Tk:n hammashoitola

Anonyymi-ap

Nyt on kyllä pakko antaa kehuja terveyskeskuksen hammashoitolalle. Takaisinsoitto tuli viidessä minuutissa. Vastaanotto ajan sai samalle päivälle ja hammaslääkäri oli tosi asiallinen ja teki juuri sen pitä potilas sanoi että pitää tehdän. Täyden kympin palvelua tälläkertaa.

11

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla varmaan oli särkytapaus kyseessä niin silloin pääsee yleensä samana päivänä, mutta jos varaat ihan perinteisen tarkistuksen niin menee vähintäänkin syyskuulle aika.

• Anonyymi

Minä varasin ajan viime viikolla hammasjoitajalle hammaskiven poistoon niin sain ajan marraskuun alkuun joten ruuhkat ovat valtavat. Onkohan aloittaja nyt kuitenkin ollut yksityisellä hammaslääkärillä kun olet päässyt niin nopeasti hoitoon.

• Anonyymi

mulla on nyt reiäntähystys. katotaan onko hyvä hoito

• Anonyymi

Siellä on monenlaisia hammaslääkäreitä ja jotkut oikeasti tekevät sen minkä potilas tahtoo, mutta jotkut taas sitten tyrkyttävät juurihoitoa vaikka tarvetta sellaiseen ei olisi.

• Anonyymi

työn pitääkin olla palkitsevaa ei vaan rahan takia

• Anonyymi

Hammaslääkäri Salmisen vastaanotto. Suosittelen.

• Anonyymi

Komppaan avaajaa, pääsääntöisesti olen ollut 100-tyytyväinen hoitoon.

Nykyisellään jonotusaika kiireettömässä hoidossa vaan on kirotun pitkä. Sitten kiireellisimmissä tapauksissa ajanvaraus selvästi tekee parhaansa kaivaakseen vapaan ajan jostain.

Paljonkohan Naantalissa jää varattuja aikoja käyttämättä vuositasolla?

• Anonyymi

Jonotus on todellakin harvinaisen pitkä kiirreetömässä hoidossa ja olenkin miettinyt että miksi näin on. Eikös Varhalla pitäisi olla hoitotakuu myös Naantalissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonotus on todellakin harvinaisen pitkä kiirreetömässä hoidossa ja olenkin miettinyt että miksi näin on. Eikös Varhalla pitäisi olla hoitotakuu myös Naantalissa?

Hoitotakuu on pelkkä kulissi ja nykyisessä Sotessa sitä ei vain pystytä noudattamaan.

• Anonyymi

Myös laskutus siellä terveyskeskuksessa tuntuu toimivan sillä hammaslääkäri käynnistä vasta vajaa kaksiviikkoa ja lasku tuli eilen. Hampaan poisto 90 euroa. Ei helvetti mitä hintoja sielläkin nykyään on.

• Anonyymi

Yksityisellä hampanpoisto maksaa lähes 300 euroa joten tuo terveyskeskuksen maksu on lähes ilmainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 128
      3640
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      79
      3166
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      224
      2277
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2141
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      929
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      928
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      806
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      770
    Aihe