Kuinka selkeästi miehille pitää osoittaa kiinnostus, että menee jakeluun?
Ratakisko, itsensä riisuminen, väkisin suutelu, joku muu mikä?
Ilmeisesti, juttelemaan pyytäminen ja tuijottelu, sekä flirttailu ei riittänyt.
Ja tää on vanha juttu jo ja kyllä, kiinnostus oli molemminpuolista.
Tulevaisuutta varten, kaverin puolesta kyselen 🤪
Kiinnostuksen merkkejä
175
1291
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Enpä osaa naisia esittävä tunkkainen setämies sanoa, kokeile vaikka napapaitaa
- AnonyymiUUSI
Kokeile sinä vaikka päästä pois holhouksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile sinä vaikka päästä pois holhouksesta.
Onpa ikävää, että suhtaudut noin negatiivisesti, palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävää, että suhtaudut noin negatiivisesti, palstaäijä
Aloittajalle; Ihan jos vaan sanot et mukava olla sun kaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle; Ihan jos vaan sanot et mukava olla sun kaa.
Niin, monesti ne yksinkertaisimmat asiat on niitä toimivimpia.
- AnonyymiUUSI
🤔🤣.
- AnonyymiUUSI
🤣
- AnonyymiUUSI
Taas uus mies kiikarissa? Toimintasi aiheuttama epävarmuus oli syynä. Tulevaisuutta varten, kaverin puolesta vastailen. 🤪
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä mun toiminnasta pitäisi olla sanomista. Hänen kyllä.
- AnonyymiUUSI
No onneksi vaan jutut, toisin kuin sulla koko elämä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin kertoi, että sinulla niitä ihastuksia riittää. Lisäksi omin silmin nähnyt petturuuksiasi. Se oli se syy, vaikka yrität peitellä ja kiistää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei..good one🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutkin kertoi, että sinulla niitä ihastuksia riittää. Lisäksi omin silmin nähnyt petturuuksiasi. Se oli se syy, vaikka yrität peitellä ja kiistää.
No vttu ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tänään naisia esittävälle setämiehelle ei ssa kommentoida täällä erittäin tarkan seulan asiallisen keskustelun luvatulla foorumillla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tänään naisia esittävälle setämiehelle ei ssa kommentoida täällä erittäin tarkan seulan asiallisen keskustelun luvatulla foorumillla
Saa toki, mutta mielellään jotain lukemisen arvoista 😋
Tota tyhjää lätinää, palstan täytettä on luettu jo ihan tarpeeksi. - AnonyymiUUSI
Tällä vastauksella saa papukaijamerkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä vastauksella saa papukaijamerkin.
Kiitos 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, mennyt muokkaa ihmisiä monella tapaa, siksi tällaiseen ei ole yhtä totuutta. Onnekas uskoo hyvään ja on rohkeampi kuin epäonnekas, jolla usko hyviä asioita kohtaan voi olla kadoksissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, mennyt muokkaa ihmisiä monella tapaa, siksi tällaiseen ei ole yhtä totuutta. Onnekas uskoo hyvään ja on rohkeampi kuin epäonnekas, jolla usko hyviä asioita kohtaan voi olla kadoksissa?
En ole todellakaan onnekas, mutta silti uskon hyvään. Elämä ja kokemukset opettaneet asioista ja ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin sen täytyy olla, kun sanot niin 😅
Sulla ei ole mitään havaintoa, musta tai mun elämästä. Joten voit painua jonnekin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole todellakaan onnekas, mutta silti uskon hyvään. Elämä ja kokemukset opettaneet asioista ja ihmisistä.
Olemme yksilöitä, emme ajattele asioita vain yhdellä tavalla? Ihmiset kokevat samoja tilanteita eritavalla ja siten ei ole vain yhtä tapaa nähdä ja kokea asioita. Toisilla on uskoa enemmän hyvään ja toisilla pahaan, silloin näkemykset eivät välttämättä kohtaa?
Toisilla voi olla enemmän halua ymmärtää toista ja silloin on aina vaara tulla höynäytetyksi? Toinen voi olla haluton ymmärtämään toista, jos ei löydä sitä uskoa hyvään toisen kanssa? Syitä voi löytyä mm. itsestä? Uskon puute hyvään voi kadottaa aktiivisuuden?
Itse syttyisin jos minua viehättävä nainen suutelisi minua väkisin. Muussa tapauksessa se voisi olla hieman vaivaannuttavaa, mutta tuskin siitäkään mitään traumaa saisin.
- AnonyymiUUSI
Sama, mutta kiinnostavan miehen taholta.
- AnonyymiUUSI
😘🤗❣️
- AnonyymiUUSI
Kai tajuat et täytyisi olla ihan sekopää jos tuollaiseen alkaa?
Mihillä on toiveita ja fantasioit ihmeellisistä repäisyistä, omituisista lemmentunnustuksista, lapsellisista lappusista.. Ehkä liittyy lähinnä siihen kuinka seisova vehje vaikuttaa miehen tajuntaan?
Jo pelkkä ajatus siitä, että iskisin silmää jollekin kuin 70-luvun rekkamies huoltsikan baarin kassaneidille, niin tuntuu et repeän noloudesta. Ei naiset toimi noin. Tai syöksy halaamaan ja pussaamaan jostain pusikosta voi hyvää päivää.
Konservatiiviset käytöstavat on luotu välttämään ikäviä ja noloja tilanteita, joten ystävällinen ja kohtelias treffikutsua tai kuulumisten kysyminen on ainoa hyväksyttävän järkevä ja ahdistamaton tapa lähestyä yhtään ketään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihillä on toiveita ja fantasioit ihmeellisistä repäisyistä, omituisista lemmentunnustuksista, lapsellisista lappusista.. Ehkä liittyy lähinnä siihen kuinka seisova vehje vaikuttaa miehen tajuntaan?
