Tuli tossa mieleen tärkeä huomio

Anonyymi-ap

Tuli tossa mieleen että naisethan kusasevat parran läpi wc-pönttöön 🚽. Siis sen parran mikä niiden pikkuhousuissa on.

Ja sitten pesevät piIIu-suihkulla eli bideellä sen parran kuseskelun jälkeen. Sitten ottavat vessapaperia palan ja kuivaavat sen parran.

16

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan. Sinunkin tekisi hyvää pestä partasi. Siinä on vähän öttiäisiä ja pölyä ja muuta vanhaa ruokaa jäänyt kiinni.

• Anonyymi

Miks olisi vanhaa ruokaa haaravälissä? en tajunnut kyllä.

t: nainen 55v (silli stank)

• Anonyymi

Pöljä.

• Anonyymi

Totta, naiset kun ajaa sen haaravälissä olevan parran niin sieltä paljastuu kuvottava näky muistuttaa Predatoria kun se ottaa maskin poies 🤮🤢😷

• Anonyymi

Makuasia.Eri asennossa se on erinäköinen.Et pysty sitte katsoon kun oma vauva syntyy ?

• Anonyymi

😆😆😆😆😆Vittu mun PREDATOR, TÄN OTAN!!!

MULLA VIELÄ SELLAINEN TIUKKA ORAVAPILLU JOKA NYHTÄÄ MIEHESTÄ VIIMEISETKIN VOIMAT, MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makuasia.Eri asennossa se on erinäköinen.Et pysty sitte katsoon kun oma vauva syntyy ?

Kaunis on elämä ja kyl minä ainakin itken joka kerta kun näen kun synnytetään❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MULLA VIELÄ SELLAINEN TIUKKA ORAVAPILLU JOKA NYHTÄÄ MIEHESTÄ VIIMEISETKIN VOIMAT, MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ

Tiedetään oot monen kilsan päässä ja nyhtään mun voimat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunis on elämä ja kyl minä ainakin itken joka kerta kun näen kun synnytetään❤️

Minä olisin taas halunnut kätilöksi.Olen luonnollisen synnytyksen kannattaja.
        Ymmärrän myös naisia ketkä haluaa raskauden keskeytyksen.Kunnioitan naisen omaa kehon määräämisoikeutta!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän myös naisia ketkä haluaa raskauden keskeytyksen.Kunnioitan naisen omaa kehon määräämisoikeutta!!!!

Niin ja eikö ole parasta, että äideiksi tulee vain he, jotka oikeasti sitä haluavat? Itse en koskaan, mutta kyllä iloitsen muiden kokemasta onnesta ja kun saa nähdä rakastavia vanhempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedetään oot monen kilsan päässä ja nyhtään mun voimat.

MUN JÄLJILTÄ OOT KUIN TYHJENTYNYT ILMAPALLO SEN VOIN LUVATA🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsetkö mielestäsi naisia esittävä setä lähemmäs tätä aihetta esiintymällä naisena lähinnä itsellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun kirjoittamasi apparaatit ei liity palstasetä toisiinsa varsinaisesti, mutta aivottomille toki ikäkausisopivaa luettavaa

• Anonyymi

Nykyään monella on sheivattu

• Anonyymi

Äkkiähän ne kasvaa takas.

• Anonyymi

Se on kakkaukko taas palannut palstalle ja keksinyt uuden puheenaiheen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3664
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      30
      3180
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3145
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2935
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      63
      2788
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2750
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2484
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe