Välillä sitä joutuu tilanteeseen, että on kaksi naista kiikarissa. Toinen on emotionaalisesti lahjakas, älykäs ja täyttää emotionaaliset tarpeeni, ja hänen kanssaan voisin kokea suuren, voimakkaan yhteyden ja rakkauden, mutta sitten hän ei ihan välttis ole minun tyyppiäni fyysisellä tasolla.
Sit saattaa olla nainen, joka on hemo viehättävä mielestäni, mutta en oikein koe hänen kanssaan minkäänlaista yhteistä taajuutta, muuta kuin seksuaalisen taajuudeen, molemmat saattaa käydä kuumana toisistaan.
Miten valitsette tilanteessa? Annatteko fyysisen himon voittaa, vai oletteko saavuttaneet emotionaalisen kypsyyden, jotta voitte valita tuon "pitkäaikaisemman" vaihtoehdon.
Molempia noita löytää niin harvoin samasta naisesta, ja jos sellainen löytyisi, niin se olisi hyvin ainutkertaista ja uniikkia. Uskon, että sellainenkin on mahdollista kuitenkin.
Välillä voi joutua tilanteeseen, jossa joutuu valitsemaan aidon yhteyden ja suuren viehätyksen välil
51
528
Vastaukset
- Anonyymi
Samahan se on miehessäkin. Siksi olen ollut yksin. Siinä vain täytyy olla kaikki minulle kohdillaan, tai mielummin yksin.
- Anonyymi
Sama. Ei kompromisseja, ennemmin yksin.
Ketää ei kiinnosta sun uikutus
- Anonyymi
Ei muuten sunkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten sunkaan
Minustakin ap:n ulina kuulostaa mt-potilaan sekoilulta.
- Anonyymi
Tunsin kymmeniä miehiä joilla joka aamu oli eri naikkonen sängyssä parhaillaan jopa päivässä ehti vaihtua useampi. En ihmettele lapsettomuutta yhteiskunnassa kun hetken huuma on ainoa asia ollut heille kokoajan. En myöskään nyky yhteiskunnan tilaa, missä korruptio on normaalimpaa kuin rehellisyys.
- Anonyymi
Miksi tunsit tuollaisia miehiä, ehkä pitäisi mennä itseesi ja miettiä sitä.
- Anonyymi
Joillakin on enemmän kuin 2 mistä on valinnan vaikeus.Ohjeena sanoisin.Ole nopea.sillä muuten väsytystaktiikassasi valuu molemmat pois nääntyneenä sekä loukkaantuneena sinuun.Voihan sinulle käydä onnettomuuskin miettimisaikasi aikana ja täten kaikki mener läskiks.
- Anonyymi
Se jonka kanssa seksi toimii ja toinen on ystäväsi. Olen ollut siinä tilanteessa.
- Anonyymi
minä etsin aina miestä josta löytyy molemmat asiat samasta paketista, jos ei löydy, eroan. täytyy olla yhteys, hyvä suhde, seksin toimia. tosin olen itse seksuaalisesti sairas, tarkoittaa että seksin harrastaminen on vaikeaa aikaisempien kokemuksien myötä. Halukkuutta on vaikea löytää ja kun näiden kanssa on päästy etteen päin, on alkanut joka suhteessa se häiriköinti muilta naisilta jopa väkivalta. mutta joo olen oppinut olen jatkossa uskollinen. mutta ei voi saada hyvää suhdetta jos noita asioita jakaa eri ihmisiin, ne on oltava samassa.
- Anonyymi
Joidenkin on vaan parasta olla yksin.
- Anonyymi
Mä löyisin kaiken yhdestä miehestä. En edes tajunnut kuinka onnekas olen! Kiitos aloittajalle.
- Anonyymi
Minulla sama tilanne myös. Tosin mies kertomansa mukaan kokee todella vahvaa fyysistä vetovoimaa ja samalla arkailee emotionaalisella tasolla vaikka pitää minua silläkin saralla kypsänä ja tunteita on molemmilla.
- Anonyymi
Sama täällä.
Mies jolle pelkkä seksi merkitsee enemmän, ei ole kovin älykäs. Miksi siis kiinnostuisin edes ystävyys mielessä! - Anonyymi
Olet se yhteys-naisen kanssa suhteessa ja seksisalasuhde toisen kanssa. Kaikki ovat tyytyväisiä😍🤗
- Anonyymi
No toi on itsepetosta jos joutuu valheessa elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi on itsepetosta jos joutuu valheessa elämään
Eihän se itsepetosta ole, ei edes petosta. Jos kaikki kolme tiedostaa missä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se itsepetosta ole, ei edes petosta. Jos kaikki kolme tiedostaa missä mennään.
