Voisin tulla viikonloppuna alakertaasi askartelemaan jotain jos olet silloin vapaa?
Onko sulla nainen ikävä minua?
25
1521
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vapaa ❤️
- Anonyymi
No tule.
- Anonyymi
Ei mulla ole alakertaa en asu rivitalossa tai omakotitalossa niin huti meni että hujahti.
- Anonyymi
Miksi sä kirjoitat täällä..??
- Anonyymi
Yks kerros enkä järjestä kerhoja.
- Anonyymi
Viikonloppuna ei käy kun vietän sen ukon kanssa, mutt viikolla voitais sopia joku päivä.
Ei ukkokaan huomaisi sitten mitään.
T. Tnainen- Anonyymi
Joo. Jos tulen urheiluruudun aikaan käymään siellä alakerrassa sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Jos tulen urheiluruudun aikaan käymään siellä alakerrassa sitten?
Hey jr pääsee tepailee
- Anonyymi
On. Tule
- Anonyymi
Mun alakerta ei tarvitse just nyt askartelua.
- Anonyymi
Oletko yhtään laihtunut. Sitten voisi olla.
- Anonyymi
Oon hoikka. Olet typerys
- Anonyymi
ei kiitos
- Anonyymi
Lauantaisin pimeässä saunan jälkeen lol
- Anonyymi
Tule ihmeessä. Alakerta tarvii huoltoa...❤️😘🥰😍
- Anonyymi
Pysy matu kaukana! Saat turpaas!
- Anonyymi
Matu kävi housuissasi?
- Anonyymi
I have moved on as you whished
- Anonyymi
Mitä se sano?
- Anonyymi
Wished
- Anonyymi
Mun alakertaan ei nyt valitettavasti pääse askartelemaan. Menot lyöty jo viikonlopuksi lukkoon. Pitää varata ajoissa aika.
- Anonyymi
Tervetuloa! Kellarin lattia kaipaakin uutta maalia.
- Anonyymi
Ei valitettavasti sovi, otin sinne vuokralaisen, joudut askartelemaan omassa alakerrassasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883445Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512952
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112