ja asiallinen. Koskaan et puhu rumasti.
Sä olet mies aina niin kiva
29
602
Vastaukset
- Anonyymi
Yritätkö tsempata itseäsi 😆😂😂😂
Anteeks, oli pakko vähän lohkasta - Anonyymi
Joo oon si niin mukava
- Anonyymi
Jaahas, samoilla ajatuksilla melkein samaan aikaan laitetut alotukset. Voisitko olla se hän…telepatia ystäväni, kaksoisliekkini, aito rakkaus
- Anonyymi
Kaksoisliekki-hömpötys on punapäiden juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksoisliekki-hömpötys on punapäiden juttuja.
Meinaatko :Q
- Anonyymi
Mutta silloin harvoin, kun puhun rumasti niin se kuulostaa ja tuntuu pahemmalta.
Minulta mieheltä 🫶- Anonyymi
Niinhän se menee. Itse olen samanlainen.
- Anonyymi
Jaa, mä oon ainakin puhunut ja käyttäytynyt rumasti enkä lopeta.
Tutulta mieheltä naiselle- Anonyymi
Ai tällä kertaa olet taas mies? Pitäisi tehdä tänne palstalle sellainen asetus, että voi vain kerran vuorokaudessa vaihtaa sukupuolta.
Miehelt > Naiselle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tällä kertaa olet taas mies? Pitäisi tehdä tänne palstalle sellainen asetus, että voi vain kerran vuorokaudessa vaihtaa sukupuolta.
Miehelt > NaiselleOnko sinulla ollut kauankin tämä kämäinen harha päällä? Sivusta
- Anonyymi
Kieltämättä sillä miehellä olis jonkintason tunneopiskelut paikallaan.
- Anonyymi
Tuu paneen!
- Anonyymi
Sua odotetaan jo...
- Anonyymi
Alasti ovella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alasti ovella
Vaissoo
- Anonyymi
Sellainen mies joka ei kirjoittele ilkeitä asioita vihaisena eikä edes anonyymina on ihana mies.. sellaiset miehet jotka kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä ❣️❣️
- Anonyymi
Voi helkutti taas palstasetä - edes anonyymina😂 onpa koriste standardit taas sulla ja yllätys tähän kuslaariin, eli palstaan liittyen
- Anonyymi
Niin on, kauniisti kirjoitellaa ja odotellaan, Taas kartalla.
- Anonyymi
Kiitos ja hyvää yötä
- Anonyymi
Tiedän! 😃
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
Nuort vitsaa ku sais....
- Anonyymi
Nuorelle neidille lähelle pusu, tuu yökylään😘😘❤️
- Anonyymi
Syytän seuraa ja horoskooppeja.
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihini puhua rumia. m>n
- Anonyymi
Ja v*tut
- Anonyymi
Sinulla on palstan kiukkusetä erittäin epärealistinen ajatus itsestäsi tässäkin suhteessa
- Anonyymi
En puhu. Mutta ajattelen sitäkin enemmän🤪
- Anonyymi
Lapsuuskodissa puhuttiin rumasti. Vuosien ajan jo välttänyt sitä. Se ei ole sen arvoista. Jos pahimmalla henkilökohtaisen kärsimyksen hetkellä sorrun sanomaan rumasti ihmiselle saati eläimelle, pyydän heti anteeksi. Se on alkanut tuntua väkivallan teolta. Se on ilon asia koska on ns. löytynyt uusi ulottuvuus. Haluan jatkaa tällä tiellä ja löytää kaikilla elämän osa-alueilla uusia keinoja lisätä hyvyyttä maailmaan. Aidon sydämen tunteen kautta. Ei se tietenkään aina onnistu koska olen ihminen.
En olisi havahtunut oivallukseen jos en olisi halunnut hillitä itseä ja ollut pitkäjänteinen. Kuuntelen (yritän) myös mitä Jumala haluaa ja teen/yritän tehdä parhaani.
Tässä oma tapani elää elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556