Vittu että naurattaa (oma nolous)

Anonyymi-ap

Tekisi mieli kertoa tarina, ehkä toinenkin miten elämäni kaipaukset menevät.

Katkeruuden sijaan minua naurattaa miten aikuinen mies rakentaa pilvilinnija edelleen siitä että joku nainen (siis useampi tapaus) voisi olla kiinnostunut ja välittää kohtalostani.

En oaaa kai muuta tehdä kuin pyöritellä päätä ja nauraa itselleni mitä kuvitelmia minulla on aina ollut.

Nykyään sentään osaan sen että jätän lähestymisen tekemättä jos tilanne on toivoton ja nainen ei anna selvää merkkiä koska sen verran kauheita kokemuksia on takana. Onpa minun kuviteltu tehneen aloite vaikka sellaista en ole edes tehnyt.

Nykyisin helpompi vain kävellä pois kun yrittää edes tutustua. Paras paikka suomessa taitaa olla alkoholin vaikutuksen alaisena terassilla tai panobaarissa tai kännifestarilla. Sieltä ne parin vuoden parisuhteet löytyvät.

Kai synnyin romantikoksi mutta veikkaan että moni pitää kylmänä ja kyynisenä kun en jaksa viedä asioita eteenpäin kun tiedän että alkaa tuntua vain ensin pahalta ja ditten nauran jo nolouttani mitä kuvittelin että jitakuta kiinnostaisi ajatukseni, tunteeni ja kohtaloni.

Liian suuria ajatuksia näin surkeaan naamaan.

57

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miten pihalla aloitteen tekemisestä miehet voi olla... Kunhan vaan mietin.

• Anonyymi
        UUSI

Kovasti naiset odottelee aloitteita paikoissa joissa sellainen tekeminen on mahdotonta.

Sen verran saanut paskaa niskaan aloitteista että itsensä häpäisemisellä on rajansa.

Naiset ei tätä ymmärrä.

• Anonyymi
      UUSI

Se on kuule just näin. Jätetään nää hommat niille jotka siihen sopeutuu ja sen taitaa, kyllä me pojat yksinkin pärjätään. Tähdetkin kertoo että paras puoliso löytyy peilistä, joten ei muuta kun käsille töitä. Rakkaus on idiooteille ja helpoille ihmisille. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Omat kädet ei vaan läheisyyden antamiseen ja saamiseen riitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Omat kädet ei vaan läheisyyden antamiseen ja saamiseen riitä.

Hyvin riittää! Jos on paha olla voi vaikka halata itseään. Platonista läheisyyttä saa ystäviltä, perheeltä tai vaikka lemmikiltä. Ehkä voisit hankkia vaikka koiran rapsuteltavaksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin riittää! Jos on paha olla voi vaikka halata itseään. Platonista läheisyyttä saa ystäviltä, perheeltä tai vaikka lemmikiltä. Ehkä voisit hankkia vaikka koiran rapsuteltavaksi?

Toi on vähän sama kuin ehdottaisi vapaaehtoistyötä vanhusten parissa tunteiden täyttämiseksi.

Rakkaus ja seksi ei korjaannu eläimillä, lapsilla tai millään muullakaan

Koko ajatus naurattaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on vähän sama kuin ehdottaisi vapaaehtoistyötä vanhusten parissa tunteiden täyttämiseksi.

Koko ajatus naurattaa

Minulla ainakin oman lapsen saaminen poisti kaikki tarpeet millekään maalliselle. Rakkaus on turhaa, lapsissa on tulevaisuus, keskittykää heihin!

Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ajatus naurattaa

jotkut innostuu eläimistä, toiset lapsista. taitaa tosin olla laitonta.

• Anonyymi
      UUSI

Paljolta oot säästyny, sen voin sanoa.
      Ite sen verran sählänny suhteet tahtomatta.
      Olis vaan pitäny vetää yks päähän ja paeta vuorille.😂

🤭🤗

• Anonyymi
        UUSI

Jep. Sä oot just se, joka yrittää tehä kaikkensa, ettei rakastavaiset sais toisiansa.
        Vedä se sinkkiämpäri päähäs, mono suuhus ja pakene sinne Vuorille. ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Sä oot just se, joka yrittää tehä kaikkensa, ettei rakastavaiset sais toisiansa.
        Vedä se sinkkiämpäri päähäs, mono suuhus ja pakene sinne Vuorille. ;)

Oliko tää sodanjulistus 💣?
        Mainilan laukaus😂ei tiiä kumpi aloitti.
        Teen sotamaalauksen kasvoilleni 🤩
        Millonkas poltetaan rauhanpiippua?

🚬💨

• Anonyymi
        UUSI

On mulla suhteita ollut. On nekin aikamoista kohellusta ollut kun ajatellut kaikenlaista ja nainen ollut vaan että katellaan.

Oon kai vaan ihminen johon ei ihastuta ja rakastuta vaikka mielipiteitä herätän.

Noissa suhteissa vaan tullut selväksi että se mitä haen.. niin tuskin löydän.

• Anonyymi
      UUSI

Jos mies on kiinnostunut minusta, se on s*ksi, rahat ja jonkinlainen hyötyminen. Siksi en halua olla tyrkyllä. Minäkin olen romantikko. 🌹

• Anonyymi
        UUSI

Okei, mutta eikös tuo tarkoita että ne jotkanimen omaan ovat kiinnostuneita sinusta lähestyvät ilman sinun tyrkyllä olemista?

• Anonyymi
        UUSI

Mitään muuta ei ole olemassa kuin toisista hyötyminen jollain tavoin. Ei mitään muuta.

Tämä tosiasia olisi nyt hyvä jokaisen tajuta ja sisäistää.

Jos ei tuollaisessa halua olla mukana ja osallisena, sitten on parempi olla yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Et ole nolo. Sä osaat kuvitella jotain kaunista jonkun kanssa. Se on rikkautta, ei kaikki siihen pysty. En tiedä kuinka realistisia pilvilinna-kuvitelmasi ovat. Ne jotka niitä tekevät kyllä haaveilevat siitä myös parisuhteen aikana. Övereimmät haaveet romuttuvat joka tapauksessa jollain tavalla. Parhaassa tapauksessa löytyy joku toinen joka jakaa tämän pilvilinna-haaveesi ja teette molemmat ahkerasti töitä, jotta voitte tavoitella sitä.. saavutatte ehkä jotain sinnepäin. Se on aivan paras tavoite parisuhteelle. Älä kyynisty. Toivon että löydät jonkun joka jakaa saman haaveen, avaat vain suusi ja sydämesi jollekin ja kokeilet. Meitä haaveilijoita on paljon, ja se on ihanaa :)

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tämä on vaan noloa. Joskus ahdistaa miten paljon sitä kuvittelee että jotakuta edes kiinnostaisi.

Sitten tajuat että olet yksi monista joku hetken flirtri enintään

Nauran tuoole noloudekle koska muuten ahdistaisi oma typeryys

• Anonyymi
      UUSI

Älä nyt, omalla miehisellä vaikuttamisella "onnistaa".

• Anonyymi
        UUSI

Joo onnistaa mut kenen kanssa? Tunteettomat mitään sanomattomat suhteet jonkun kanssa joka on eri paria joka välittää vain koska olen miehinen mies.

Se mille nauran on se että kuvittelisin voivani olevani spesiaali jollekulle joka oikeasti tahtoisi tuntea minut.
        Enkä puhu nyt varatuista naiskavereista jne. Joilla kuitenkkn se spesiaali kotona.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo onnistaa mut kenen kanssa? Tunteettomat mitään sanomattomat suhteet jonkun kanssa joka on eri paria joka välittää vain koska olen miehinen mies.

Se mille nauran on se että kuvittelisin voivani olevani spesiaali jollekulle joka oikeasti tahtoisi tuntea minut.
        Enkä puhu nyt varatuista naiskavereista jne. Joilla kuitenkkn se spesiaali kotona.

Käytät tätä puolustautumiskeinona. Haluat suojella itseäsi haavoittumiselta, ymmärrettävää. Et ehkä mieti tätä asiaa loppuun. Mikäli aiot asennoitua kaikkeen niin, että sä et ole mitään eikä kukaan koskaan kiinnostu sinusta... sä jäät yksin. Onko yksinäisyys sopiva hinta siitä että vältät kivun.. ja vältätkö oikeasti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytät tätä puolustautumiskeinona. Haluat suojella itseäsi haavoittumiselta, ymmärrettävää. Et ehkä mieti tätä asiaa loppuun. Mikäli aiot asennoitua kaikkeen niin, että sä et ole mitään eikä kukaan koskaan kiinnostu sinusta... sä jäät yksin. Onko yksinäisyys sopiva hinta siitä että vältät kivun.. ja vältätkö oikeasti?

Tajuatkohan että olen ollut yksin pitkiä aikoja ja myös satuttanut itseäni?

Ei kai siinä mitään pahaa ole että on realisti ja tajuaa haihattelunsa typeryydennkun elää jatkuvassa kivussa ja pettymyksessä?

Mieluummin naureskelen yksin kun joka kerta otan henkisesti turpaan kun hetken jaksan kuvitella jotain enempää tähän maailmaan.

Oaa ihmisistä vaikuttaa jotenkin haluavan elää masentuneena kaipauksessa riutuen vaikka yksikään juttu ei toteusu. Eikö se ole vielä pahempaa yksinäisyyttä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatkohan että olen ollut yksin pitkiä aikoja ja myös satuttanut itseäni?

Ei kai siinä mitään pahaa ole että on realisti ja tajuaa haihattelunsa typeryydennkun elää jatkuvassa kivussa ja pettymyksessä?

Mieluummin naureskelen yksin kun joka kerta otan henkisesti turpaan kun hetken jaksan kuvitella jotain enempää tähän maailmaan.

Oaa ihmisistä vaikuttaa jotenkin haluavan elää masentuneena kaipauksessa riutuen vaikka yksikään juttu ei toteusu. Eikö se ole vielä pahempaa yksinäisyyttä?

Taisi osua kun älähdit. Kyllä mä ymmärrän.. ja kyllä sä saat valita näin, moni tekee saman valinnan. Halusin vain sanoa sulle että se hinta minkä tulet maksamaan sydämesi säästämisestä on iso.. ja myös kivulias. Ei me tästä elämästä kivutta selvitä, joten valitse tarkkaan minkä kivun kestät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi osua kun älähdit. Kyllä mä ymmärrän.. ja kyllä sä saat valita näin, moni tekee saman valinnan. Halusin vain sanoa sulle että se hinta minkä tulet maksamaan sydämesi säästämisestä on iso.. ja myös kivulias. Ei me tästä elämästä kivutta selvitä, joten valitse tarkkaan minkä kivun kestät.

Kyllämä suhteita etsin edelleen. Kuten sanoin alkoholkin avulla ja seksin kautta terasseolta ja baareista.

Mä uskosin että tähän ikään tota kipua riittänyt,mutta kjn tajuaa että turhaan kipuilee kun mitääb mahiksia ei alunperinkään ole ollut vaan ne oma typerä pään sisältl, kuvitelmat jatunteilut sekäturhat toiveet niin olisimielipuolista jatkaa näin.

Elän mieluummin ilmannnoita tunteita koska se onrealismia sille miltä näytän ja millainen olen miehenä tai mitä tarjottavaa mulla on.

Siten se nauraminen on omista turhista haihatteleuita vapauttava voimavara. Jää aikaa muuhun elämiseen.

Jos aina jää olo että-mitämä oikein kuvittelin? Niin onhan se aika hassuakin :D

Uskon myös että naisilla on varaa haihatella ja odottaa että jokj pitää spesiaalina ja hyvänä. Miehelle se on noloa luksusta. En oo sen arvoinen selkeästi että kukaan haluaisi kattoaniitä kortteja mun kanssa.

Nyt nolottaa jotänne kirjoittelu ja omirn fantasioiden rakkaudesta selittelyvieraille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllämä suhteita etsin edelleen. Kuten sanoin alkoholkin avulla ja seksin kautta terasseolta ja baareista.

Mä uskosin että tähän ikään tota kipua riittänyt,mutta kjn tajuaa että turhaan kipuilee kun mitääb mahiksia ei alunperinkään ole ollut vaan ne oma typerä pään sisältl, kuvitelmat jatunteilut sekäturhat toiveet niin olisimielipuolista jatkaa näin.

Elän mieluummin ilmannnoita tunteita koska se onrealismia sille miltä näytän ja millainen olen miehenä tai mitä tarjottavaa mulla on.

Siten se nauraminen on omista turhista haihatteleuita vapauttava voimavara. Jää aikaa muuhun elämiseen.

Jos aina jää olo että-mitämä oikein kuvittelin? Niin onhan se aika hassuakin :D

Uskon myös että naisilla on varaa haihatella ja odottaa että jokj pitää spesiaalina ja hyvänä. Miehelle se on noloa luksusta. En oo sen arvoinen selkeästi että kukaan haluaisi kattoaniitä kortteja mun kanssa.

Nyt nolottaa jotänne kirjoittelu ja omirn fantasioiden rakkaudesta selittelyvieraille.

Kuule, olet täysin oikeassa. Tee jatkossa just niinkun sinua huvittaa tehdä. Mieti vaan itseäsi.

Naiset ei ole sen arvoisia, ei yksikään niistä.

Tee sitä mitä itse haluat elämässäsi, tavoittele juttuja mistä vain itse olet kiinnostunut. Unohda ne naiset, laita ne aivan alimmaiseksi arvoasteikollasi. Ne on kuin maan tomua minkä yli kävelet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, olet täysin oikeassa. Tee jatkossa just niinkun sinua huvittaa tehdä. Mieti vaan itseäsi.

Naiset ei ole sen arvoisia, ei yksikään niistä.

Tee sitä mitä itse haluat elämässäsi, tavoittele juttuja mistä vain itse olet kiinnostunut. Unohda ne naiset, laita ne aivan alimmaiseksi arvoasteikollasi. Ne on kuin maan tomua minkä yli kävelet.

No en tiesä onko tämä naisiin muuten liittyvä ongelma gyväägän hekin varmaan vain tarkoittavat.

Omaa mieltäni tässä oarhaan ja tunnoilleni nauran :D

• Anonyymi
      UUSI

Jos ajattelisit niin, ettet etsi mitään tiettyä, vaan nautit pitämiesi ihmisten, myös naisten seurasta. Jos kaipaat jotakuta, hakeudut hänen seuraansa jos hän näyttää vihreää valoa. Jos molemmat haluaa läheisyyttä ja/ tai seksiä, annat mennä, etkä mieti mitä huomenna tapahtuu ja kuinka kauan tämä kestää. Tuolla tyylillä se voi kestää viikon tai loppuelämän. Pahinta on kärvistellä ja haikailla. Elämä on lyhyt.

• Anonyymi
        UUSI

Aloittajana olen samaa mieltä. Mutta ei se helppoa ole kun kuten sanoin on romanttinen mieli.

Ehkä jiskus yliarvioin sen kuka voisi olla minusta kiinnostunut (naurua) en tee sitä enää. Ehkä omassa läheisyyden kaipuussa mieleni lukee signaalin väärin ja kehittelee kaikenlaista.

Mutta mitä tulee tuohon ekaan lauseeseen toisaalta niin jos koko elämänsä vain nauttii toisten seurasta ilman mahdollisuutta aitoon läheisyyteen, seksiin ja yhdessäoloon niin sehän se vasta kidutusta onkin?

Sen lisäksi monen kanssa huomaa ettei se tule kestämääb kun on niin vähän yhteistä ja seksi vslitettavasti ohjaa ihmiset sopimattomien ihmiseten kanssa usein yhteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajana olen samaa mieltä. Mutta ei se helppoa ole kun kuten sanoin on romanttinen mieli.

Ehkä jiskus yliarvioin sen kuka voisi olla minusta kiinnostunut (naurua) en tee sitä enää. Ehkä omassa läheisyyden kaipuussa mieleni lukee signaalin väärin ja kehittelee kaikenlaista.

Mutta mitä tulee tuohon ekaan lauseeseen toisaalta niin jos koko elämänsä vain nauttii toisten seurasta ilman mahdollisuutta aitoon läheisyyteen, seksiin ja yhdessäoloon niin sehän se vasta kidutusta onkin?

Sen lisäksi monen kanssa huomaa ettei se tule kestämääb kun on niin vähän yhteistä ja seksi vslitettavasti ohjaa ihmiset sopimattomien ihmiseten kanssa usein yhteen.

Jos kaipaat jotakuta, pyri hänen läheisyyteensä. Aseta joku aikaraja. Jos ette lähenny ja anna toisillenne läheisyyttä vaikka vietätte vuoden tutustuen kavereina kaksistaan, lähentyen puhuen ja yhteisissä harrastuksissa tms., luovuta hänen kohdallaan. Se ei ole loppuelämä, vain vuosi. Tuon vuoden aikana ota selvää ja kysy suoraan sopivassa tilanteessa, voisiko lähentyminen olla mahdollista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaipaat jotakuta, pyri hänen läheisyyteensä. Aseta joku aikaraja. Jos ette lähenny ja anna toisillenne läheisyyttä vaikka vietätte vuoden tutustuen kavereina kaksistaan, lähentyen puhuen ja yhteisissä harrastuksissa tms., luovuta hänen kohdallaan. Se ei ole loppuelämä, vain vuosi. Tuon vuoden aikana ota selvää ja kysy suoraan sopivassa tilanteessa, voisiko lähentyminen olla mahdollista.

