Hei If keskustelijat siirretään keskustelu tähän uuteen lankaan niin ei tarvitse skrollata aina koko mahtavaa historiaa päästäkseen asiaan. Uudet osallistujat löytävät alun IF HÄMEENLINNA nimisestä langasta. Palataan muistelemaan vakuutus aikoja!
IF VAKUUTUS OSA 2
18
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei teitä ole kuin yksi. Miksi siis monikossa? Ei kai sinulla itselläsi vaan ole useita eri persoonia?
- AnonyymiUUSI
Avaaja sai potkut yli 10 v sitten ja ns. elämä on koetellut. Nyt painaa syyllisyys mikä on kääntynyt kostoksi ja katkeruudeksi. Esittää totaalisen perättömiä väitteitä. Hyvä työpaikka ja hyvät työkaverit paitsi tuo yksi pienen hetken.
- AnonyymiUUSI
No nyt selvisi, ihmettelinkin jo mikä tuossa emsimmäisessä oli asian pihvi. Harmi vain että näillä tukitaan muuta keskustelua, mutta eihän sille mitään mahda. Avaajalle sen verran mainitsisin tuon vanhan viisauden: jos suunnittelet kostoa, kaiva ensin oma hautasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selvisi, ihmettelinkin jo mikä tuossa emsimmäisessä oli asian pihvi. Harmi vain että näillä tukitaan muuta keskustelua, mutta eihän sille mitään mahda. Avaajalle sen verran mainitsisin tuon vanhan viisauden: jos suunnittelet kostoa, kaiva ensin oma hautasi.
On jo kaivanut enkä todellakaan nauti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On jo kaivanut enkä todellakaan nauti.
- AnonyymiUUSI
Minulla on kolmesta muusta vastaavanlaisesta työmaasta. Olin muutaman vuoden tuolla hommissa.
Aika tavallinen työmaa, toiset paino hommia, jotkut otti vähän rauhallisemmin. Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan. Kohteena aina esimies, eikä vaikuttanut vaikka esimies parikin kertaa vaihtui. Pääosin tämä ilmapiiri syynä vaihdoin työmaata ja siitä tulikin minun hommani eläköitymiseen asti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolmesta muusta vastaavanlaisesta työmaasta. Olin muutaman vuoden tuolla hommissa.
Aika tavallinen työmaa, toiset paino hommia, jotkut otti vähän rauhallisemmin. Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan. Kohteena aina esimies, eikä vaikuttanut vaikka esimies parikin kertaa vaihtui. Pääosin tämä ilmapiiri syynä vaihdoin työmaata ja siitä tulikin minun hommani eläköitymiseen asti.Pahin sai potkut kuten ed on kerrottu ja riidellä haluaa yhä täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahin sai potkut kuten ed on kerrottu ja riidellä haluaa yhä täällä.
Tietosi eivät ole totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietosi eivät ole totta.
Kuulostaa tutulle. Sama tyyli ennenkin kun haastoit riitaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika tavallinen työmaa, toiset paino hommia, jotkut otti vähän rauhallisemmin. Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan. Kohteena aina esimies, eikä vaikuttanut vaikka esimies parikin kertaa vaihtui. Pääosin tämä ilmapiiri syynä vaihdoin työmaata ja siitä tulikin minun hommani eläköitymiseen asti.Asia oli tismalleen noin.
Olin se keskimmäinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika tavallinen työmaa, toiset paino hommia, jotkut otti vähän rauhallisemmin. Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan. Kohteena aina esimies, eikä vaikuttanut vaikka esimies parikin kertaa vaihtui. Pääosin tämä ilmapiiri syynä vaihdoin työmaata ja siitä tulikin minun hommani eläköitymiseen asti."Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan."
Näin oli. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä siellä pari löytyi, jotka olivat halukkaita joka asiassa riiteleen. Toinen oli tosi paha, yritti jatkuvasti agitoida muita mukaan."
Näin oli.Oli ja sai äkkiä potkut ja nyt haastaa riitaa valheita levittämällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli ja sai äkkiä potkut ja nyt haastaa riitaa valheita levittämällä.
"sai äkkiä potkut"
Tietääkseni ei saanut.
Pystytkö näyttään väitteesi toteen - tarvittaessa.
"valheita"
Mikä oli valetta ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"sai äkkiä potkut"
Tietääkseni ei saanut.
Pystytkö näyttään väitteesi toteen - tarvittaessa.
"valheita"
Mikä oli valetta ?Tiedän tietysti totuuden koska olin siellä töissä ja tunnistan hyvin tapasi haastaa riitaa. Mitään et näytä oppineen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tietysti totuuden koska olin siellä töissä ja tunnistan hyvin tapasi haastaa riitaa. Mitään et näytä oppineen.
"Mitään et näytä oppineen"
Olen oppinut mm uimamaisteri,
ja vts-diblomikin hyllyssä.
P.S. rintauinti oli vahvuuteni.
Tre:n mestari aikoinaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mitään et näytä oppineen"
Olen oppinut mm uimamaisteri,
ja vts-diblomikin hyllyssä.
P.S. rintauinti oli vahvuuteni.
Tre:n mestari aikoinaan.Osasko konttorin muuväki edes käsipohjaa?
- AnonyymiUUSI
Menopaussi + menovettä = riitaa pienellä kedolla. En unhoittaa voi kuuluisia pikkujouluja.
- AnonyymiUUSI
Et voikaan kun olit illan kännitähti ja pian sait ansaitsemasi potkut. Joimme kahdet kakkukahvit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078