Suojateiden maalaus, Miksi ei ole mantsintiellä maalattu torin ja s-marketin kohdalla olevia suojateitä niissä liikku eniten jalankulkioita ja autoja. Onko maali loppu?
Suojateiden maalaus
25
504
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä on ihmetelly monetkin.
- Anonyymi
Eikö pitäis ensin maalata vilkkaimman auto- ja jalankulkuliikenteen suojatiet, eli torin alue jos vaikka maali loppuukin? Nämä maalarit taisivat keväällä alottaa kauimmista suojateistä. Surkuhupaisaa.
- Anonyymi
Tällä korjataan sitä mantsin vääristynyttä ikäjakaumaa. Muutama mummo kumoon siitä, niin kunnan on helpompi jälleen hengittää, kun on yksi loinen vähemmän.
- Anonyymi
Nyt on taas kärpäsestä tehty härkänen. Hyvinhän nuo suojatiet erottuu vaikka ei tänä kesänä maalanneetkaan. Turhaa vouhotusta taas.
- Anonyymi
Mene optikolle, Vai turhaa vouhotusta, siinä 3 suojatietä joita i erota, muutenkuin liikennemerkeistä, Olis varmaan TÄRKEÄÄ MAALATA; ETTÄ EI KÄY NIINKUIN MUUTAMA VUOSI SIINÄ KAUPPATIELLÄ,IHMINEN KUOLI VAIKKA TULI MEDIHELI
- Anonyymi
Sulle joo.kyllä ne pitää näkyä juntti.
- Anonyymi
Oma vastuunsa se on tien ylittäjilläkin, näkyköön suojatie tai ei. Ja kyllä nuo näkyvissä on. Hyvin on maalattu muualta, ahkeria ja mukavia työntekijöitä muutenkin nämä työmiehet.
- Anonyymi
Joo.perkele.
- Anonyymi
Nopeemmin tyhjenee tämä kuoleva kun ilmeiset jiäpi auton alle. Ei kannata kallista maalii tuhlata.
- Anonyymi
Ehdottomasti pitää maalata.on ihan outoa kun ei näy viivat yhtään.milloin lie viimeksi maalattu.
- Anonyymi
voi olla hauskaakin hommaa n iin maalailut ja putarhahommat nuorille..
itselläni nooh niin käåsi noniin mutta niin...- Anonyymi
Itelläsi tekosyynä käsi vai?
- Anonyymi
Kalja tölkin painosta tullu niveltulehdus.
- Anonyymi
www.palautevayla.fi/aspa/
Täältä tekemään ELY-keskukselle ilmoitus virallisen palvelun kautta, tehdään yhdessä niin saadaan uudet maalit parin viikon sisällä.- Anonyymi
"Kadun kunnossapitoon liittyvissä ilmoituksissa ota yhteyttä kuntaan tai kaupunkiin."
Elikkä suoraan kuntaan sittenkin valitusta menemään, minun mokani, anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä suojatien pitää näkyä selvästi.ei ole minkäänlaista valkoista viivaa.
- AnonyymiUUSI
Eikö sitä voi kunnan työntekijöille itelleen sanoa, että jätitte tärkeimmät suojatiet maalaamatta. Kun töissä kunnan ahkerin mies, niin luulis tuon suojatie asiankin ratkeavan kun hänelle annat palautetta ja pikkupomolle. Ei se täällä urputtaminen auta. Onhan nuo osanneet ihmiset kulkea himmeämmilläkin viivoilla, itse ainakin olen ja paljon liikunkin.
- AnonyymiUUSI
Suojatien ajoratamaalaus on vapaaehtoinen, laki ei velvoita sitä tekemään. Suositeltava se on turvallisuuden vuoksi ja on myös yleinen käytäntö. Suojatien osoittavat liikennemerkit ovat pakollisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä voi kunnan työntekijöille itelleen sanoa, että jätitte tärkeimmät suojatiet maalaamatta. Kun töissä kunnan ahkerin mies, niin luulis tuon suojatie asiankin ratkeavan kun hänelle annat palautetta ja pikkupomolle. Ei se täällä urputtaminen auta. Onhan nuo osanneet ihmiset kulkea himmeämmilläkin viivoilla, itse ainakin olen ja paljon liikunkin.
Kunnan ahkerinmies ja pikkupomo on ihan hupiukkoja, Kunnan ahkerinmies on ihanpaskahousu,pikkupomo on ihan samanlainen kohan palkka juoksee, kunnan ahkerinmies on ruskekielinen, ja perseennuolija.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne pitää näkyä myös autoilijoille.jospa pikku pomo ei ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Rahat meni varmaan sähköautoihin ja nyt aika menee niitä ihaillessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rahat meni varmaan sähköautoihin ja nyt aika menee niitä ihaillessa.
Sähköautot puhdistaa hengitysilmaa ja tulevissa sukupolvissa ei toivottavasti löydy enää näitä lyijyllä aivonsa pilanneita kirjoittelija puliukkoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot puhdistaa hengitysilmaa ja tulevissa sukupolvissa ei toivottavasti löydy enää näitä lyijyllä aivonsa pilanneita kirjoittelija puliukkoja.
Sinun aivot on tyhjentynnä jo ennen aikojaan kahju!
- AnonyymiUUSI
Tämösissä tuppu kylissä ei suojateitä tarvita ollenkaan. Niin vähä porukkaa kerkiää väistellä kyllä toisiaan. Ootteko työ pösilöt ihan hölömöjää.
- AnonyymiUUSI
Eikä oo jarrutus jälkiä jos kunnan työntekijä sattuu kohalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123