Mutta totuus on usein, että yli-innokkaat nettideittailijat on usein just vähän ranttuja, ei niin viehättäviä ja usein just sellaisia ihmisiä ,jotka moni ihminen on torjunut ja jotka on kovin epätoivoisia kokemaan rakkautta. Ei nyt ehkä ranttu oikea sana tässä tapauksessa, mutta sallinetko kieliopilliset virheet, en ole nukkunut vielä yhtään.
Mutta vähän sellaisia syrjäytyneitä, yksinäisiä ja epätoivoisia, usein toiveet ja haaveet on ,että siellä olisi juuri minulle luotu prinsessa vastassa, mutta todellisuus on usein, että ihminen ei ole lähes ollenkaan/paljoa tyyppiäni, ja silloin kiinnostus aina väsähtää, jos henkilö ei erityisemmin loista persoonallaan.
Siksi palstastakin tulee usein sellainen fiilis, että se ison paksun nenän omistava sinisilmäinen palstarakkauteni, ei ehkä ole juuri tyyppiäni tai omista niin kaunista ja näyttävää nenää kuin toivoisi. Tietenkin aina voin luoda mielikuvan hänestä, joko näkemieni ihmisten perusteella, tai sitten luoda aivan uusi "ideaali" mielikuva naisesta, jota en ole vielä edes kohdannut.
Loin 2016 tällaisen mielikuvan ideaalista naisesta, ja kohtasin hänet vasta 2023. Päätin omistautua hänelle, mutta hän ei halunnut minua. Ja meidän ekat "treffit" meni jo pieleen, kun jännitin häntä niin paljon, että maha oli kuralla ja toinen ihan kiusaantuneena halusi vain pois tilanteesta, minä taas en osannut tuoda ilmi kiinnostustani millään tavalla.
Kai sitä haaveilla saa, mutta en usko ,että netistä ainakaan löytää rakkautta. Kyllä sen täytyy tapahtua oikeassa elämässä, siellä näkee heti minkä tyyppinen ihminen kyseessä, ja näkee myös onko toinen tyyppiäsi, eikä tarvitse vaihdella kuvia tai muuta säätöä. Myöskin energiatasot ja todellisen yhteensopivuuden pystyy arvioimaan paremmin.
Eli siis netti kiinni ja tutustumaan ihmisiin oikeassa maailmassa, paljon paremmat tsänssit siellä! Netissä saa käydä aika lykky, et löytyy se unelmien prinssi/prinsessa.
Nettideitaillut huono puoli on, että olettaa toisen olevan aina saharan kuumin prinssi/prinsessa
7
194
Vastaukset
- Anonyymi
Netissä saa käydä aika lykky, että tulee yhtään osumaa ja vielä suurempi lykky jos pääsee treffeille asti.
Terveisin mies joka ei ole miljonääri, eikä edes komea renttu. - Anonyymi
Ihanista ihanin prinsessa 👩🍒🍒🍒🍒🥰💋🥰🥰🥰
- Anonyymi
Ja jos tällaisen ihanan prinssin/ prinsessan kohtaa oikeassa elämässä, ei kannata paeta haaveilemaan hänestä netissä, väijymään somea ym. tai tulla tänne " viestimään" hänelle. Vaan pyrkiä olemaan oikeasti hänen seurassaan mahdollisimman paljon, vaikka kaverina. Siinä voi ehkä haaveet kaatua (ei olekaan sellainen kuin haaveilit), mutta parempi sekin kuin haaveilla edelleen jostain, jota ei ole olemassa. Parhaassa tapauksessa hän onkin sellainen tai jopa enemmän kuin unelmoit ja teistä tulee jotain. Vähäksi aikaa tai loppuelämäksi.
- Anonyymi
Nettirakkauksissa on se ongelma, että tyyppi, joka osaa flirtata hyvin netissä, somessa ym. voi tosielämässä olla ihan erilainen, jopa vastakohta. Ja joku toinen voi olla surkea flirttaamaan kirjallisesti (en tarkoita huono kirjoittamaan) koska hänelle ei ole ollut tarvetta opetella sitä taitoa. Vain oikeassa elämässä näkee, miten ihmisen kanssa tulee juttuun ja huumori ym. kemia toimii.
- Anonyymi
Totta, usein joku on kirjallisesti lahjakas, ja joku toinen on puhetaitoinen mutta voi olla vaikka lukihäiriö ja kirjoittaminen vaikeaa, tai muuten vaan ei osaa tai jaksa kirjoittaa hyvin. Reaalimaailmassa kaikki on ihan erillaista kuin netissä. On turhaa maalailla itsestään jotain liian hienoa kuvaa nettiprofiilissaan, kun se ei kuitenkaan kestä tarkastelua todellisuudessa.
- Anonyymi
No siis se nettimaailma on täysin keinotekoinen. Luonnollisella ihmisellä on varmasti vaikeuksia siellä. Ainoastaan epäluonnollinen henkilö pärjää hyvin nettimaailmassa.
- Anonyymi
Netissä on ehkä joku viisi todella upean ja täydellisen näköistä naista, jotka muutenkin vaikuttavat täydellisiltä. Niiltä et mitään huomiota saa ikinä, eivät vaivaudu edes torjumaan...
Sitten on sitä kakkoslaatua, ja sitä piisaakin, on läskiä ja lättänenää pilvin pimein, mutta näilläkin on kovat kriteerit miehen suhteen. Minä en ikinä edes haluaisi tuollaista naista, mutta minä en edes täytä heidän kriteereitään!... Aivan naurettavaa touhua, ei minkäänlaista realismia. Olen todellakin vaikka yksin ennemmin kuin jonkun tuollaisen matamin seurassa.
Persoonaa en edes mieti, se on aivan liian paljon vaadittua. Jos vaan jotenkin osaa keskustella niin se on tarpeeksi hyvä.
Kyllä se tavallinen maailma on paljon parempi. Siellä on vaan tosi vaikeaa tavata ketään kun kaikki on nyt vaan niissä nettisovelluksissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1736071
- 2653374
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442788- 361914
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411626- 161497
- 231478
- 241367