Siitä eikun valitsemaan
Kajaanissa on kauniita naisia
20
390
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa naisista pienituloisia ja sinkkuja kajaanissa. Olen itse saanu nasilta katseita ja hymyjä että en edes tiedä enää kenet haluan
- Anonyymi
Ne on koettanut kohteliaasti olla nauramata sulle, sun lookki on suoraan Kummelista lisättynä viinan haju
- Anonyymi
Olet väärässä kyllä minulle on tullut ehdokkaita vastqan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä kyllä minulle on tullut ehdokkaita vastqan
Voi toki tulla mut en oo sinusta kiinnostuneet, yksin jäät niinkuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi toki tulla mut en oo sinusta kiinnostuneet, yksin jäät niinkuin tähänkin asti.
Olet se minun kiusaaja vainoaja kiusasit minua ja pelottelit sillonkuin olin oastolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et ketään saa olrt kiusannut ja vainonnut minua joka kohta 6 vuitta
- Anonyymi
Tunnistan tuosta itseni. Ei voi mittään. Mutta: rahalla saa hevosella pääsee, sanoo vanha kansa.
Ja sitä löytyy... ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet se minun kiusaaja vainoaja kiusasit minua ja pelottelit sillonkuin olin oastolla.
En ole, itse olet itsellesi uskotellut asioita.
- Anonyymi
Köyhiä, menetät kaikki rahahasi ja maitojunalla lähdet takasin kotiisi.
- Anonyymi
Kaikki täältä on lähtenyt jotka tänne ovat tulleet.
- Anonyymi
Paikallisena voin sanoa nyt olet väärässä kaupungissa.
- Anonyymi
ei ketään voin tuosta vaan ottaa, siinä alkaa ongelmat ..
- Anonyymi
Näin on, korville tulee satavarmasti.
- Anonyymi
Mikä naisesta tekee kauniin? Ootko katsonut liikaa aikuisviihdettä?
- Anonyymi
Ella Ella Ellaaa.
- Anonyymi
Kajaanin naiset kuin pystyyn nostettuja sikoja😂😂
- Anonyymi
Sun äitis eritoten
- Anonyymi
Eikö suurin osa kajaanin naisista ole vassareita
- Anonyymi
Kysy äitiltäs
- Anonyymi
On paljon kajaanilaisia naisia katsonut minua ja hymyillyt välillä saan ihan katsekontaktejakin välillä mamuilta ja välillä suomalaisilta mutta en ole vain kehannut mennä jutteleen. En luota ihmisiin ja myöskin nautin yksinolosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019