oksasakset käyttöön? 🤣
Onko jo pitänyt ottaa
20
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida kaupungin vuokra yksiköissä noin niin kuin itse tarvii leikata pihapiiristä mitään
- Anonyymi
🤓
👇
✂️
🌿 - Anonyymi
Haha :D
- Anonyymi
Toimiva on kissani
- Anonyymi
Syksymmällä niitä yleensä tarvitaan😂
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Ei ole, mutta kiva kun kysyit.
- Anonyymi
Teipit kuoleentuu pian.
- Anonyymi
Joku on tänään ymmärtänyt, että naisilla kasvaa karvoja. Onneksi olkoon... Olet juuri suorittanut viidennen luokan biologian/terveystiedon opinnot välttävästi.
- Anonyymi
Joillain jopa viikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillain jopa viikset.
Tasa-arvo on vihdoin toteutumassa, ei tarvitse mutsien kadehtia omien poikien nakkikiskaviiksiä.
- Anonyymi
Voi jumala auta
- Anonyymi
Ajettu on🩷👍
- Anonyymi
👍😘👍
- Anonyymi
Kyllä pärjään. Ei tarvitse niin suuria saksia menojani karsimaan.
- Anonyymi
Naiset tiiä näistä jutuista mittään. Eri se ois kun vois vaan mulukun laittaa naulaan.
- Anonyymi
Kyllä niillä hyvän hiustyylin saa!
…mutta miksi vielä kaipaat? Olen jatkanut eteenpäin. - Anonyymi
Terävä veitsi aina mukana. Ammattikalustoa.
- Anonyymi
Persujen hommaa
- Anonyymi
Sakset auki ja ensiviikolla kirpparille.Verottaja vei tienestit.Kallista on levitellä saksia,valtio rankasee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072