Ylikompensoivat hipsteri polkkatukka viiksi miehet on kovin naisten mieleen, yleinen huomio vain

Ensinnäkin lähtökohtaisesti tuollaiset miehet ylikompensoi sosiaalista lahjattomuuttaan ja kyvyttömyyttään, tekemällä joka tilanteesta vitsin pelle showssa. He eivät ikinä puhu missään tilanteessa luontevasti ja asiallisesti, vaan ylikompensoivat sosiaalisia tilanteita, vitsailemalla kaikesta kokoajan.

Enkä puhu yksittäis tapauksista, vaan tunnen useita naisia, jotka kuolaa sellaisia viiksivallu "vitsi" miehiä, niiden vitsit on aina super pakotettuja ja ne on aina super autistisia miehiä, silti ne saa enemmän naisia kuin kaltaiseni karismaattinen leijonapeuramies.

Pitäisikö minunkin vain ryhtyä hovinarriksi ja tehdä jokaista tilanteesta vitsi ja ylikompensoida jokaista sosiaalista tilannetta pakotetulla vitsillä? Vai onko se taso mitä ihmisiltä toivoisin vain liikaa, toivon tunnerikkaita, filosofisia, ja älykkäitä keskusteluja, joihin voi pujuttaa myös karismaattista vitsin tynkää ja leikittelyä,flirttiä, MUTTA EN MINÄ RUPEA PELLEKSI JOKA TEKEE JOKA TILANTEESTA VITSIN, HYVÄNEN AIKA SENTÄÄN.

Onko naisten standardi sosiaalisen kanssa käymisen suhteen niin alhainen, että aspergeri miehen pakotetut vitsit, ovat hänestä kovin charmikkaita ja hauskoja? Kyllä mä kykenisin samaan, mut mulla on korkeampi standardi keskustelun tasolle, ja en halua tehdä jokaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä tilannetta, jossa vitsailen omista mielenhäiriöistä ja vioista.

En ole tosikko, enkä ota itseäni liian vakavasti, mutta sanottakoon, että jos alkaisin pelleksi, niin voisi naiselle olla huumorini aivan liian synkää, kun taas jonkun mielestä itsestänsä pellen tekeminen on niin kovin hauskaa ja karismaattista.

Joko minulla on liian korkeat älylliset standardit keskustelulle ja olen aivan liian autistinen käsittääkseni jatkuvan itseironian hienoutta, tai ihmiset näkee noissa jotain hienoja nuanssi eroja ja vivahteita, jota en kykene käsittämään.

Vai eikö naiset vain arvosta hienohelma, standardit omistavia leijonanharja miehiä. Mieluummin joku hipsteri pelle, joka muuten ylikompensoi ihan vitusti, ja minusta se ylikompensointi tekee tilanteesta kiusallisen, ei sitä noin vitusti pakoteta sosiaalista tilannetta, vaikka kuinka yrittäisi olla neurotyypillinen, edes neurotyypilliset ei kompensoi tavalla millä nää miehet kompensoi

Ihmettelen vain, että miten sosiaaliset standardit on niin alhaiset, että ylikompensointi katsotaan hyvällä. Tosin voi olla ,että nuo naiset ovat itse niin autistisia , että eivät kykene näkemään miehen ylikompensoinnin läpi, minä kuitenkin havaitsen jatkuvasti näitä asioita sosiaalisissa tilanteissa, ja suoraan sanottuna mua vituttaa noi sosiaaliset virhelyönnit, joita ihmiset tekee, silloin kun he ei ymmärrä itse tilannetta.

Minä teen sosiaalisia virhelyöntejä jatkuvasti, mutta ne on laskelmoituja ja harkittuja, koska minä en oikein välitä sosiaalisista struktruuteista ja malleista, joilla yhteiskunta opettaa meitä kommunikoimaan, tai siitä mikä on luontevinta.

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset ei vaan tykkää tosikoista. Se on tosi.

• Se ei teekkään minusta ylitosikkoa, että en tee jokaisesta tilanteesta vitsiä.

• Anonyymi

Mieluummin ne pakotetut vitsit kuin autismin käyttö haukkumasanana.

• En kåyttänyt sitä haukkumasana vaan retorisen viestinnän keinona esimerkissäni.

• Anonyymi
      UUSI

Avoin täytyy olla.Ei niin avoin että pilkkaa kavereille,sukulaisilleen,työkavereilleen jonku ihmisen heikoutta kuten hänen sairauksiaan ja niiden oireita.
      Kertoo avoimesti henkilökohtaisesti jos on jokin este toisessa ettei voi olla tekemisissä kuten yliherkkyys.

• Anonyymi
        UUSI

Yliherkkyys ilmenee hienohelmakäytöksenä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yliherkkyys ilmenee hienohelmakäytöksenä.

Kuten näin:
        "Alkaa kakoon oksennusta jos joku läheinen piereskelee samassa tilassa mihin oikeasti olisi pitänyt jo tottua vuosien yhdessä olon aikana.

• Anonyymi
        UUSI

Koiran ikänsä ulkoiluttanut vielä toruu koiraa vaikka itsessä vika on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe