Nyt on kyllä pakko antaa kehuja terveyskeskuksen hammashoitolalle. Takaisinsoitto tuli viidessä minuutissa. Vastaanotto ajan sai samalle päivälle ja hammaslääkäri oli tosi asiallinen ja teki juuri sen pitä potilas sanoi että pitää tehdän. Täyden kympin palvelua tälläkertaa.
Tk:n hammashoitola
11
290
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla varmaan oli särkytapaus kyseessä niin silloin pääsee yleensä samana päivänä, mutta jos varaat ihan perinteisen tarkistuksen niin menee vähintäänkin syyskuulle aika.
- Anonyymi
Minä varasin ajan viime viikolla hammasjoitajalle hammaskiven poistoon niin sain ajan marraskuun alkuun joten ruuhkat ovat valtavat. Onkohan aloittaja nyt kuitenkin ollut yksityisellä hammaslääkärillä kun olet päässyt niin nopeasti hoitoon.
- Anonyymi
mulla on nyt reiäntähystys. katotaan onko hyvä hoito
- Anonyymi
Siellä on monenlaisia hammaslääkäreitä ja jotkut oikeasti tekevät sen minkä potilas tahtoo, mutta jotkut taas sitten tyrkyttävät juurihoitoa vaikka tarvetta sellaiseen ei olisi.
- Anonyymi
työn pitääkin olla palkitsevaa ei vaan rahan takia
- Anonyymi
Hammaslääkäri Salmisen vastaanotto. Suosittelen.
- Anonyymi
Komppaan avaajaa, pääsääntöisesti olen ollut 100-tyytyväinen hoitoon.
Nykyisellään jonotusaika kiireettömässä hoidossa vaan on kirotun pitkä. Sitten kiireellisimmissä tapauksissa ajanvaraus selvästi tekee parhaansa kaivaakseen vapaan ajan jostain.
Paljonkohan Naantalissa jää varattuja aikoja käyttämättä vuositasolla?- Anonyymi
Jonotus on todellakin harvinaisen pitkä kiirreetömässä hoidossa ja olenkin miettinyt että miksi näin on. Eikös Varhalla pitäisi olla hoitotakuu myös Naantalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonotus on todellakin harvinaisen pitkä kiirreetömässä hoidossa ja olenkin miettinyt että miksi näin on. Eikös Varhalla pitäisi olla hoitotakuu myös Naantalissa?
Hoitotakuu on pelkkä kulissi ja nykyisessä Sotessa sitä ei vain pystytä noudattamaan.
- Anonyymi
Myös laskutus siellä terveyskeskuksessa tuntuu toimivan sillä hammaslääkäri käynnistä vasta vajaa kaksiviikkoa ja lasku tuli eilen. Hampaan poisto 90 euroa. Ei helvetti mitä hintoja sielläkin nykyään on.
- Anonyymi
Yksityisellä hampanpoisto maksaa lähes 300 euroa joten tuo terveyskeskuksen maksu on lähes ilmainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080