Kuvailet juuri miten elämässäni olen elänyt. Tosin ei puhuta vuosista vaan kuukausista.

Elämä mennyt hukkaan tuolla tavoin. Vuodet vierivät ja olen yksin.

Olen naurun arvoinen. Tuo on juuri sitä haihattelua joka ei johda yhtään mihinkään.

Elän mieluummin yksin kuin vuoden haihattelen. Se on naurettavaa touhua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvailet juuri miten elämässäni olen elänyt. Tosin ei puhuta vuosista vaan kuukausista.

Elämä mennyt hukkaan tuolla tavoin. Vuodet vierivät ja olen yksin.

Olen naurun arvoinen. Tuo on juuri sitä haihattelua joka ei johda yhtään mihinkään.

Elän mieluummin yksin kuin vuoden haihattelen. Se on naurettavaa touhua

Eli tutustuit kaverina johonkin naiseen, josta olit kiinnostunut, vietit hänen kanssaan paljon kaksistaan aikaa, harrastuksissa tms. , Pääsitte syvälliseen keskusteluyhteyteen, jossa voi puhua mitä vain ja kysyit jossain vaiheessa suoraan haluatko lähentyä enemmän? Ilmeisesti sait kieltävän vastauksen. Mutta ainakin uskalsit! Onnittelut siitä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tutustuit kaverina johonkin naiseen, josta olit kiinnostunut, vietit hänen kanssaan paljon kaksistaan aikaa, harrastuksissa tms. , Pääsitte syvälliseen keskusteluyhteyteen, jossa voi puhua mitä vain ja kysyit jossain vaiheessa suoraan haluatko lähentyä enemmän? Ilmeisesti sait kieltävän vastauksen. Mutta ainakin uskalsit! Onnittelut siitä!

Tämä voisi olla kuin minun suusta. Jatkona vielä, että yhteydenpito jäi pikkuhiljaa, kun nainen löysi uuden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisi olla kuin minun suusta. Jatkona vielä, että yhteydenpito jäi pikkuhiljaa, kun nainen löysi uuden.

Aloittajana totean että onnkäynyt monta kertaa että nainen on löytänyt jonk Ok n toisen jopa varatun miehen kakkosnaiseksi alkanut minun sijaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haista p*ska ihan oikeasti! "Vietätte vuoden tutustuen kavereina".... mitä p*askaa!
        Se kiinnostus tulee heti sillä sekunnilla kun näet sen toisen, jos sitä kipinää ei heti syty niin sitä ei tule vuoden tai kahdenkaan kuluttua!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haista p*ska ihan oikeasti! "Vietätte vuoden tutustuen kavereina".... mitä p*askaa!
        Se kiinnostus tulee heti sillä sekunnilla kun näet sen toisen, jos sitä kipinää ei heti syty niin sitä ei tule vuoden tai kahdenkaan kuluttua!

Tämä oli varmaan suunnattu näille palstan haikailijoille, joilla on ollut jo vuosia joku silmäpelikontakti työkaverinsa kanssa tai muuten tieto, että toistakin kiinnostaa. Tutustuminen ja juttelu selvittävät tuleeko jutusta mitään vai ei. Jos juttu päättyy siihen, että kaveruuden jälkeen ei ole kipinää, niin sitten varmaan kannattaa antaa olla. Asiat ratkeaa tutustumalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli varmaan suunnattu näille palstan haikailijoille, joilla on ollut jo vuosia joku silmäpelikontakti työkaverinsa kanssa tai muuten tieto, että toistakin kiinnostaa. Tutustuminen ja juttelu selvittävät tuleeko jutusta mitään vai ei. Jos juttu päättyy siihen, että kaveruuden jälkeen ei ole kipinää, niin sitten varmaan kannattaa antaa olla. Asiat ratkeaa tutustumalla.