Jo pelkkä ajatus siitä, että iskisin silmää jollekin kuin 70-luvun rekkamies huoltsikan baarin kassaneidille, niin tuntuu et repeän noloudesta. Ei naiset toimi noin. Tai syöksy halaamaan ja pussaamaan jostain pusikosta voi hyvää päivää.
Konservatiiviset käytöstavat on luotu välttämään ikäviä ja noloja tilanteita, joten ystävällinen ja kohtelias treffikutsua tai kuulumisten kysyminen on ainoa hyväksyttävän järkevä ja ahdistamaton tapa lähestyä yhtään ketään.Ei kaikille ole huumorintajua suotu. Toivottavasti jotain iloa löydät elämääsi 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille ole huumorintajua suotu. Toivottavasti jotain iloa löydät elämääsi 🙂
Ei tarvi huolehtia, kiitos, huumori kuuluu kyllä elämään ihan riittävissä määrin ja omalla paikallaan. En muutenkaan tykkää seksuaalisesti lapsellisesta tilulilu meiningistä peikonnäköisine vibraattoreineen ja kikkelikeikkuulautoineen hyi, olen aito romantikko😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Konservatiiviset käytöstavat on luotu välttämään ikäviä ja noloja tilanteita, joten ystävällinen ja kohtelias treffikutsua tai kuulumisten kysyminen on ainoa hyväksyttävän järkevä ja ahdistamaton tapa lähestyä yhtään ketään.” Ehkä liittyy lähinnä siihen kuinka seisova vehje vaikuttaa miehen tajuntaan?” Kerro toki joku insight tästä, naisia esittävä monologimies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi huolehtia, kiitos, huumori kuuluu kyllä elämään ihan riittävissä määrin ja omalla paikallaan. En muutenkaan tykkää seksuaalisesti lapsellisesta tilulilu meiningistä peikonnäköisine vibraattoreineen ja kikkelikeikkuulautoineen hyi, olen aito romantikko😊
Tuossahan tulikin selväksi mitä sinä ET halua ajatella... Likainen romantikko 👍
- AnonyymiUUSI
Tuommoisessa jutussa kannattaa olla sitten ihan varma siitä että itse on todellakin viehättävä, muuten käy huonosti....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoisessa jutussa kannattaa olla sitten ihan varma siitä että itse on todellakin viehättävä, muuten käy huonosti....
Älä kulta ota turhaan paineita toisten ulkonäöstä... Jookos kookos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Ehkä liittyy lähinnä siihen kuinka seisova vehje vaikuttaa miehen tajuntaan?” Kerro toki joku insight tästä, naisia esittävä monologimies
No siis miehen penishän nyt on se ikuinen pikkulapsi. Innostunut ja herkkä loukkaantuun, poikamaisuus miehessä. Penis ei vanhene.
Kun miehellä seisoo ja hän on rakastunut, niin lapsellisuus kohoaa. Sitten tulee mieleen kaikkea vähemmän järkevää 5 v tyyliin.
Monet naiset osaa juuri tätä käyttää hyväksi ja esim käyttää taloudellisesti miestä hyväksi. Sitten on niitä jotka tykkää kikkelileikkuulaudoista ja vaaleanpunaisista anaalitapeista eli jotka viihtyy samalla tasolla. Ja jotka antaa hassuja nimiä sukupuolielimilleen.
Itse tykkään miehistä jotka osaa kanavoida tämän energian tyylikkäästi intohimoksi. En voi sietää lapsellista käytöstä tai lässytystä enkä kaipaa mitään markkinarojua tungettavaksi läpeeni😆
Joku on kirjoittanut, että hyvään seksi ja orgasmin tuovaan luottamuksellisuuden tunteeseen kuuluu regressio ja varmasti monet seksi puuhat kuvastavatkin tätä psykologista kuviota tai toivetta siitä.
Ihan turha loukkaantua, eihän minun makuni teiltä pois ole, paitsi yhdessä suhteessa.
- AnonyymiUUSI
Minulle nainen voisi sanoa että haluaa minun olevan hänen ikioma miehensä. Sen jälkeen en epäile yhtään ja alan hänelle mieheksi. Voidaan toimia toisinpäin, että minä sanon ja hän alkaa vaimokseni, minun täytyisi vain uskaltaa puhua.
- AnonyymiUUSI
Kysymällä,miten muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
No juu tietysti. En avaa tähän enempää, kuin että joskus on pakko tai hyvä antaa toiselle aikaa käsitellä tilannetta.
- AnonyymiUUSI
No mutta sullahan on nykyään hyvin pullat uunissa. Kirjaimellisesti, kuulin että olet ajautunut siunattuun tilaan.
- AnonyymiUUSI
🤣 Juu ei eli ohi.
- AnonyymiUUSI
sun mielestä ny jokanen muijja joka on käyny vähä subissa on raskaana
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Höh ,ei mitään noin vaikeaa. Isket silmää vaan miehelle. Tietysti silloin kun hän katsoo
- AnonyymiUUSI
Ei kaukana ollut tuo(kaan).
- AnonyymiUUSI
Mistä sä tiedät että se oli susta kiinnostunut
- AnonyymiUUSI
Ei kuulu tänne. Mutta kyllä se huomaa ja joistakin hyvin selkeästi.
- AnonyymiUUSI
Muista kysellä tuttavallisesti onttoja ja typeriä kysymyksiä tältä emojisedältä. -T nainen
- AnonyymiUUSI
Kaverit on kertonut että puheella on suuri voima kun tekee mieli saattaa itseänsä miehiseen tietouteen, ne vihjeet kun tuppaavat menemään perille vasta jälkijunassa 😄
- AnonyymiUUSI
Jep. Siihen on syy, miksi en voinut enempää lähestyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Siihen on syy, miksi en voinut enempää lähestyä.
Miksi sinä et viinut lähestyä mutta mies voi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua tänne sen tarkemmin sanoa.
Kysymyshän oli, että miten tehdä asia selväksi miehelle, että kiinnostusta löytyy eli keinoja tulevaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua tänne sen tarkemmin sanoa.
Kysymyshän oli, että miten tehdä asia selväksi miehelle, että kiinnostusta löytyy eli keinoja tulevaan.Henkilökohtaiset kysymykset on hyvä lähökohta. Mieti miten haluaisit että mies osoittaa kiinnostuksensa sinuun jotta tajuaisit ja tee se miehelle.
Läsnäolo toiselle, toisen asioista kiinnostuminen ja jutun jatkaminen, hänen aiemmin kertomansa itsestään jatkokysymys. Se osoittaa että et juttele vain lämpimiksesi.
Lisäksi olisin varovainen että suhtaudut toisiin miehiin hänen läsnäollessaan todella ystävällisesti koska mies ei tulkitse sitä vain mustasukkaisena vaan siten että olet muidenkin miesten kanssa samanlainen kuin hänen.
Jokin yllättävä kysymys vaikkaoa hänrn asioista voi aukaista solmun ja saa hänet tajuamaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaiset kysymykset on hyvä lähökohta. Mieti miten haluaisit että mies osoittaa kiinnostuksensa sinuun jotta tajuaisit ja tee se miehelle.
Läsnäolo toiselle, toisen asioista kiinnostuminen ja jutun jatkaminen, hänen aiemmin kertomansa itsestään jatkokysymys. Se osoittaa että et juttele vain lämpimiksesi.
Lisäksi olisin varovainen että suhtaudut toisiin miehiin hänen läsnäollessaan todella ystävällisesti koska mies ei tulkitse sitä vain mustasukkaisena vaan siten että olet muidenkin miesten kanssa samanlainen kuin hänen.
Jokin yllättävä kysymys vaikkaoa hänrn asioista voi aukaista solmun ja saa hänet tajuamaan.Noin tietysti, mutta ensin pitäisi olla se puheyhteys ja se tuossa tapauksessa oli hyvin vaikea luoda. Oli kaikkea sekavaa ja paikka, muuta ihmisiä ym.
Mulla normaalisti löytyy kyllä rohkeutta lähestyä ja olla aika suora. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No koska se kuuluu hyvä elämänkallu tähän palstaäijän draamapajaan. Sivusta TeeTee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkilökohtaiset kysymykset on hyvä lähökohta. Mieti miten haluaisit että mies osoittaa kiinnostuksensa sinuun jotta tajuaisit ja tee se miehelle.
Jokin yllättävä kysymys vaikkaoa hänrn asioista voi aukaista solmun ja saa hänet tajuamaan.Ja miehille myös tiedoksi, ettei auta asiaa, niiden naispuolisten kavereiden kanssa ajan viettäminen sen kaivatun läsnäollessa. Saattaa jopa mennä asiat solmuun lopullisesti. Nimiä mainitsematta 😜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No koska se kuuluu hyvä elämänkallu tähän palstaäijän draamapajaan. Sivusta TeeTee
Nii just, ettäs tiedät.
Mee nyt oikeesti muualle, kun mä en tänään jaksais.
- AnonyymiUUSI
Nää on näitä.
Pitäisi tietää vähän taustoja ja mistä ympäristööstä kyse jne.
Jos pyytää juttelemaan työpaikalla ja alkaa keskustelemaan työavuoroista niin vähön hankala miehen tulkita sitä että kiinnodrusta on.
Itseäni hämmentää se että osa naisista osaa kysellä kuulumisia, olla empaattisia ja jopa halata mut toiset on vaan aina asiallisia ja virallisia mutta siitä pitäisi osata tulkita että kuka on kiinnostunut ja kuka ei?
Olisko ekaksi mainittu kuitenkkn?
Eli kyllä tuntemuksilla toisen käytöksestä on merkitystä ja osan naisten mielestä on olla olevinaan 99% ja sitten vihjata sivulauseessa jotain sellaista josta miehen pitäis vaan päätellä että on kiinnostunut.
Siinä kiva sitten miehenä alkas väkisin aloitetta vääntämään vaikka kiinnostusta hieman oliskin.
Enkä nyt tarkoita aloittajaa koska kuten sanoin en tiedä olosuhteita - AnonyymiUUSI
Milloin nähdään? suora kysymys. Jos aikaa on vaikea löytää, niin siitä näkee jo aika hyvin, ettei kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Nyt moni vastailee vähän väärin päin.
Jos tietää miehen olevan kiinnostunut, niin miten sitä selkeästi näytetään sitä kuuluisaa vihreää valoa?
- AnonyymiUUSI
Näyttäisit hyvältä mun sohvalla :D sanoo vaikka näin
- AnonyymiUUSI
🤭 Olihan sitä kaikkea kivaa mielessä, mutta olosuhteet oli ns. Haastavat.
Ehdottomasti käyttökelpoinen vinkki👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤭 Olihan sitä kaikkea kivaa mielessä, mutta olosuhteet oli ns. Haastavat.
Ehdottomasti käyttökelpoinen vinkki👍No kerroppa aloittajasetä market1 -reissustasi niille kun näit naisen ja rynnistit kirjoittelemaan, että minä pyörryin melkein sinä apinakuningas. -T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerroppa aloittajasetä market1 -reissustasi niille kun näit naisen ja rynnistit kirjoittelemaan, että minä pyörryin melkein sinä apinakuningas. -T naiselta
En jaksa enempää sun kanssa. Soita vaikka jollekin keskustelulinjalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa enempää sun kanssa. Soita vaikka jollekin keskustelulinjalle.
Onkos neiti aika vielä olemassa 😁, aika lailla yhtä monotoniset puheenaiheet kummallakin, erona vain se että toinen puhuu silkkaa faktaa ja toinen luulee puhuvansa 😂.