Todella kuluttavaa, jos joutuu itseään jakamaan 50 %. Mielummin 100% sille omalta tuntuvalle. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka on pelkästään ystävyyssuhteesta toisen kanssa. Parisuhteessa pitää olla kemiaa ja seksikin toimia. Toisaalta olen vähän kateellinen, että joku pystyy parisuhteeseen niin.
Suhteessa voi aina oppia ja kasvaa yhdessä, mutta yhteenkuuluvasta seksuaalisuudesta ja intohimosta en pysty tinkimään 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kuluttavaa, jos joutuu itseään jakamaan 50 %. Mielummin 100% sille omalta tuntuvalle. Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka on pelkästään ystävyyssuhteesta toisen kanssa. Parisuhteessa pitää olla kemiaa ja seksikin toimia. Toisaalta olen vähän kateellinen, että joku pystyy parisuhteeseen niin.
Suhteessa voi aina oppia ja kasvaa yhdessä, mutta yhteenkuuluvasta seksuaalisuudesta ja intohimosta en pysty tinkimään 🤔Kyllä minulla on toiminut. Seksi sujuu molempien kanssa. Vähän erilaista vain, vaihtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhteessa voi aina oppia ja kasvaa yhdessä, mutta yhteenkuuluvasta seksuaalisuudesta ja intohimosta en pysty tinkimään 🤔Samat ajatukset. Yhden ihmisen kanssa on jo sydän täynnä, ei sinne toista saisi mahtumaan millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on toiminut. Seksi sujuu molempien kanssa. Vähän erilaista vain, vaihtelua.
Annatko niiden sekstata toisten kanssa?
- Anonyymi
Kuulostaa ihan tuikitavalliselta tilanteelta. Jotkur nyt vain ovat fyysisesti viehättävämpiä kuin toiset ja jotkut nyt vain ovat korvienväliltään parempia kuin toiset ja hankaluus tulee juuri siinä, että nuo molemmat pitäisi löyryä samasta henkilöstä. Mikä tässä nyt on siis se ihmeellinen asia?
- Anonyymi
Voisitko miettiä tuossa valinnassasi myös naisia. Ei oo mielestäni reilua heitä kohtaan että valitset henkilön, joka ei ole kuitenkaan riittävä sulle. Etkö voisi valita kolmatta.. joka täyttäisi kaikki toiveesi? Käykö tuossa tosiaan niin että sä sitten petät, kun se valitsemasi henkilö ei ole sitä mikä riittää sulle?
- Anonyymi
Tunnet molemmat hyvin, että voit sanoa ettei toisesta löydy sitä yhteyttä?
Lisäksi, ovatko molemmat ns. Saatavilla? - Anonyymi
Luulen että se nainen, johon koet ns. henkistä yhteyttä ja jota et pidä fyysisesti/seksuaalisesti viehättävänä, ei pidä sinua itseäsi yhtään minään. Jatka matkaa. Ja paneskele sen seksinaikkosen kanssa. Miehille se tunnetusti riittää, jopa parisuhteeseen ja avioon asti.
- Anonyymi
Tietenkin tuon emotionaalisesti lahjakkaan. Fyysisen olemuksen voi muuttaa menemällä esim. Yhdessä salille tms.
- Anonyymi
AP kuinka hyvin tunnet sen johon tunnet fyysisyä vetoa, tunnetteko niin hyvin että voit sanoa tuntevasi kuka hän ylipäätään on henkisellä tasolla?
- Anonyymi
Sä menet sinne mihkn sinun sydän sanoo...ei mulukukku
- Anonyymi
Sori sullon vain yks nainen
Jäljellä
Siis se kiva johon ei oo mitenkään kova intohimo.
Et voi pitää mielikuvia yllä yksin
Sä tuhosin mun kaiken intohimon valhein mies
Näkemiin
Se joku muu nainen - Anonyymi
En usko, että kukaan nainen sinua kauan katselee tuolla asenteella. Todennäköisesti fiksummalla on jo monta vaihtoehtoa sinun kaltaiselle miehelle. Ovi sulkeutuu, eikä koskaan enää avaudu. Turha myös luulla, etteivät naiset aavista tilannetta, ainakin fiksumpi.