Joo no noissa tapauksissa toinen tai molemmat on varattuja, joten pitää olla aika varovainen. Jos molemmat on sinkkuja niin ei siinä mitään vuotta tutustuta.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle eräs mies sanoi kerran, että hän vaihtaa vuoden päästä työpaikkaa, jos meille ei tule suhdetta. Koska hän ei kestä enää tätä vuosien kidutusta ja ihastumista. Päädyimme yhteen ja olimme vuosia suhteessa.❤️ Nyt hän on valittavasti menehtynyt ( auto-onnettomuus). 💙Eli joskus suora puhe kannattaa, kun välit ovat vuosien myötä tulleet riittävän läheisiksi.

• Anonyymi
      UUSI

Voi ei, olen pahoillani. Saitte kuitenkin nauttia toisistanne vuosien ajan.

En uskaltaisi tehdä aloitetta työpaikalla, siellä onneksi haihattelut ovat jääneet vähemmäkke kun ympäristö on sopimaton ja naiset nuoremoia varattuja, naurattaa jos kuvittelisin jonkun siellä olevan kiinnostunut.

Teitä on onnistanut, en jaksaisi kyllä vuosikausia odotella enää ketään. Pidän sellaista ja itseäni säälittävänä ajantuhlaajana kun noin on tapahtunut.

• Anonyymi
      UUSI

Millaisia kauheita kokemuksia?

• Anonyymi
        UUSI

En jaksaisi listata ihan kaikkea kokemaani koska kuten todettua pidän niitä ihan omana syynä.

Koko keho kärsii tyhmästä sydämestä ja päästä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksaisi listata ihan kaikkea kokemaani koska kuten todettua pidän niitä ihan omana syynä.

Koko keho kärsii tyhmästä sydämestä ja päästä

Kyselin koska itsekin "kärsin" samoista oireista eli tulkitsen väärin ja kuvittelen kaikenlaista. Mutta ei ne ole johtaneet mihinkään kamalaan. Noloa toki ja sydänsuruja tullut ja oikeasti olen huvittunut omista harhakuvitelmistani.

Olisinvain ollut utelias, mihin tämä voi johtaakaan. :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselin koska itsekin "kärsin" samoista oireista eli tulkitsen väärin ja kuvittelen kaikenlaista. Mutta ei ne ole johtaneet mihinkään kamalaan. Noloa toki ja sydänsuruja tullut ja oikeasti olen huvittunut omista harhakuvitelmistani.

Olisinvain ollut utelias, mihin tämä voi johtaakaan. :)

Jaa no esimerkiksi juorut työpaikalla voi olla ikäviä. Esimerkiksi väärän naisen löhestymunen ja mies on yhtäkkiä naisten kyttääjä työoaikalla.

Sitteb on lukematon määrä pettymyksiä sen suhteen miten nainen toimii ja tekee jos tulkitsee miehen olevan kiinnostunut. Jostakin tulee tosi paska ja vähätelty olo.

Samoin nähdä vierestä kun maailma pyörii seksin ja alkon ympärillä jossa mm avioliitot ovat lähinnä kulissi.

Pahinta omalla kohdalla on se että olen tuhlannut paljon elämässäni aikaa turhaan kun olisin voinut tehdä ihan muuta.

Pakko ottaa huumorilla oma typeryys koska vaihtoehto on itsesääli ja -murha.

Yksinäisyys ja naisen puute tappaa alkoholin yms kautta monta miestä Suomesta vuosittain.

Kukaan ei välitä, se on kylmä totuus. Se on naurun paikka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa no esimerkiksi juorut työpaikalla voi olla ikäviä. Esimerkiksi väärän naisen löhestymunen ja mies on yhtäkkiä naisten kyttääjä työoaikalla.

Sitteb on lukematon määrä pettymyksiä sen suhteen miten nainen toimii ja tekee jos tulkitsee miehen olevan kiinnostunut. Jostakin tulee tosi paska ja vähätelty olo.

Samoin nähdä vierestä kun maailma pyörii seksin ja alkon ympärillä jossa mm avioliitot ovat lähinnä kulissi.

Pahinta omalla kohdalla on se että olen tuhlannut paljon elämässäni aikaa turhaan kun olisin voinut tehdä ihan muuta.

Pakko ottaa huumorilla oma typeryys koska vaihtoehto on itsesääli ja -murha.

Yksinäisyys ja naisen puute tappaa alkoholin yms kautta monta miestä Suomesta vuosittain.

Kukaan ei välitä, se on kylmä totuus. Se on naurun paikka.

Oivoi, ikäviä kokemuksia todellakin. Olet ehkä kuitenkin kyynistynyt jo...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oivoi, ikäviä kokemuksia todellakin. Olet ehkä kuitenkin kyynistynyt jo...

Totta kai osaltaan kyynistty. Mutta eikö se ole odotettavissa?

Kyynistyminenhän voi olla se joka saa minut nauramaan tilanteelle jonkun itsesäälin sijaan

• Anonyymi
      UUSI

AP joskus on vain parempi nauraa kaiken
      Surkuhupaisuudelle jos ei muuta voi tehdä.😅
      (Mua tosin ei mun huono terveys naurata
      Mikä aikoi erään romanttisenkin mahdollisuuden parista pois mut muuten yritän pitää hyvän asenteen kyllä)
      Toi asenne on parenpi kun se et katkeroituu.
      Kyynistyy ja luovuttaa lopunkin .

Ihmismieli voi luoda kaikenlaista moneen eri suuntaan .
      Luovuus,Romattisuus ,idealismi tai tosin ajattelu ovat isoja miielikuvitusta liikuttavia voimavaroja.
      Kukin omalla paikallaan tämän tylsän käytännöllisen maailman ja muiden ulottuvuuksien välissä....

Osan omista ideoista ja projeckteista saa tuotua ja luotua tähän todellisuuteen todella
      mut osa jää aina sinne jonnekin ..vain ideaksi tai ajatuksesi muiden joukossa .
      Ja romattisuus pitääkin osata ottaa yhtenä luovuuden osaalueena.
      Luovuus taas ottaa ja antaa
      Kaikki ei mee aina niiku tahtoo se on osa sitä
      Ja osa elämää ja osa romantiikkaakin

On tyypillistä et idea voi olla täys floppi vaikka hetken muuta ajatteli tai sitten jokin idea tai asia mikä ei itseä niinkään isomman kiinnosta muut tarraa kiinni varsinkin jos se on muuten jotenkin jo suosittua yleensä se saa tuulta siipien alle.
      ( tästä ajasta esimerkki
      Maailmalla ja Suomessakin näkyy pareja joista nainen on se pidempi . Tämä on saanut
      lyhyemmät miehet lähestymään vaikka
      Must itseä ei kiinosta tämä yllämainittu . Näitä tulee tyrkylle.
      Samoinku niitä miehiä jotka etsii miesmästä vahvaa naista ..
      Niiden kans on hankalaa olla naisellisempo kun siitä ei sitten pidetä yhtään ja Minen jaksa äijittelyä kun haluaisin omille tunyeilekkin jonku paikan missä niitä voi jakaa ..
      Eikä mitää ole se hirviö niin kelpaat juttuja lisää.

Sit taas sitä pitkää miestä jota itse etsin ei vaan meinaa olla missään todella..🥲
      Mä oon itte pitkä tahdon ja tarviin toisen pitkän.
      En halua olla yksin pitkä .
      Sitä oon nähny ja kokenut jo tarpeeksi muutenkin.

Mut takasi asiaan
      Tämä muistuttaa todella paljon sitä luovuuden perus omat ideat ei aina myy hommaa..
      Kysyntä ja tarjonta ei vastaa jne
      Susta voidaan odottaa jotain et oot jotakin
      vaikket itse syty tai kaipaa niitä suosittuja juttui)

Mut tyypillistä on että siitä mistä itse tekijänä tykkää paljon siitä ei pidä muuta ku tekijä itse .
      Samaa kuviota on romanttisessa ajattelussakin
      Kyllä luovuus ja romanttinen haaveillu on yllättävän lähellä toisiaan.
      Ja kumpaakin vaikuttaa muut ..
      Toisessa se potentiaalinen kumppani ehdokas ja toisessa sun yleisö tai fanit ..
      Samaa sekin ..

Joten jatka tuolla sun asenteella äläkä lannistu.

Sitte taas AP jos sulla vähääkään tutkiva tai analyyttinen luonne siihen tulee lisäksi paljon niitäkin kokemuksia ja käytännön tiedon keruuta mitä et välttämättä edes tahtoisi kerätä.
      Mieti🤔 jos sun tarkoitus onkin tutkia rakkautta
      tai erotiikkaa eikä niikää elää mitää onnellisen lopun rakkaus elokuvaspektaakkelia läpi just sun elämäs ?
      Sulle vain tulee tulee tilaisuuksia tutkia..
      .Tutkiva ja älykäs luonne ei säikähdä epäonnea vaan näkee niissä aina opin ja tiedon saannin paikan .. ja uusia mahdollisuuksia tulee...