Mutta mitäs pienistä jos vakka kerran kantensa löytää 👍
- AnonyymiUUSI
Nuoren kauniin hoikan ynnä tatuoimattoman naisen tekemä avaus kyllä voi helpostikin johtaa yhden yön rakasteluun, mutta miestä ei voi pakottaa rakastumaan. Ennen rakastumista miehen hormonaalinen kemia edellyttää että mies ihastuu ja sitten voitokaakaasti valloittaa.
Ehkä vaan olet wanha tai rumapainoinen jos mies ei hyväksy sinua edes kokeeksi hetekalle.- AnonyymiUUSI
Tää on kyllä fakta.
Toivottavasti sulle löytyy vielä tarpeeksi pitkiä voita ja muita käydä suihkussa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä fakta.
Toivottavasti sulle löytyy vielä tarpeeksi pitkiä voita ja muita käydä suihkussa.Vöitä siis.
- AnonyymiUUSI
Jos mies kyselee kuulumisia tai jonnekin kanssaan, koen että on jollain tapaa kiinnostunut. Jos miehestä ei kuulu mitään, niin ei kiinnostusta.
-nainen- AnonyymiUUSI
Joidenkin kanssa se on noin selkeää.
- AnonyymiUUSI
Niin, ei tarvi muuta kun antaa sille miehelle tilaisuuksia lähestyä sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei tarvi muuta kun antaa sille miehelle tilaisuuksia lähestyä sinua.
Ok.
- AnonyymiUUSI
Ihan kun suuta käyttää ja artikuloi selkeästi puhumalla, niin ne asiat selviää.
- AnonyymiUUSI
Joo, jos siihen on mahdollisuus. Suurin osa miehistäkään ei uskalla ottaa suoraa kontaktia.
- AnonyymiUUSI
Kuinka sinä jaksatkin länkyttää tälle aloittajaäijälle näitä latteuksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sua noin paljon kiinnostaa, niin onhan noita paikkoja, missä ei tarvitse tyytyä pelkkään miehistä haaveiluun 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂kuvittelepa tosiaan tilanne jossa näin sattuisi käymään, olisiko sellaista tapausta joskus sattunut tulemaan vastaan 😄
- AnonyymiUUSI
Kysy Soitatko jos annan sulle puhelin numeron?
- AnonyymiUUSI
Hyvä 🙂
- AnonyymiUUSI
Joo tää on hyvä ja sopiva naisen aloite, käänteinen.
- AnonyymiUUSI
Kun repäisee paidan auki ja painaa miehen pään rintojen väliin niin tyhmempikin tajuaa! Ja toisen jalan heittää ympäri! Kyllä lähtee!
- AnonyymiUUSI
No nyt 👍
- AnonyymiUUSI
itse en ikinä näyttäisi, jos ei tee aloitetta ja ole mieleiseni, ei ole minua varten. mutta en käyttäisi ikinä tilausta mieheen. paitsi yhden toiveen joskus heitin. tehty mikä tehty toivon uudelleen syntymää jos tuo rahani.
- AnonyymiUUSI
en siis samoille, mutta rahojen takia ja parin muun takia siellä oltiin, joten reilu toive annettiin. niistä rahoista mitkä kuuluu minulle.
- AnonyymiUUSI
toki asia meni niin että synnytään molemmat samaan elämän, sitten kun olen vanhaksi elämäni elänyt. ja lupasin ottaa vastaan jos ehtii vielä 3 lapsen, jos ei ole vaaraa mt jutuista. niitä en ikinä ota vastaan vapaasta tahdosta enkä varmasti yhdenkään miehen tai työn takia.
- AnonyymiUUSI
Etkö HUOMAA !!!!! ettet ole hänestä kiinnostava tyyppi . Muutut ajatustesi myötä inhottavaksi tyrkyksi , YÄK
- AnonyymiUUSI
Tämä avaus, kuten niin moni muukin, on fémakkojen häivepropagandaa, pariutumisrituaalin kääntämiseksi päälaelleen.
- AnonyymiUUSI
Toimiva tapa on kiivetä syliin ja melkein suudella.
Eli menet 90% siihen että melkein suutelet ja pysähdyt.
Hän tulee sen 10% jos haluaa.
Tämä toimii yleensä kun mies toimii näin.
Toivottavasti toimii myös toisinpäin.- AnonyymiUUSI
Ensin olisi tietysti hyvä päästä sopivalle etäisyydelle. On vähän hankalampi toteuttaa 1,5 metrin päästä 🤣 ei tietenkään mahdotonta... Olenhan notkea ja ketterä 🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin olisi tietysti hyvä päästä sopivalle etäisyydelle. On vähän hankalampi toteuttaa 1,5 metrin päästä 🤣 ei tietenkään mahdotonta... Olenhan notkea ja ketterä 🤪
Ahaa.... no nyt selvisi, olet tiskin takana etkä pääse läheisesti tekemisiin. Helppo ratkaisu, kirjoita lapulle puhelinnumerosi ja ojenna se miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa.... no nyt selvisi, olet tiskin takana etkä pääse läheisesti tekemisiin. Helppo ratkaisu, kirjoita lapulle puhelinnumerosi ja ojenna se miehelle.
En oo tiskin takana, enkä mene. Vannon kautta kiven ja kannon.
- AnonyymiUUSI
Noh, tuo riisuminen ei ainakaan jätä mitään arvailujen varaan, joten valitsen sen.
- AnonyymiUUSI
😆 No ni. Seuraava "uhri" voi vähän hämmästyä, mutta EI SE MITÄÄN 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😆 No ni. Seuraava "uhri" voi vähän hämmästyä, mutta EI SE MITÄÄN 😅
Jatka ihmeessä itsekseen keskusteleva setämies haaveilua, että tämä köppäinen teatteri realisoituu naiseksi livessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatka ihmeessä itsekseen keskusteleva setämies haaveilua, että tämä köppäinen teatteri realisoituu naiseksi livessä
Sehän se olisi, kun mies heittäisi munasilleen naisen edessä 😆
Mutta sä voisit välillä täyttää vaikka ristijpita tän palstan sijaan? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se olisi, kun mies heittäisi munasilleen naisen edessä 😆
Mutta sä voisit välillä täyttää vaikka ristijpita tän palstan sijaan?...tai sitten antaa akupunktiota itselleen parsinneulalla, jos sillä ei hermopäätteet herää henkiin niin aina voi siirtyä viisituumaiseen rautanaulaan 😂
- AnonyymiUUSI
Kysy suoraan haluatko numeron vai panna?
Jos haluaa numeron ei ole kiinnostunut silleee.- AnonyymiUUSI
Sitten haluaa viedä ehkä vaan Kotkan meripäiville platonisissa merkeissä? En ymmärrä aloittajasetä ollenkaan tätä logiikkaa
- AnonyymiUUSI
Ok... Laitetaan korvan taakse 🤣
- AnonyymiUUSI
onkohan tää kaikilla näin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onkohan tää kaikilla näin?
On tietysti 😅 eli ei, onneksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten haluaa viedä ehkä vaan Kotkan meripäiville platonisissa merkeissä? En ymmärrä aloittajasetä ollenkaan tätä logiikkaa
Hei lähetään yhdessä meripäiville iskee rikkaita miehiä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei lähetään yhdessä meripäiville iskee rikkaita miehiä!
Uu... Ajatuksena ihan kiva 👍
- AnonyymiUUSI
Heitä tissit paljaaksi niin eiköhän tajua jotain.... aika takuulla menee jakeluun.
Tuommoinen juttelu ja tuijottelu ja flirttailu ei toimi kaikilla, jos mies on paljon naisten kanssa tekemisissä niin tottuu tuommoiseen eikä edes huomaa sitä, ei pidä mitenkään ihmeellisenä. Minä esimerkiksi en aina tajua ihan ilmiselviä juttuja... vasta jälkeenpäin kun mietin niin huomaan ne asiat. Ota huomioon että kaikki miehet ei vaan ole niin kovin innokkaita.
mies- AnonyymiUUSI
Saattais pari muutakin miestä "tajuta" jotain siinä vaiheessa, eli ei, vaikka pidänkin ajatteluavastasi 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattais pari muutakin miestä "tajuta" jotain siinä vaiheessa, eli ei, vaikka pidänkin ajatteluavastasi 🤣
Haha!... Mutta haittaako se jos muut tajuaa... Ja jos menet ihan lähelle sitä miestä ja avonaisesta paidan kauluksesta näytät vaan sille "yksityisesti".... Olisi varmasti aika jännä nähdä miten se mies siihen reagoisi....
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haha!... Mutta haittaako se jos muut tajuaa... Ja jos menet ihan lähelle sitä miestä ja avonaisesta paidan kauluksesta näytät vaan sille "yksityisesti".... Olisi varmasti aika jännä nähdä miten se mies siihen reagoisi....
miesOlis varmaan ja jäisi tosi hyvä vaikutelma 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olis varmaan ja jäisi tosi hyvä vaikutelma 🤭
Ainakin jonkinlainen vaikutelma sillä jäisi varmasti...
Mutta jos jotain vähemmän hurjaa haluaisit niin menisit lähelle ja ottaisit sitä vaan kädestä kiinni. Ei jäisi yhtään mitään epäselvää ja mitään ei tarvisi sanoa. Jos se pyrkii irti otteestasi niin tiedät että on turhaa yritää enää mitään enempää. Mutta jos se ei päästä irti kädestäsi niin se on sinun.
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jonkinlainen vaikutelma sillä jäisi varmasti...
Mutta jos jotain vähemmän hurjaa haluaisit niin menisit lähelle ja ottaisit sitä vaan kädestä kiinni. Ei jäisi yhtään mitään epäselvää ja mitään ei tarvisi sanoa. Jos se pyrkii irti otteestasi niin tiedät että on turhaa yritää enää mitään enempää. Mutta jos se ei päästä irti kädestäsi niin se on sinun.
miesEi sitä voinut toteuttaa noin. Kyllä mulla keinoja olisi ollut, jos asiat olisi ollut selviä.
- AnonyymiUUSI
Mulle ne TISSIT!
- AnonyymiUUSI
Tu tänne, niin näytän 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tu tänne, niin näytän 😆
Minne?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne?
Panisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Panisin
Oon kyl tissimies isolla kalustolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne?
Kai sä nyt tiiät... Tänne tänne 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Panisin
Kiva 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä nyt tiiät... Tänne tänne 😂
Tule hakemaan...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Panisin
Öö... Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyl tissimies isolla kalustolla.
Niinhän ne kaikki sanoo... Siis kalustostansa 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo... Siis kalustostansa 🤭
Nolona saa olla kun 18 senttiä löysänä.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se täytyy olla selkeät kuviot.
Ettei jää epäilyksen siemen kalvamaan mieltä.
Kaulassa roikkuminen poskisuudelmankera, katse joka on anova ja veitikamainen.
Tämän vielä ruunaa sanat jotka veisivät parin makkariin elikkä työhuoneeseen.- AnonyymiUUSI
Eli nainen tekee kaiken. Tuunko myös pesemään sun vehkeet ja pyllyn?
- AnonyymiUUSI
Tissien näyttäminen toimii aina.
- AnonyymiUUSI
Joo, joku nekin vielä näkee 😄
- AnonyymiUUSI
Naiset puhuu eriä kieltä kuin miehet. Naisten kieli on vihjailua ja mahdollisuuksia, kun miehet sanovat asiat suoraan ja ymmärtävät suoraan sanotut asiat.
Miehet eivät kuitenkaan ymmärrä kiertelyä ja kaartelua kovinkaan useasti, koska se on vierasta kieltä ja naiset tuntuvat menevän jumiin suorasta puhumisesta. Eli jos haluat miehen reagoivan jotenkin sinun yrityksiin, niin sano sille suoraan "hei olen kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin".
Mutta ethän sinä aloittaja tätä tule tekemään, koska naiset ovat juuri tollaisia passiivisia otuksia ja ennemmin heittävät vihjeitä ja toivovat että jokin niistä osuu maaliinsa sen sijaan että tekisivät kerralla selväksi mikä on jutun juoni.- AnonyymiUUSI
Tää meni jo. En ollut tarpeeksi selkeä ja siihen kysyin neuvoa tulevaisuuteen. Tai olin mä oikeasti aluksi, mutta en nyt avaa tätä enempää.
Tapahtui kaikenlaista, sa otasn nyt vain näin vielä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää meni jo. En ollut tarpeeksi selkeä ja siihen kysyin neuvoa tulevaisuuteen. Tai olin mä oikeasti aluksi, mutta en nyt avaa tätä enempää.
Tapahtui kaikenlaista, sa otasn nyt vain näin vielä.Mitä tapahtui? Menikö asiat pieleen jotenkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui? Menikö asiat pieleen jotenkin?
Tavallaan joo... Riittävän Epäselviksi ainakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaan, se helpottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvältä kuullostaakin.... Taisi olla varattu?
Millä tavalla tilanne nyt yhtäkkiä muuttui, ainakin mielessäsi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvältä kuullostaakin.... Taisi olla varattu?
Millä tavalla tilanne nyt yhtäkkiä muuttui, ainakin mielessäsi?Noo... Tuli siitä statuksesta vähän epäselvyyttä. Ja sehän varsin mielenkiintoista olikin. Eikä se siitä ainakaan selvemmäksi mennyt 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noo... Tuli siitä statuksesta vähän epäselvyyttä. Ja sehän varsin mielenkiintoista olikin. Eikä se siitä ainakaan selvemmäksi mennyt 😂
Aikamoista, kirjoitatko joskus jotain rehellistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista, kirjoitatko joskus jotain rehellistä?
Mikä sinun mielestä tässä on epärehellistä?
Oletin olevan sinkku n. Puoli vuotta, Hän tai sinä tietää kyllä, mikä muuttui ja mistä tuli mulle epäselvyyttä tai pitäisi ainakin tietää. Välillä ajattelin, että on vapaa ja välillä en.
Oliko muuta väitteitä, miten minä asiat koin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noo... Tuli siitä statuksesta vähän epäselvyyttä. Ja sehän varsin mielenkiintoista olikin. Eikä se siitä ainakaan selvemmäksi mennyt 😂
Arvelin hieman tuollaista.. Jos se ei itse sano suoraan niin voit tehdä omat päätelmäsi.
Mutta välitätkö siitä statuksesta? Onko se niin tärkeää..
Vai ovatko omat tunteesi tärkeämmät. Onko kyse sinusta vai jostain toisesta, mikä on sinusta tärkeämpi.
- AnonyymiUUSI
Eli AP on töissä salin respassa ja iskenyt silmänsä johonkin komeaan tatuoituun lurjukseen.
Eli ns Alfaan. Luulenpa että ihastuksellasi on vientiä muutenkin.- AnonyymiUUSI
🤣 Juu ei.
- AnonyymiUUSI
Heh, on kyllä mutta ei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Entäpä jos tällä kertaa onkin asialla sigma, mies varjoista :D.
Kauheata eikö totta, potentiaalinen kilpailija suuresti mainostetulle alfalle? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä jos tällä kertaa onkin asialla sigma, mies varjoista :D.
Kauheata eikö totta, potentiaalinen kilpailija suuresti mainostetulle alfalle?Vain tatuoinnut puuttuu, muuten olen varttihullu.
- AnonyymiUUSI
Mitä toi "juttelemaan pyytäminen" pitää sisällään?
Siis kahden krsken vai milä?- AnonyymiUUSI
No sitähän se silloin tarkoitti, mutta ymmärsikö, niin en tiedä... Koska miehet.
Ootte te kyllä muuten ihan suloisia, mutta, anteeksi vain, niin aika putkiaivoja. Kaikella rakkaudella 🥰 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se silloin tarkoitti, mutta ymmärsikö, niin en tiedä... Koska miehet.
Ootte te kyllä muuten ihan suloisia, mutta, anteeksi vain, niin aika putkiaivoja. Kaikella rakkaudella 🥰Joo niin on, ja kyllä ymmärsi, siinä oli vaan jotain muita asioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin on, ja kyllä ymmärsi, siinä oli vaan jotain muita asioita.
Aha, mitä asioita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aha, mitä asioita?
Ihan sama, vaikka saatan tietää. Asian olisi voinut monella tapaa "hoitaa" myöhemmin, niin ettei olisi jäänyt niin pska fiilis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aha, mitä asioita?
Ei se oikeastaan minulle kuulu, kukin tekee mitä haluaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootte te kyllä muuten ihan suloisia, mutta, anteeksi vain, niin aika putkiaivoja. Kaikella rakkaudella 🥰Joo ja naiset tippaleipäaivoja.
Mahdoton yrittää saada järkeviä ja tahdonalaisia juttuja tai tekoja yhteen putkeen kuten miehet.
Muuten kivoja ja suloisia naiset mutta kun ei ota selvää kun kommunikaatiolyvyt heikot - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja naiset tippaleipäaivoja.
Mahdoton yrittää saada järkeviä ja tahdonalaisia juttuja tai tekoja yhteen putkeen kuten miehet.
Muuten kivoja ja suloisia naiset mutta kun ei ota selvää kun kommunikaatiolyvyt heikotMä oikeastaan muuta vaadi kuin rehellisyyttä. Muut voi painua vaikka afrikkaan h¤oriksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja naiset tippaleipäaivoja.