- Anonyymi
Mitä, eikö meillä siis olekaan yhteistä taajuutta?😳
- Anonyymi
Silti jatkat tuota? Tuollaisen jälkeen ei fiksumpi enää luonasi ole, eikä luoksesi palaa. Hyvä hänelle.
- Anonyymi
Valitse se mitä kohtaan tunnet fyysistä vetovoimaa. Mitään muuta ei ole olemassa. Tulet sen vielä näkemään itse.
Ystävät on vain ystäviä, ja se fyysinen on sitä todellista rakkautta.- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Fyysinen puoli on tärkeää, mutta pelkkä fyysisyys ei riitä. Se loppuu kuitenkin jossain vaiheessa, jos ei ole mitään muut rinnalla, muutaman vuoden päästä on vain pelkkää tyhjä kuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fyysinen puoli on tärkeää, mutta pelkkä fyysisyys ei riitä. Se loppuu kuitenkin jossain vaiheessa, jos ei ole mitään muut rinnalla, muutaman vuoden päästä on vain pelkkää tyhjä kuori.
Jos se fyysisyys loppuu niin ei ole mitään suhdetta enää.
Ei ole olemassa mitään suhdetta jossa ei ole fyysistä puolta.
- Anonyymi
Aika noita saa olla ellei velho ole.
- Anonyymi
Miehenä sanon:
Naiset valisevat aina jälkimmäisen eli suuren viehätyksen.
He väittävät että kyse on kokonaisuudesta ja että molempia pitää olla mutta
Jos pikkarit kastuu ja mies ei ryssi ihan tyäsin kaikkea niin nainen löytää yhteyden ja kertoo että nyt löytyi sopiva.
Niistä yhteyksistä mieaten ajn muista ei tule kuin kaveruutta.
Summarum summarum naisia kiinnostaa vain viehättävyya jonka jälkeen selitetään miten muka on yhteya.
Joo ja sitten valitetaan miten se mies jätti tai petti tai on kasvettu erilleen. No onnekai sitten sillä seuraavalla kaveri yhteysmiehellä on myös pari toisen miehen pentua huollettava.
Sen pituinen se totuus naisista.
Jos mies valitsee tuon perusteella niin naisen mielestä mies onpinnallinen paska kun ei tykkää hänen liikakiloistaan,iästään tai tätityylistään.- Anonyymi
"ei tykkää hänen liikakiloistaan,iästään tai tätityylistään"
Joo, miehen pitääkin osata nähdä noiden ominaisuuksien ohitse ja katsoa vain sitä syvintä sielua ja olemusta sen läskipuvun sisällä...
Naisen ei vaan tarvitse, koska on nainen. - Anonyymi
Sanon omalta osaltani naisia pitää kunnioittaa ja kuunnella tarkasti se on kaiken edellytys. Auttaminen on tärkeintä ja helliminen sekä hyväily.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon omalta osaltani naisia pitää kunnioittaa ja kuunnella tarkasti se on kaiken edellytys. Auttaminen on tärkeintä ja helliminen sekä hyväily.
Joo, tuolla saa sen kiltin pikku kaveri paikan. Sängyssä naisella on joku oikea mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ei arvosta miestä joka käyttäytyy tuolla tavoin. Miehen pitää olla mies eikä mikään naismainen alistuva otus.
- Anonyymi
Katsohan tuolla maailmalla ympärillesi. Meinaatko tosissasi, että vain kympin mieshottikset saavat naisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsohan tuolla maailmalla ympärillesi. Meinaatko tosissasi, että vain kympin mieshottikset saavat naisen?
Ei, mutta kun kympin hottikset on mennyt niin sitten jaetaan ysit ja kasit.
10 9 ja 8 nussit isoa osaa naisista ja loput miehet naiset merkkaa alemmas kuin ovatkaan.
Jos olet miehenä kutonen saat naisista kolmosen joka ehkä kuitenkin on käynyt kasin sängyssä ja ysiä imuttanut.
Siten maailma makaa ja petaa
- Anonyymi
Eti joku prostituoitu. Seksihän sua vaan kiinnostaa :)
- Anonyymi
Hu0riin vaan :)
- Anonyymi
Mene maksulliselle. Ne ei vaadi ihmisoikeuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102