Mikä yhtye tämä on ja ketä siinä soittaa?
Halavatun tribute ?
25
1405
Vastaukset
- Anonyymi
Nobodeja
- Anonyymi
Oisko Halavatun Papat tehny comebäkin. Jonnet tuskin muistaa, aikuisväestö kyllä. Oli levyä ja TV-esiintymisiäkin, ja hyväntekeväisyystapahtumia.
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
Nyt oli joku hypänny liian suuriin saappaisiin.
- Anonyymi
Ainakin eilisen perusteella on cm saappaat liian suuret.
- Anonyymi
Höpöpoikia joilla mitään yhteyttä asiaan.
- Anonyymi
Tässä yhtyeessä soittaa iisalmelaisia nuoremman polven muusikoita jotka halusivat tällä tehdä kunniaa Pappojen perinnölle... rakkaudesta heidän musiikkiaan kohtaan, se oli osa nuoruutemme soundtrackia, ehkä jopa se olennaisin osa... tarkoitus ei ollut häpäistä tai loukata... tarkoitus oli vain pitää biisit elossa yleisön edessä yhden konsertin ajan...
- Anonyymi
Paras on ehkä jos tosissaan jäisikin siihen yhteen.
- Anonyymi
Onko jotain Pappa-musiikkia vastaan vai miksi ei saisi soittaa? Nehän ovat nerokkaita biisejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain Pappa-musiikkia vastaan vai miksi ei saisi soittaa? Nehän ovat nerokkaita biisejä
Millainen musiikki on pappa-musiikkia?
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjen vastainen viesti! Tämän viestin sisältö kiinnostaisi kovasti!
Miten paljon mielipahaa voi aiheuttaa soittamalla halavatun pappoja... ilmeisen huonosti! - Anonyymi
Kannattaisi oma juttu kehittää eikä yrittää toisten siivellä rämpiä.
- Anonyymi
Suomihan on täynnä cover- js bilebändejä niin eikö muka yksi Halavatun pappojen musiikkia soittava sekaan mahdu?
- Anonyymi
Kun ei ole henkilöissä samaa särmää. Eikä tule.
- Anonyymi
Suomen kielessä sanaa särmä käytetään vain avaruuskappaleissa, joiden tahkot ovat tasoja ja tasojen leikkauskuviot eli särmät janoja. Avaruuskappaleissa vain sellaisia kärkiä yhdistäviä janoja kutsutaan särmiksi, jotka syntyvät kahden tahkon suuntaisen tason leikkauksista. Muut kärkien väliset janat ovat joko tahkon lävistäjiä tai kärkien välisiä avaruuslävistäjiä. Yksinkertaistaen voidaan sanoa, että särmät näkyvät ulospäin kappaleen pinnalla.
- Anonyymi
Höpö höpö...Varusteleka myy tuotteita joiden nimessä on sana "särmä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö...Varusteleka myy tuotteita joiden nimessä on sana "särmä".
Johtuisiko vaikka siitä että kyseisissä tuotteissa olisi särmä?
- Anonyymi
Oli kyl illan kovin ! Rock, punk, savolaisuus, improvisaatio, ja Halavatun pappojenhyväntuulisuus yhdisty. Täytyy olla vähintään tunnevammainen, jos hajoaa palasiksi ja päätyy ton takia kaulakeinuun.
- Anonyymi
No ei teitä onneksi missään maksullisilla oikeilla keikkalavoilla näekkään.
- Anonyymi
Ok eli siis ilmeisesti Jamppa Kääriäinen itse täällä haukkuu tota tribuuttia? Vituttaako köyhää kun et päässy osingoille tuotoista, mitä?
- Anonyymi
No näinhän ne täällä todelliset pappojen ystävät paljastuu.. Jatketaampa arpomista, onkohan tässä raivokohtauksessa kyseessä järjestäjä vai "bändiläinen"... Kantti tuntuu heittävän aika tavalla. 🤣
- Anonyymi
Tässä on kyseessä aito rokkari joka näki Pappa Tribuutin ja tajusi että tää on kovaa kamaa... jätkät rokkas suurella sydämellä...
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Riita puoliksi ja voita väliin! Alkuperäisistä papoilta loppui aikoinaan puhti, mutta uusi viriili polvi onneksi jatkaa heidän työtään, uudella soundilla ja tatsilla uudelle sukupolvelle! Iisalmen kulttuuriperintö siirtyy eteenpäin, se on musta ihanan positiivista!
- Anonyymi
Vitut. Punk or die.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994