Muuten kivoja ja suloisia naiset mutta kun ei ota selvää kun kommunikaatiolyvyt heikotSattuuko sua aivoihin paljonkin, koska mulla vihlas päästä kun luin ton 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se oikeastaan minulle kuulu, kukin tekee mitä haluaa.
Kommentoit kuitenkin, että tiedät asiasta... Hienoa 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oikeastaan muuta vaadi kuin rehellisyyttä. Muut voi painua vaikka afrikkaan h¤oriksi.
Epärehellisyydestä mua ei voi kyllä syyttää, ei ennen, eikä nyt. Kuka lienetkin.
Mites oman rehellisyyden laita? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epärehellisyydestä mua ei voi kyllä syyttää, ei ennen, eikä nyt. Kuka lienetkin.
Mites oman rehellisyyden laita?En keneenkään tuota kohdistanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sattuuko sua aivoihin paljonkin, koska mulla vihlas päästä kun luin ton 😄
Miksi sattuisi? Ei älykästä aivot vihlo, sattuu päähän varmaan sulla jos ei oo aivoja miettiä näitä juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sattuisi? Ei älykästä aivot vihlo, sattuu päähän varmaan sulla jos ei oo aivoja miettiä näitä juttuja.
Noniin, koitapa arvioida omaa älykkyyttäsi uudestaan oman tekstisi pohjalta 😂 mulle toi sun kommentti kertoo jo kaiken.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä oikeastaan muuta vaadi kuin rehellisyyttä. Muut voi painua vaikka afrikkaan h¤oriksi.
Jaa että se sinun naisesi voi hu_rata ihan vapaasti miten tahtoo kunhan kertoo sinulle rehellisesti kaikki yksityiskohdat....? Silloinhan se olisi rehellinen.
- AnonyymiUUSI
Väännä ratakiskon pätkästä sydän ja ojenna miehelle. Jos ei tajuu vaan tuijottaa hoomoilasena niii kalauta miestä päähän ja kanna sänkyyn.
- AnonyymiUUSI
Tuutko auttaa vääntämisessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko auttaa vääntämisessä?
Joo. Prkl, jos nainen tahtoo jotain niin....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Prkl, jos nainen tahtoo jotain niin....
Kiitos. Mies paikallansa 💪
- AnonyymiUUSI
Miehille ei todella käydä näyttelemään mitään rivitanssia saati itseään paljaaksi saattamaan. Mies osoittaa kiinnostuksen jos on oikeasti kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Ihanko totta?
Tuolla on noita muita keskusteluita, jos ottaa pumpusta nää höpötykset täällä.
- AnonyymiUUSI
Käännetääs asia toisin päin.
Mies pohtii just että mitäköhän se nainen eli sinä tarkoitti yms.
Mitä epäilet että se mies pohti kun toimit kuten toimit ja miksi se ei tajunnut?
Tällöin voi miettiä seuraava kertaa kun lähestyy asiaa sen toisen näkövinkkelistä eikä siitä miten mies ei tajunnut jotain.
Olisitko itse tsjunnut jos mies olisi tehnyt samab sulle? Mielestäsinkuitenkin mies oli kiinnostunut eli mikä esti aloitteen häneltä? Mitä hän ei tajunnut? Mitä yhtälöstä puuttui.
Miehet on toki erilaisia ja voihan olla että jos yritit sitä vain kerran niin miehellä oli huobo päivä tai hän oli väsynyt tai ehkä aiempi käytöksesi kumosi kaiken jonka kuvittelit tekevän selväksi että sinä olet kiinnostunut.
Miehenä odotan että nainen vastaa juttuihin, on aktiivinen keskustelija ja antaa minulle aikaansa. Jos tulee olo että naisella kiire pois jotain satunnaisia hiuksen helmutuksia huolimatta niin ihan sama, en ala matelemaan tai anelemaan.- AnonyymiUUSI
Lisäksinaiset voi tuijotella ja flirttailla ihan vain huomiota hakeakseen tai piristysrä päivään, ei sen varaan mies voi laskea kiinnostusta.
- AnonyymiUUSI
Ei päästy sen enempää keskusteluihin. Jos olisi päästy, niin olisi ollut helpompi osoittaa sitä kiinnostusta. En minäkään ala naisena ruinaamaan, vaikka mies kuinka osoittaisi muuten kiinnostusta. Luulisi että edes jossain välissä vähintään selventäisi tilanteensa tjs. Yritän nyt olla avaamatta liikaa tilanteita, lisäksi koko avauksen pointti ei ollut mennyt vaan tuleva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei päästy sen enempää keskusteluihin. Jos olisi päästy, niin olisi ollut helpompi osoittaa sitä kiinnostusta. En minäkään ala naisena ruinaamaan, vaikka mies kuinka osoittaisi muuten kiinnostusta. Luulisi että edes jossain välissä vähintään selventäisi tilanteensa tjs. Yritän nyt olla avaamatta liikaa tilanteita, lisäksi koko avauksen pointti ei ollut mennyt vaan tuleva.
Kyllä on naisella pokkaa, mutta jatka isovarusteisten miesten etsintää. Varmaan mukavaa vaihtelua saat tuntemattomilta joka viikkoon ja yllätyksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on naisella pokkaa, mutta jatka isovarusteisten miesten etsintää. Varmaan mukavaa vaihtelua saat tuntemattomilta joka viikkoon ja yllätyksiä.
Anteeksi mitä? En ole etsinyt iso-enkä pieni varusteista miestä, täältä enkä vielä muualtakaan. Vaikka, mitä se sulle, kuka lienet, niin edes kuuluu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mitä? En ole etsinyt iso-enkä pieni varusteista miestä, täältä enkä vielä muualtakaan. Vaikka, mitä se sulle, kuka lienet, niin edes kuuluu?
