Noin 2 tuntia sitten Ylilaudan Tukiainen-langassa nro 26 julkaistiin seuraava kommentti:
"XXXXX pilkkanimi-listaan voisi lisätä myös tämän klassikon: Mätäpaise."
XXXXX tilalla näädän kommentissa on näätien käyttämä nimitys eräästä Tukiaisen miesystävästä.
Esimerkki näätä-kirjoittelusta Ylilaudalla
12
789
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näätäkirjoittelu sisältää jatkuvana virtana Tukiaisen ja tämän kanssa tekemisissä olevien ihmisten epäasiallista nimittelyä.
Toiminta on näätien mielestä mukavaa ajanvietettä. - AnonyymiUUSI
Nyt ei aloittaja kyllä tiedä, mistä puhuu. Eivät näädät käytä kyseistä rumaa nimitystä mainitusta henkilöstä, vaan Johanna Tukiainen itse!
- AnonyymiUUSI
"XXXX on täällä ihan mätäpaiseena. Onneksi sain nyhdettyä hyvät rahat sentään."
Tuo äläys ON klassikko. Nimitystä sen sijaan eivät näätyläiset itse käytä, joten tässä sitä valheiden oikaisua myös pu(o)lustajan suuntaan.- AnonyymiUUSI
Sori nyt, mutta taas pitää oikaista. Tuksu käytti mahdollistajastaan sanaa "mätäpaise".
Ei kannattaisi varmaan olla niin tuksumaiseen tyyliin muille tulta ja tulikiveä viskomassa, jos omat faktat ovat vähän sinne päin. Näätimisen yksi keskeisiä pointteja kun on ruotia valheet ja väitteet tarkasti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori nyt, mutta taas pitää oikaista. Tuksu käytti mahdollistajastaan sanaa "mätäpaise".
Ei kannattaisi varmaan olla niin tuksumaiseen tyyliin muille tulta ja tulikiveä viskomassa, jos omat faktat ovat vähän sinne päin. Näätimisen yksi keskeisiä pointteja kun on ruotia valheet ja väitteet tarkasti.Tuon edellisen vastauksen yläpuolelta on näköjään poistettu pulustajan viesti, joka sisälsi väärää tietoa. Oikaisu ei siis koskee näätää, vaan perätöntä vastaväitettä.
- AnonyymiUUSI
Olen aloittaja.
Luin klo 10.34 kommentin.
Tarkistin asian.
Kirjoitin ketjuun kommentin, jossa myönsin aloitukseni esimerkin olleen virheellinen.
Joku on katsonut asiakseen poistaa tuon kommenttini.
Niin näätämäistä toimintaa😂- AnonyymiUUSI
Suorastaan jo hellyyttävää argumentoinnin tasoa!
- AnonyymiUUSI
Hyvä kun nostit tämän esiin.
Ilmoitus tehty ylläpidolle- AnonyymiUUSI
Jäädään jännäämään❤️
- AnonyymiUUSI
Johannan on tehtävä rikosilmoitus!!!!
- AnonyymiUUSI
Vieläkin jännätään, mutta tarkalleen ottaen mitä?
- AnonyymiUUSI
No että saiko Tuksu&Joonas alulle uuden mini me:n varastetun lapsen tilalle. Herramunvereni jos se uusi bebe on poika!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678