Pidetty ja osaava alallaan, innokas tekemisessä. Joka päivä ajattelen, että voi, jos minäkin pääsisin nauttimaan tuottamastasi ilosta.
Olet meidän seudun Pr-tyttö
24
380
Vastaukset
- Anonyymi
vtun lujaa ohi
- Anonyymi
Mitäs jätit?
- Anonyymi
Röh
- Anonyymi
Parempi lehmityttö kun kaiken kimaltavan perässä olevat harakat 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi lehmityttö kun kaiken kimaltavan perässä olevat harakat 😊
Naisella Kukkamekko versus tiukka ja avonainen mekko, kumman ottaisin? Helppo vastaus, jälkimmäinen.
Mies42 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella Kukkamekko versus tiukka ja avonainen mekko, kumman ottaisin? Helppo vastaus, jälkimmäinen.
Mies42👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
- Anonyymi
Ehei.
Kannattaako arvailla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies42Nam 👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies42Minä taas ottaisin miehen jolla aivotoiminta aikuisen tasolla.
Oikea nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas ottaisin miehen jolla aivotoiminta aikuisen tasolla.
Oikea nainen.Katkeran akan kommentti. Ottaako päähän kun et oo seksikäs etkä haluttava? Mies42
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeran akan kommentti. Ottaako päähän kun et oo seksikäs etkä haluttava? Mies42
Sun mielipiteellä ei väliä. Joillekin muille näytän kelpaavan, ilman mekkoja ja en ole läheisesti ex.
- Anonyymi
Luulin että JR eli junior
- Anonyymi
Jeiaar Ewing, et kyllä välttämättä muista näitä kulta-aikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeiaar Ewing, et kyllä välttämättä muista näitä kulta-aikoja
Silti ikävöit? Haloo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ikävöit? Haloo.
Noh, oli kai silloin syntynyt 1978 - 1991
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, oli kai silloin syntynyt 1978 - 1991
Siis sarjaa lähetettiin Jenkeissä tuolloin, Suomessa alkoi muistaakseni ehkä 1980. Toki itsekin olin tuolloin melko nuori
- Anonyymi
Pamela on kyl ihan paras.. ja Lusi.
- Anonyymi
Wau! Lusin tiedän, mikä on Pamela?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sue Ellen oli kohtalokas tumma kaunotar. Toki vähän altavastaajan osassa Jeiaarin vaimona. Hänellä oli myös ongelmaa alkon kanssa, mutta johtui varmaa pitkälti JR gaslightingista. Muistaakseni voimaantui kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sue Ellen oli kohtalokas tumma kaunotar. Toki vähän altavastaajan osassa Jeiaarin vaimona. Hänellä oli myös ongelmaa alkon kanssa, mutta johtui varmaa pitkälti JR gaslightingista. Muistaakseni voimaantui kuitenkin
🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Ellen, paha jr saa palkkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bobbyn vaimo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bobbyn vaimo
Eiiiiiii 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiiiiiii 🤣
Jo/ennit ei muista https://youtu.be/gvgseroUhC4?si=ZeL1AXk4lrwA-j_u
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078