ja bailatkaa kunnolla. harmi, että mun selkä on siinä hantissa, ettei ole ruisrockiin tulemista. leikkausta odottelen ja pakko päästä välillä kävelemään, istumaan ja lepäämään.
onneksi Rammsteinin tämän iltainen soundchek kuului hiukkasen naapurikaupunkiin :) huomenna istun parvekkeella koko ehtoon...
pitäkää hauskaa
2
366
Vastaukset
- H.D.
Juuri keikalta saapuneena ja ensimmäistä kertaa rammsteinin nähtyäni ja kuultuani voin vakuuttaa että kova oli meininki pojilla! Yleisö oli hyvin mukana ja äänentoisto/efektit toimi moitteettomasti. Sade vähän kiusasi ennen keikkaa mutta märät vaatteet unohtuivat kyllä varmaan kaikilta kun show alkoi.. Ei pahaa sanaa keikasta, mutta huono jälkimaku jäi siitä helvetillisestä tungeksimisesta alueelta poispääsemiseksi! Aina sama helvetti ja nyt vielä koko porukka samaa aikaan kinttupolulle.. Kiitos ja hyvää yötä
- päässyt sieltä
pois sieltä tosi nopeasti! Oli kyllä helvetillinen ihmismato. Ei tämmöistä saisi tapahtua missään sivistysmaassa! Juttelin paikan päällä muutaman turkulaisen kanssa, joilla oli huomattavasti meikäläistä (3 kertaa Ruisrockissa)laajempi kokemus Ruisrääkeistä, sanoivat homman menevän vuosi vuodelta vaikeammaksi.
No, Rammstein oli rautaa, ja se pelasti illan!!!! Ei sitä kyllä ihan minkä tahansa bändin takia viitsisi puolimaratonia kävelläkään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865