Niinhän mä kirjoitin ettei se minulle kuulu. Tällaisia juttuja vaan katselee jos on mahdollisesti kiinnostunut jostain henkilöstä. Se liittyy myös tähän aloitukseen, miksi mies on väistellyt lähestymistä. Taisi myös ehdottaa anonyyminä pikap¤noja joka olisi onnistunut naisen kanssa jo reilun puolen tunnin keskustelun jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä kirjoitin ettei se minulle kuulu. Tällaisia juttuja vaan katselee jos on mahdollisesti kiinnostunut jostain henkilöstä. Se liittyy myös tähän aloitukseen, miksi mies on väistellyt lähestymistä. Taisi myös ehdottaa anonyyminä pikap¤noja joka olisi onnistunut naisen kanssa jo reilun puolen tunnin keskustelun jälkeen.
Nyt sulla on kyllä ihan väärä nainen tähtäimessä. Lisäksi en todellakaan toivo, että mies joka toimii noin, olisi kiinnostunut musta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miksi luulet, että olisin ollut minä jonka kanssa olisit keskustellut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sulla on kyllä ihan väärä nainen tähtäimessä. Lisäksi en todellakaan toivo, että mies joka toimii noin, olisi kiinnostunut musta.
Enkä todellakaan ole kiinnostunut sinusta. Rehellistä sinusta ei saa tekemälläkään. Muut hu¤raamiset on oma juttunsa vaikka lupasit ne jättää. Voiko tuollaiseen luottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä todellakaan ole kiinnostunut sinusta. Rehellistä sinusta ei saa tekemälläkään. Muut hu¤raamiset on oma juttunsa vaikka lupasit ne jättää. Voiko tuollaiseen luottaa.
Pitäiskö hän sun hakeutua psykiatrian palveluiden piiriin?.
Mene nyt aluksi ainakin pois tästä viestiketjusta. Täällä ei ole sulle yhtään mitään! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy nyt sivusta sanoa että vaikea neuvoa tulevaa kun et avaa tuota vanhaa enempää.
Jo aloituksessa on että pyysit juttelemaan mikä nyt voi tarkoittaa mitä hyvänsä ja sitten toteat että ette oikeastaan keskustelleet.
Olisko ollut kuitenkin niin että ne sun vihjeet oli helvetin epäselviä kaikille paitsi sinulle itsellesi ja ympäristö jossa kohtasitte jota kuvailit ei vain ollut sopiva mihinkään kiinnostuksiin ja aloituksiin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy nyt sivusta sanoa että vaikea neuvoa tulevaa kun et avaa tuota vanhaa enempää.
Jo aloituksessa on että pyysit juttelemaan mikä nyt voi tarkoittaa mitä hyvänsä ja sitten toteat että ette oikeastaan keskustelleet.
Olisko ollut kuitenkin niin että ne sun vihjeet oli helvetin epäselviä kaikille paitsi sinulle itsellesi ja ympäristö jossa kohtasitte jota kuvailit ei vain ollut sopiva mihinkään kiinnostuksiin ja aloituksiin?Ei. Aluksi ei kummallakaan rohkeus riittänyt enempään. Tunteet pisti aika sekaisin mut ja mahdollisesti hänetkin... Koko ihastuminen oli aika yllättävä, ainakin mulle. Sitten tuli epäselvyys statuksesta, jota hän ei EHKÄ tajunnut eli jouduin vähän vetmään takasin päin. Siitä se soppa lähti kehittymään 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ollut kuitenkin niin että ne sun vihjeet oli helvetin epäselviä kaikille paitsi sinulle itsellesi ja ympäristö jossa kohtasitte jota kuvailit ei vain ollut sopiva mihinkään kiinnostuksiin ja aloituksiin?Tuo nainen ei ole juurikaan vihjeitä antanut. Lähetin pari vuotta sitten pari mitäänsanomatonta viestiä fb johon ei vastannut. Sittemmin seurasin hänen p¤nohakujaan eräällä foorumilla.
Koetin keväällä mikä on naisiaan ja tuntemattomalle olisi irronnut pik¤panot puolessa tunnissa.
Nyt kun huomasi että "kärysi" niin lupasi jättää nuo hommat ja kiinnostuin hänestä taas. Tällaista palstapaskaa en jaksa katsella kun tuntuu tämäkin kanava on hänelle vain yksi monista petiseuran hankintaan.
Tehkööt mitä haluaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Aluksi ei kummallakaan rohkeus riittänyt enempään. Tunteet pisti aika sekaisin mut ja mahdollisesti hänetkin... Koko ihastuminen oli aika yllättävä, ainakin mulle. Sitten tuli epäselvyys statuksesta, jota hän ei EHKÄ tajunnut eli jouduin vähän vetmään takasin päin. Siitä se soppa lähti kehittymään 😆
Tämä on kyllä totta, ne tunteet tuli jostain puskista ja oli voimakkaat, ihan hirveet. Kyllähän me monesti aikoja sitten tavattiin mutten tiennyt mitään sun asuinpaikasta tai muutakaan, vasta kun viestin lähetin yhdistin sut tapaamaani. Olen kuitenkin pahoillani.
- AnonyymiUUSI
Et sä varmaan koskaan tuosta monipersoonaleikistä tervehdy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö hän sun hakeutua psykiatrian palveluiden piiriin?.
Mene nyt aluksi ainakin pois tästä viestiketjusta. Täällä ei ole sulle yhtään mitään!Tiedätkö millainen henkilö laatii tällaisen vastauksen.
- AnonyymiUUSI
Pettymystä varoen mennään
- AnonyymiUUSI
Ei mulle, mutta eikö epätietoisuus ole raskasta?
- AnonyymiUUSI
Varmaan vaan juttelu, kuulumisien kysely, vierellä viipyminen riittävät kumpaankin suuntaan.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664