Pienituloisille tarkoitettuihin, valtion tukemiin vuokra-asuntoihin tuli tammikuussa voimaan tulorajat. Markkinahintaa edullisempiin vuokra-asuntoihin on tänä vuonna päässyt muuttamaan vain, jos tulot eivät ole liian korkeat.
Kun katsotaan asuntoihin jo ennen tätä vuotta muuttaneita, 24 500 asunnossa asuu näihin tulorajoihin nähden liian hyvätuloisia ihmisiä.
Tuetuissa vuokra-asunnoissa asuu jopa yli 12 000 euroa kuussa tienaavia perheitä
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
TAITAVAT OLLA PÄÄTTÄVISSÄ ASEMISSA KELAN JOHTO HOMMISSA
- Anonyymi
Meiliäpäin on liikaa kunnan vuokrataloja .Purkamista odottele moni talo. Vuokraila ei ole tarpeeksi ihimsiä..
Vuokratuki kuten moni muukin tulonsiirto menee sellaiselle, joka pärjää ilmankin. - Anonyymi
Ilman kuittia työt ja tuet päälle kiitos👌
- Anonyymi
1990 luvun alussa venäjältä tulleet somalit 1800 silloin tuli meidän riesaksi.
- Anonyymi
tulukee, tulukee,
talonikin annan...
- Anonyymi
Ihan yleinen ilmiö että hyvätuloisille annetaan nykyisin etuja jotka ei niille kuuluisi, asumistukea ja asunto johon pitäisi soveltaa tulorajoja. Ei käy kateeksi ... mutta täytyy ihan ihmetellä ympäristössä olevaa pahansuopuutta... ylvästellään autoilla ja lemmikeillä kun esitetään juppia. Ihan naurattaa jotkut typerykset ....
- Anonyymi
Kesä on niiden elvistely juppien kannalta sitä näkyvintä elvistely aikaa.
- Anonyymi
Arhinmäkikin asuu, eikä saada pois kun on punikki
- Anonyymi
nu'nih,
talikkokommunistia,
ottaa pattiin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980