Samoin on hyvä osata nauraa itselleen .
      Ihmisiä täs ollaan kuitenkin kaikki .😅🫠🤭😏
      Anteeksi et tungin ketjuun
      Mun olis parempi vain pysäkkin poissa!
      Mäkin en muuta tee ku pahaa ja ole kuin kamala vain vaan miten se menikään mies

Rakastin kuitenkin niin pitkään kuin vain 🥲💔
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Vaikka olisin samaa mieltä ja toivotan onnea sen sinulle tärkeän pitkän miehen etsintään(!) Niin mikään, ei mikään tässä maailmassa korvaa välittämistäja läheisyyttä jonkun ihmisen kanssa jonka kokee omaksi.

Mikään mielikuvitus ja typerä analyyttinen tarkoitus eikä edea hekumoiva seksi korvaa sitä kun ajatukset soljuvat yhteen jonkun kanssa, huumoripellot viljelevät toisiaan ja toisen lähellä olo lämmittää kuin aurinko.

Vaihtaisin saastaisen ja typerän mielikuvitukseni tai analyyttisennluonteeni milloin tahansa noihin.

• Anonyymi
      UUSI

muaki välillä mu oon jonkinsorttinen psyko joten vatunko väliä

• Anonyymi
        UUSI

Ihastuminen ja rakastuminen ovat jonkin sortin mielenvikaisuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Oletko pitkään ollut sinkkuna? Tavallaan sinkkustatus karkoittaa naisia.

• Anonyymi
      UUSI

ei romantiikalla ole mitään merkitystä jos sillä menettää asioita elämästään. Olet kuin nuo vaimo taidoilla myyvät naiset. Myyt itseäsi 😂ajattelet että saat sillai asioita elämääsi. et ole siis aito vaan täyttä teatteria 😂 mutta eiksi se kiellettyä ole, jos joku haluaa ostaa ja, oikein 😂

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärrä tuota myyntiasoektia. Ei kai omat kokemukset ole myymistä?

• Anonyymi
        UUSI

Jaa😄

• Anonyymi
        UUSI

Eikös se ole aidompaa jos on tunteita kuin jos ei ole?

Teatteri kuulostaa enemmän päinvastaiselta kuin romanttiset tunteet.

• Anonyymi
      UUSI

Olet aivan täysin oikeassa. Minäkin olen huomannut juuri tuon saman omalla kohdallani. Ja vaikka minun pitäisi jo tietää paremmin niin aina kuvittelen jotain typerää uudestaan ja uudestaan tilaisuuden tullen ... Vaikka pitäisi jo tietää.

• Anonyymi
        UUSI

Joo se on toi mieli jännä juttu. Kai se on vilkkaampi kuin osalla muista ihmisistä.

En vain jaksais aina tuota tunteen soutaamista ja huopaamista miksi nauru varmaan helpottaakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se on toi mieli jännä juttu. Kai se on vilkkaampi kuin osalla muista ihmisistä.

En vain jaksais aina tuota tunteen soutaamista ja huopaamista miksi nauru varmaan helpottaakin.

Ehkä herkempi ihminen kuvittelee helposti kaikenlaista.

Monet naiset on mieleltään vaan kylmiä ja laskelmoivia, ihan kuin laskukoneita jotka laskee sitä paljonko ne hyötyy kenestäkin.... Jos herkkä mies kohtaa tuollaisen niin seurauksena on vain täysi katastrofi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä herkempi ihminen kuvittelee helposti kaikenlaista.

Monet naiset on mieleltään vaan kylmiä ja laskelmoivia, ihan kuin laskukoneita jotka laskee sitä paljonko ne hyötyy kenestäkin.... Jos herkkä mies kohtaa tuollaisen niin seurauksena on vain täysi katastrofi.

Voi luoja. Ettehän te miehet vaan voi kaikesta omista moista ja saamattomuuksistanne syyttää naisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi luoja. Ettehän te miehet vaan voi kaikesta omista moista ja saamattomuuksistanne syyttää naisia.

Aika kaunista että yleistät kuitenkin että miehet tekee tuota yleisesti.

Onko täällä nyt yhtään naista joka ei elä jossain vitun naishegemoniassa ja totea sukupuolista jotain muka totuuksia?

vai "voi luoja".

Vitun säälittävä saamaton pikku otustyttönen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6855
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3661
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3218
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2452
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2241
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2162
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2069
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2052
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1758
    Aihe