Minusta hyvää? Olitkohan se vastaaja sinä?
Mies miksi et ajattele
12
204
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut jutut herättää kysymyksiä, vaikka eihän ne mulle kuulu. Tai kuuluu silloin, jos haluat jollain tavalla olla elämässäni
- Anonyymi
Oletkohan edes kaivattuni....
- Anonyymi
No, parempi että en ole enää erään miehen elämässä.
- Anonyymi
Nainen, miksi ajattelet minusta aina negatiivisesti? , että olisin kaikkien ilkeiden kirjoitusten takana? En jaksa laittaa jokaisen kommentin perään, että tämä ei ollut minulta.
- Anonyymi
Minä en kirjoittanut tätäkään aloitusta. T. nainen.
- Anonyymi
Ajattelen sinua ja en todellakaan pahalla ikinä.
Nuorelle neidille lähelle menee, mieheltä. - Anonyymi
Olin minä.
Et vaan anna kovin hyvää vaikutelmaa itsestäsi. Joskus kyllä, sitten taas toisinaan taas et ollenkaan. Eikä sinulla ole mitään selitystä siihen miksi noin on.- Anonyymi
No ei me olla kyllä hänen kanssaan tekemisissä, että voisi noin sanoa minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei me olla kyllä hänen kanssaan tekemisissä, että voisi noin sanoa minusta.
Jos et ole missään tekemisissä niin miten se voisi sinusta mitään edes ajatella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole missään tekemisissä niin miten se voisi sinusta mitään edes ajatella?
Olen ollut tekemisissä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei muutenkaan kiinnosta mitä jotkut randomit ajattelee minusta. En tunne sinua. En tarvitse sinun mielipiteitäsi minusta.
- Anonyymi
Kosla roikun nyt puhelimella kellon ympäri, siinä syy. Poiskaan ei oikein pääse, kun kuvittelen, että olet ruudun toisella puolella: varmaan jossain sun lähellä on netti auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430