Halavatun tribute ?

Anonyymi-ap

Mikä yhtye tämä on ja ketä siinä soittaa?

25

1405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nobodeja

• Anonyymi

Oisko Halavatun Papat tehny comebäkin. Jonnet tuskin muistaa, aikuisväestö kyllä. Oli levyä ja TV-esiintymisiäkin, ja hyväntekeväisyystapahtumia.

• Anonyymi

Ei oo.

• Anonyymi

Nyt oli joku hypänny liian suuriin saappaisiin.

• Anonyymi

Ainakin eilisen perusteella on cm saappaat liian suuret.

• Anonyymi

Höpöpoikia joilla mitään yhteyttä asiaan.

• Anonyymi

Tässä yhtyeessä soittaa iisalmelaisia nuoremman polven muusikoita jotka halusivat tällä tehdä kunniaa Pappojen perinnölle... rakkaudesta heidän musiikkiaan kohtaan, se oli osa nuoruutemme soundtrackia, ehkä jopa se olennaisin osa... tarkoitus ei ollut häpäistä tai loukata... tarkoitus oli vain pitää biisit elossa yleisön edessä yhden konsertin ajan...

• Anonyymi

Paras on ehkä jos tosissaan jäisikin siihen yhteen.

• Anonyymi

Onko jotain Pappa-musiikkia vastaan vai miksi ei saisi soittaa? Nehän ovat nerokkaita biisejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jotain Pappa-musiikkia vastaan vai miksi ei saisi soittaa? Nehän ovat nerokkaita biisejä

Millainen musiikki on pappa-musiikkia?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjen vastainen viesti! Tämän viestin sisältö kiinnostaisi kovasti!
      Miten paljon mielipahaa voi aiheuttaa soittamalla halavatun pappoja... ilmeisen huonosti!

• Anonyymi

Kannattaisi oma juttu kehittää eikä yrittää toisten siivellä rämpiä.

• Anonyymi

Suomihan on täynnä cover- js bilebändejä niin eikö muka yksi Halavatun pappojen musiikkia soittava sekaan mahdu?

• Anonyymi

Kun ei ole henkilöissä samaa särmää. Eikä tule.

• Anonyymi

Suomen kielessä sanaa särmä käytetään vain avaruuskappaleissa, joiden tahkot ovat tasoja ja tasojen leikkauskuviot eli särmät janoja. Avaruuskappaleissa vain sellaisia kärkiä yhdistäviä janoja kutsutaan särmiksi, jotka syntyvät kahden tahkon suuntaisen tason leikkauksista. Muut kärkien väliset janat ovat joko tahkon lävistäjiä tai kärkien välisiä avaruuslävistäjiä. Yksinkertaistaen voidaan sanoa, että särmät näkyvät ulospäin kappaleen pinnalla.

• Anonyymi

Höpö höpö...Varusteleka myy tuotteita joiden nimessä on sana "särmä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö...Varusteleka myy tuotteita joiden nimessä on sana "särmä".

Johtuisiko vaikka siitä että kyseisissä tuotteissa olisi särmä?

• Anonyymi

Oli kyl illan kovin ! Rock, punk, savolaisuus, improvisaatio, ja Halavatun pappojenhyväntuulisuus yhdisty. Täytyy olla vähintään tunnevammainen, jos hajoaa palasiksi ja päätyy ton takia kaulakeinuun.

• Anonyymi

No ei teitä onneksi missään maksullisilla oikeilla keikkalavoilla näekkään.

• Anonyymi

Ok eli siis ilmeisesti Jamppa Kääriäinen itse täällä haukkuu tota tribuuttia? Vituttaako köyhää kun et päässy osingoille tuotoista, mitä?

• Anonyymi

No näinhän ne täällä todelliset pappojen ystävät paljastuu.. Jatketaampa arpomista, onkohan tässä raivokohtauksessa kyseessä järjestäjä vai "bändiläinen"... Kantti tuntuu heittävän aika tavalla. 🤣

• Anonyymi

Tässä on kyseessä aito rokkari joka näki Pappa Tribuutin ja tajusi että tää on kovaa kamaa... jätkät rokkas suurella sydämellä...

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Riita puoliksi ja voita väliin! Alkuperäisistä papoilta loppui aikoinaan puhti, mutta uusi viriili polvi onneksi jatkaa heidän työtään, uudella soundilla ja tatsilla uudelle sukupolvelle! Iisalmen kulttuuriperintö siirtyy eteenpäin, se on musta ihanan positiivista!

• Anonyymi

Vitut. Punk or die.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3582
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2937
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2416
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2348
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2277
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2147
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2108
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1994
    Aihe