Ihana keli

Anonyymi-ap

Ai että miten mukava kävellä ihanassa aurinkoisessa säässä.
🌞aurinkoa yhdelle äkäpussillekin ☕️🫶

9

946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten äkäpussi kesytetään? ☀️

• Anonyymi

Sen kun tietäisi.
        -ap

• Anonyymi

Oma pilkkihaalariki pääs hetkeksi lomalle, mut yöllä on kylmää... 🥰

• Anonyymi

Aurinkoista päivää☀️☕️🩵

• Anonyymi

Anna niiden veetuilla ottaa luonnon päälle kun kaiken kun työn jälkeen Musertaa ja viedä ha jakaa, saavat itse ei niin hyvää ja sorretut saavat elämänsä takaisin ja vielä tullut lisääkin. mutta ollaan me nyt kuunneltu kaikkea vituilua, kiukkua, takaisin kuviteltua näpäytystä ja, listaa mikä mukamas on heiltä tullut jne. ja kaikki mennyt väärin.... mutta ehkä heillä on nyt parempi mieli ja edessä ei ehjä sitä kaikkea, mitä kuvittelivat 🙂

• Anonyymi

sitten ne esittelee sairauksia ja sun muuta, ihan kun liittyisi mitenkään rahaan tai minuun. Minkä minä sille voin jos heillä on sairauksia, ja luulevat että sillä taas saadaan lisää ja, voidaan myydä ja, ostaa lisää jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sitten ne esittelee sairauksia ja sun muuta, ihan kun liittyisi mitenkään rahaan tai minuun. Minkä minä sille voin jos heillä on sairauksia, ja luulevat että sillä taas saadaan lisää ja, voidaan myydä ja, ostaa lisää jotain.

tai jos heitä on rangaistu tai muuta niin miten liittyy minuun. jos joku on minua nyt rsngsisdut kun sanonut tai ajatellut pahasti ja mitään ei oo muuta, tehty, eikä ole vaikutusta, niin kyllä ne menee heille takaisin, aina jotenkin. itse ajattelen että tuo koko rangaistus juttu on idioottia.

• Anonyymi

Keli oli hyvä, käytiin kahvit juomassa rannassa.

• Anonyymi

En tiedä kenen kanssa olet täällä taas tapellut, mutta se en ole ollut minä. Olin taas koko päivän ulkona, että aurinkoa vaan sullekkin.

Mieheltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3613
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2254
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1605
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      82
      1297
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe