattujen ensi ratkaisu on aina ampua kaikki, sillä selviää pitkälle. Tolloja on moneen lähtöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinähattujen ensi ratkaisu on aina ampua kaikki, sillä selviää pitkälle. Tolloja on moneen lähtöön
Vai heinähattu.etkö saatanan lesta tajua että nämäkin lisääntyy ja jos niitä ei harvenneta niin kohta on sotkut yms.sama homma teillä lestoilla eli kondomi päälle niin ei lisäänny nämä ääliöt.ammutaanhan muitakin eläimiä että kanta pysyy kurissa.mene kotiisi piipittää ja opi elävää elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai heinähattu.etkö saatanan lesta tajua että nämäkin lisääntyy ja jos niitä ei harvenneta niin kohta on sotkut yms.sama homma teillä lestoilla eli kondomi päälle niin ei lisäänny nämä ääliöt.ammutaanhan muitakin eläimiä että kanta pysyy kurissa.mene kotiisi piipittää ja opi elävää elämää.
On minua moneksi haukuttu, mutta ei koskaan lestaksi 😂 ihmisiä tässä pitäisi harventaa joo, meitä täällä on ihan liikaa. Hanhet ja paska ei minun elämääni haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minua moneksi haukuttu, mutta ei koskaan lestaksi 😂 ihmisiä tässä pitäisi harventaa joo, meitä täällä on ihan liikaa. Hanhet ja paska ei minun elämääni haittaa.
Voi tampiot.etkö tajua mitään.et näköjään.jos valkoposkihanhi kantaa ei harvenneta niin ongelma lisääntyy.tämä on NS luonnonlaki.no jos tykkäät niin tykkäät olla hanhies kanssa ja niiden paskaa talloa rannalla niin siitä vaan.varo ettet saa tautia.jos niitä ajaa pois niin menevät sointiin muualle ja sama homma jatkuu.huku paskaan ja syö evääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tampiot.etkö tajua mitään.et näköjään.jos valkoposkihanhi kantaa ei harvenneta niin ongelma lisääntyy.tämä on NS luonnonlaki.no jos tykkäät niin tykkäät olla hanhies kanssa ja niiden paskaa talloa rannalla niin siitä vaan.varo ettet saa tautia.jos niitä ajaa pois niin menevät sointiin muualle ja sama homma jatkuu.huku paskaan ja syö evääs.
Tykkään kyllä ja jatkan tallustelua hanhien parissa. Kiitos kiitos.
- Anonyymi
Pataan vaan ja syö pois.
- Anonyymi
Kyllä.pataan ja mausteet perään niin hyvä tulee ateria.
- Anonyymi
Kumpi pahempi, hanahenpaska vai lestan?
- Anonyymi
Hanhenpaskat ja lestat.kummatkin pitää hävittää.ne eivät kuulu Suomen luontoon.leviävät yhtä pahasti.mutta nämä vitun muka muualta tulleet NS raahelaiset luulevat olevansa muka viisaita tässäkin hanhi asiassa ja paskat.menkää Raahesta sinne mistä tulittekin tänne ja viekää valkoposkihanhet mukaanne.köötös ja seuroihin perkele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanhenpaskat ja lestat.kummatkin pitää hävittää.ne eivät kuulu Suomen luontoon.leviävät yhtä pahasti.mutta nämä vitun muka muualta tulleet NS raahelaiset luulevat olevansa muka viisaita tässäkin hanhi asiassa ja paskat.menkää Raahesta sinne mistä tulittekin tänne ja viekää valkoposkihanhet mukaanne.köötös ja seuroihin perkele.
Sinun kirjoituksia lukiessa tulee vaan yks asia mieleen, on sinutkin aikalailla ohjelmoitu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kirjoituksia lukiessa tulee vaan yks asia mieleen, on sinutkin aikalailla ohjelmoitu....
Veikkaan että kommentointi tähän aiheeseen SAATTAA loppua yllä olevaan kommenttiin ettei vaan paljastu liikaa asioita. Vitun rääpäleet ei uskalla tuoda asioita julki joista tietää jo liianki moni. Nyky teknologia on kehittyneempi ku moni osaa tai uskaltaa edes kuvitella. Dorkat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ao 200 ohjelmoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593925Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252557Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211134