Jos joku rakastaisi minua ja minä rakastaisin takaisin saman verran 💔
Olisipa ihana
12
465
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä moni sitä pohjimmiltaan toivoo, muttei tiedä mistä sen löytäisi. Ihan perustarpeita on.
- Anonyymi
Voiko rakkautta mitata?
- Anonyymi
Ei voi. Joko rakastaa tai sitten ei.
- Anonyymi
No niinpä. Niin että onko liikaa pyydetty ? 🤍
- Anonyymi
Olis kyllä 🙂
- Anonyymi
Minullapas on jo sellaista
- Anonyymi
Onnea vilpittömästi sinulle, vähän kuulostaa kyllä leuhkimiselta.
- Anonyymi
Olisipa tämä bingo-peli että edes joku meistä saisi voiton oikeilla numeroilla ☺️💔 ap
- Anonyymi
Ei sellaista oo
- Anonyymi
Parasta pysytellä vaan fantasiamaailmoissa. Todellisuudessa tuollaista ei juurikaan tapahdu.
- Anonyymi
Hollywood- elokuvissa tapahtuu. Kyllä oikeassa elämässäkin voi tapahtua, muttei ihan samalla tavalla. Arjen sietämistä sopivan kaverin kanssa se rakkaus enimmäkseen on. Se on rakkautta, kun et halua olla kenenkään toisen kanssa.
- Anonyymi
Ei niin, enpä olis uskonut minäkään- Vaikka uskon kyllä keijuihin ja yksisarvisiinkin 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148