Lähetän sinne hyvän yön toivotuksen

Anonyymi-ap

Aina vaan sinä. Ei ole itseluottamusta itseäni oikeassa elämässä enää ilmaista. Kaikki oli jo tavallaan mennyt mun elämässä pieleen jo ennen kuin tavattiin. Vaikutti varmaan siihen, mitä kykenin olemaan ja antamaan. Mutta ehkä seuraavassa elämässä sitten.

11

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin teille.Teitittelen tänään.Eikö edes vanhainkodissa tavattaisi livesti?Yritetään siihen asti pysyä hengissä jooko.

• Anonyymi

En ole minä menossa vanhainkotiin. Ehkä joku muu. Ap

• Anonyymi

Joo se on jännä.

Itseluottamusta riittää muiden kanssa kyllä mutta ei sen yhden kanssa.

• Anonyymi

Tsemppiä ja jaksamista paljon sinulle 🧡 ap

• Anonyymi

Ihan normaalia on tuntea juuri hänen seurassaan itsensä riittämättömäksi ja araksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia on tuntea juuri hänen seurassaan itsensä riittämättömäksi ja araksi.

Riittämätön on ruma sana. Sinun ei tarvitse riittää muille ja kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toista riittämään. Sinä olet ainutlaatuinen ja kun sinua ei enää ole olemassa, toista sinua ei enää tule, koskaan. Olet uniikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos riittää itsestä muille sänkyyn asti niin onhan se vähän outoa.

• Anonyymi

Ota vastuu, mutta älä myöskään pidä sitä itseäsi vastaan. Me ollaan ihmisiä. Me tehdään virheitä. Paras asia, mitä voit tehdä, on kunnioittaa heidän toiveitaan ja pyrkiä poistamaan epäterveellistä käytöstä, jotta tätä ei tapahdu tulevissa suhteissasi.

• Anonyymi

Uusi suhde voi opettaa uusia huonoja tapoja.Uhrista tulee pahis itsestään.

• Anonyymi

Jostain kuultu ja mieleen jäänyt.
      Huonolla hetkellä muista: olet yksi luonnon ihmeistä ja yhtä kaunis kuin sielunmaisemasi.

• Anonyymi

Tää on ihana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe