Älkää roikkuko huonon perässä

Anonyymi-ap

Jos joku ihminen on teille ilkeä ja kylmä tai kohtelee ikävästi, älkää jääkö siihen suhteeseen roikkumaan tai ikävöimään.
Eläkää, pyörittäkää arkeanne, tavatkaa ystäviä. Kaiken paskan jälkeen saatatte odottamatta tavata kiltin ja lämpimän ihmisen. Osaatte sitten arvostaa tätä ihan eri tavalla vaikka hän ei ehkä alunperin olisikaan sellainen mistä haaveilitte.
Rakkaus on ihana asia, kun se on molemminpuolista ja aitoa.

37

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, kun kirkonrotta 🙂

• Anonyymi

Ja kuka se huonon perässä roikkuu? Ei kukaan, päivänselviä asioita jankkaatte.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä! Tosin en tuosta kohdasta että ”vaikkei hän alunperin olisikaan sellainen mistä haaveilitte”. Sillä minun mielestäni tuo ei ole rakkautta vaan alkaa suhteeseen jonkun kanssa koska ei ”parempaaa saa”. Eli tyytyy ajan kanssa huonompaan.

Mun mielestä pitää olla rakkautta vain sellaisen kanssa josta heti ajattelee että ”wow, toi on hyvä mies/nainen ja haluan loppuelämäksi häntä rakastaa”.

• Anonyymi

Itse ymmärsin tuon niin että vaikkei se olekaan ihan sen näköinen mistä haaveilit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ymmärsin tuon niin että vaikkei se olekaan ihan sen näköinen mistä haaveilit.

Itse en voisi miehen kanssa naimisiin asti mennä sellaisen kanssa joka ei mielestäni ole ”tosi komea”. ☺️ toki sellainen mies käy panoksi tai sellaiseen muttei sitten loppuelämän kumppaniksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en voisi miehen kanssa naimisiin asti mennä sellaisen kanssa joka ei mielestäni ole ”tosi komea”. ☺️ toki sellainen mies käy panoksi tai sellaiseen muttei sitten loppuelämän kumppaniksi.

uskon kyllä että sinulle ihan kaikki käy panoksi, en sitä yhtään epäile

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskon kyllä että sinulle ihan kaikki käy panoksi, en sitä yhtään epäile

Sulla on sielu ruma kun haluat toisille vittuilla. Syäliks käyp.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tätä tarkoitin!
        Mutra mun silmä tottui äkkiä ha byg jä. On maailman komein minun silmissäni.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tätä tarkoitin!
        Mutra mun silmä tottui äkkiä ha byg jä. On maailman komein minun silmissäni.
        Ap

Noin sen rakkaansa näkee. Komein aina omasta mielestä. -sivusta

• Anonyymi

Tuon pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta monille ei ole.

• Anonyymi

Mustassa sukassa likaisuus ei niin näy.

• Anonyymi

Minä kohtasin ns kiltin ihanan ihmisen, oli aivan muuta ja jatkuvaa kysyntää näyttää olevan.

• Anonyymi

Monet jotka vaikuttaa päällepäin kiltiltä on kaikkea muuta, se on vaan pintaa ja esitystä. Siellä alla voi olla todella ikävä persoona, jopa vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet jotka vaikuttaa päällepäin kiltiltä on kaikkea muuta, se on vaan pintaa ja esitystä. Siellä alla voi olla todella ikävä persoona, jopa vaarallinen.

Hämmästelin sitä käyttäymistä koska tervehtimiseen ei vastannut. Tämä on auennut myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tämäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hämmästelin sitä käyttäymistä koska tervehtimiseen ei vastannut. Tämä on auennut myöhemmin.

Miksi tervehtisi edes, ihmistä joka satutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte on myöskin päin vastoin
        Tyyppi joka saa ulkonäön puolesta
        Ihmiset astumaan pari askelta taakse vain vaihtamalla ilmettä kulmat kurtuun .
        Jota lapset ja koirat pelkää..
        Jota ei helposti lähestytä
        Saattaakin olla todella kiltti ja ihana ihminen
        Jopa herkkä ja tunteellinen .
        Jos ihmiset vain näkisivät tai vielä enempi sen toi varmaan ihan kayhea .
        Tyly ,hidas .. tyhmä jne
        Ennakkoluulo pelko filtterin läpi ...
        Nimimerkillä on kokemusta .
        Filtterin läpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tervehtisi edes, ihmistä joka satutti?

En edes tuntenut enkä tiennyt missä asuu. On ollut tapana tervehtiä vastaantulevia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte on myöskin päin vastoin
        Tyyppi joka saa ulkonäön puolesta
        Ihmiset astumaan pari askelta taakse vain vaihtamalla ilmettä kulmat kurtuun .
        Jota lapset ja koirat pelkää..
        Jota ei helposti lähestytä
        Saattaakin olla todella kiltti ja ihana ihminen
        Jopa herkkä ja tunteellinen .
        Jos ihmiset vain näkisivät tai vielä enempi sen toi varmaan ihan kayhea .
        Tyly ,hidas .. tyhmä jne
        Ennakkoluulo pelko filtterin läpi ...
        Nimimerkillä on kokemusta .
        Filtterin läpi

Tuo on ihan totta. Ei tarvitse paljoa muuta kuin että tuo henkilö on epävarma eikä osaa esiintyä edukseen muiden kanssa. Se tulkitaan helposti tylyksi ja ikäväksi. Ja tietysti jos ulkonäkö on karu niin se jo pelkästään aiheuttaa tuota karttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei ole "Morjensta pöytään"- meininkiä meilläkään. Mutta etupenkin tahra, se saa aikaan aina mielenkiintoista keskustelua: kuka sen teki ja kenen kanssa sotki. Silloin kyllä puhutaan- vaikket haluaisi 🙄

• Anonyymi

Ainoastaan Jumalalla on voima nimetä totuuksia. Tommonen tilannekinhan voi olla vaikka semmoinen, että toinen on äärettömön mustasukkainen, mutta ei puhu asiasta mitään.

Itse haluaisin usko, että rakkaudessa ihminen kyllä tietää ja ehkä tästä vois saada jopa jonkun hienon ajatuksen vaikka, että rakkaus on totuus, muuta totuutta ei olekaan tjsp.

Älä usko mitään, mitä kuulet ja puolet siitäkin mitä näet, noin on joku sanonut joskus.

• Anonyymi

Monesti olen miettinyt elämääni sitä, miltä se näyttää ja sitä, että kumpa kaivattuni tietäisi miten hyvin hänen asiansa ovat sen suhteen, miten hän on osana elämääni jo nyt. Tästäkin voi kyllä ajatella kaikkea kamalaa..

• Anonyymi

Oletko kovin rakastunut tähän mieheen? Tietääkö hän tunteistasi vielä?

• Anonyymi

Minä ajattelen juuri niin. Olen onnellinen jo siitä että tunnen hänen ja minun yhteyden. En kaipaa juuri nyt muuta ja toiveikkaana odotan miten elämä meitä yhteen suuntaan kuljettaa💞

• Anonyymi

Minä pelkään, etten pysty enää rakastumaan. Jotkut ihmiset ikään kuin "tappaa sielun". Miten siitä voi toipua?

• Anonyymi

Pelkurit eivät pääse sisälle Jumalan valtakuntaan. Lukee raamatussa aivan viimeisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkurit eivät pääse sisälle Jumalan valtakuntaan. Lukee raamatussa aivan viimeisenä.

Onneksi en lue Raamattua, turhaan vaahtoat. Uskonnot ovat kehitetty sitä varten, että saadaan ihmiset hallintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä lue viimeisenä tuollainen asia Raamatussa. Voit itse tarkistaa, mitkä ne sanat ovat. Raamatun viimeinen kohta Ilmestyskirjasta.

-Sivusta

• Anonyymi

Minäkin luulin pitkään, etten voi edes ihastua. On rakkaudessa satutettu pahasti. Tiedän mistä puhut. Kyllä sen sitten tietää kun kohtaa sen sielunkumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin luulin pitkään, etten voi edes ihastua. On rakkaudessa satutettu pahasti. Tiedän mistä puhut. Kyllä sen sitten tietää kun kohtaa sen sielunkumppanin.

Ei kaikki kohtaa tässä elämässä sellaista, vaikka haluaisikin. Jos ei vaan pysty eikä jaksa enää. Ja sitten jos on paljon ongelmia, tapaa vaan tietynlaisia jotka haluavat jotenkin hyväksikäyttää tai hyötyä. Ehkä keskityn kaikkeen muuhun nyt.

• Anonyymi

Pääsin jo kerran manipuloivasta miehestä eroon. Hän ei välittänyt. Olen niin heikko, että ikävöin ja ikävöin siksi, että elämässäni on jälkeen kerran sattunut huonosti. Nyt rukoilen 🙏, että pääsen irti. Rakkaus ei ollut aitoa. 💔 Olen ollut niin surullinen ja yksinäinen, kun vanhemmat ja yksi ystäväni menivät. On naurettavaa kirjoitella täällä. Tiedän sen. Ja naurettavaa kuvitella, että joku välittäisi. Kaikki ajattelevat vain ja ainoastaan itseään.

• Anonyymi

Olen pahoillani menetyksestäsi, nämä on aina vaikeita hetkiä. Halaus.

• Anonyymi

Kyllä ihmiset tuntevat myötätuntoa. Repivä rakkaus on jonka asia.

• Anonyymi

Jep joillekin voi käydä noin
      Että todellinen rakkaus olikin
      Erilainen ja erinäköinen mistä syttyy omissa ihanteissa .
      Mut siihen mitä on saatavilla tyytyminen ei päde jokaiseen eikä oo jokaisen vaihtoehto.
      Osa löytää muita tapoja selvitä etiä päin
      Ja elää elämäänsä kuin ihmisuhdejutut
      Ja etsii sitä mitä oikeasti tahtoo vaikka koko elämän.
      Kyllä sen wow juttu pitää tulla siitä ihmisestä et se on se oikea.

• Anonyymi

Älä sinä kuvittele saavasi toisen puolisoo. Eti elättäjäs muualta.

• Anonyymi

En ole varattujen kimpussa. Olen hyvin tarkka siinä asiassa.
        Ap

• Anonyymi

Alussa toki voi myös jännitys olla huipussaan. Pitäisi varmaan kuitenkin jutella aina kaivatun kanssa kunnolla, jos tunteita kerran on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe