Ostatko Huhtasaaren rakentaman talon?

Anonyymi-ap

34

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin me nähdään päivä antipersukopiokone milloin sinä vaivaudut lukemaan lehtijutut jotka kopioit S24 palstoille avausten muodossa? Viittauksella edelliseen, mistä asti puuseppä koulutuksesta on valmistunut talonrakentajia?

      • Anonyymi

        Paska talo


      • Anonyymi

        yksi ap:n tavaramerkeistä joista hänet tunnistaa jo kaukaa riippumatta palstasta mitä milloinkin terrorisoi avauksillaan maailman kaikista lehtiartikkeleista. Siksi, ettei ap f-hattuna ymmärrä lukemaansa lopputuloksena valtava määrä avauksia lehtijutuista mitkä menee metsään niiden kirjoittamalta em:sta syystä


      • Anonyymi

        Home talo täynnä paskaa


    • Anonyymi

      Puusepät ovat rakentaneet paljonkin hienoja huviloita verantoineen 1800-luvulta lähtien mm. pääkaupunkiseudulle. Monet näistä huviloista ovat nykyisin suojeltuja.

      Puusta rakennettu huvilakin on talo. Se voi olla myös monella tavalla parempi ja viihtyisämpi talo kuin joku betonikuutio.

      • Anonyymi

        Se, että puuseppä valmistaa esim. ovia, ikkunoita, lipastoja tms. ei tee hänestä talonrakentajaa älä ole lapsellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että puuseppä valmistaa esim. ovia, ikkunoita, lipastoja tms. ei tee hänestä talonrakentajaa älä ole lapsellinen.

        Terijoen upeat puuhuvilat eivät olleet ”talonrakentajien” tekemiä. ”Talonrakentajat” eivät myöskään tehneet Kauniaisten vanhoja hienoja huviloita. Niitä tekivät puusepät, kuten isoisäni.


    • Anonyymi

      rakennustimpuri vai puuseppä. Ovat eri ammatteja. Toki samojakin piirteitä löytyy.

    • Anonyymi

      Laura Huhtasaari yksi merkittävimpiä Persut poliitikkoja ja on rehellinen. Hän on sanonut että EU parlamentti on lopetettava. Vaikka lausunto herätti kummastusta niin tottahan se on. Todella paljon menee rahaa EUhun eli kankkulankaivoon. Monenlaista tyhjäntoimittajaa siellä on ja syövät ja juovat.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/00c24b01-262c-4f71-8092-802eb03fbaf2 Yksi lehtijutuista joita Purraa vainova ap ei arkistoi ja massapostaa vuoden jokaisena päivänä s24 palstoille päinvastoin...

        Näin se menee, Persut tämän tiesivät ja varoittivat. Nyt Suomea uhataan miljardien tukipaketilla joka Suomen on maksettava. Suomi ei ole syypää eu korruptioon ja tuhoutuneisiin rakennuksiin. Putin on syypää ja saa maksaa kaiken korkojen kera.


      • Anonyymi

      • No tiedätkö sinä miksi EU parlamentti on olemassa? Jos se lopetetaan, niin mitä tilalle?


    • Anonyymi

      2025-07-17 18:45:51
      Anonyymi kirjoitti:
      Paska talo

      Lue lisää
      Paskaa trollaamista

    • Anonyymi

      Vähemmän puusepät rakentelee taloja,hölmö.

      • Anonyymi

        No eivät tietenkään sen jälkeen, kun lähiöitä alettiin tehtailla elementtitekniikalla liukuhihnatyyliin. Puusepät pantiin liukuhihnan varrelle tekemään keittiökaappeja, ovia ja ikkunoita.


    • Anonyymi

      Onko opinnäytetyö jostain nähtävissä?

    • Anonyymi

      Lievästi kehveli kopiopersu on myös puuseppä. Hän nimittäin rakentelee telkänpönttöjä kuntouttavassa työtoiminnassa.

    • Anonyymi

      Keneltä Huhtasaari kopioinut opinnäytetyönsä?

    • Anonyymi

      Onko Huhtasaari ollut opintovapaalla eduskunnasta vai opiskellut nautiskellen kansanedustajuudesta siinä samalla?

      • Anonyymi

        Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.


    • Anonyymi

      Tärkeitä kysymyksiä. Huhtasaari on plagioinut ennenkin.

      • Anonyymi

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

        Onko Huhtasaari itse Kopiopersu? Ainakin tuntomerkit täsmäävät: kopioi 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Huhtasaari itse Kopiopersu? Ainakin tuntomerkit täsmäävät: kopioi 24/7.

        Lisäksi Huhtasaari jätti politiikan samoihin aikoihin, kun Kopiopersu alkoi terrorisoida tätä palstaa. Sattumaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi Huhtasaari jätti politiikan samoihin aikoihin, kun Kopiopersu alkoi terrorisoida tätä palstaa. Sattumaa?

        Huhtasaari on edelleen kansanedustaja. Saanut mukavasti massia opiskeluun siinä edustajuuden ohessa.


    • Anonyymi

      Laurasta käytetään myös nimeä Kopiosaari. Gradu oli aikanaan lähes kokonaan kopioitu.
      Ei persu muuten maisterinpapereita saisi.
      Persut osaa vain valehdella ja huijata.

    • Anonyymi

      Ei puusepät rakenna taloja.

    • Anonyymi

      Olipa tyhjänpäiväistä jopa mätäkuun jutuksi.

      Maksavatko persut jotain vai tekevätkö iltapulut näitä rakkaudesta lajiin?

    • Anonyymi

      Onko Huhtasaari oikeasti suorittanut puusepän tutkinnon, ja jos on, onko suorittanut sen toimiessaan kansanedustajana ? Jos näin, niin onko käyttänyt väärin luottamustehtäväänsä koska kansanedustajan oletetaan sitoutuvan työhönsä 100 %, eikä näin ollen voisi kuluttaa aikaansa hankkimalla ammattitutkinnon. Olisiko syytä kysyä oikeuskanslerin kantaa asiassa ?

    • Anonyymi

      jeesuksen jalanjäljissä 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2025-07-17 21:27:59

        Anonyymi kirjoitti:
        Lievästi kehveli kopiopersu on myös puuseppä. Hän nimittäin rakentelee telkänpönttöjä kuntouttavassa työtoiminnassa.

        Lue lisää
        Oliko sinulla ***** ******** muutakin annettavaa tälle keskustelulle kuin muiden kirjoittajien kimppuun hyökkääminen? Ilman minkäänlaista kommenttia itse aiheeseen mistä muut yrittää keskustella mitä sinä yksinomaan häiritset.


    • Anonyymi

      Jiirit kohdillaan niin Desingiä pukkaa markkinoille.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe