Olen tutkinut palstaa, ja tietty algoritmi pukkaa samankaltaisia kommentteja useisiin ketjuihin. Joku on siis nähnyt vaivaa rakentaa botin, joka aiheuttaa vain pahennusta muissa, mielenkiintoista, olisi myös mielenkiintoista tietää miksi bottifarmi tunnistaa tiettyjä sanoja ja poistaa kommentit. Ihmisenhän tekosia tuo ei ole, se on selvää jokaiselle, joka ymmärtää mistään mitään. Kellään ei yksinkertaisesti ole noin tylsää elämää. Ja jos on niin ,se on todella surullista, että joku ihminen jaksaa nähdä sen vaivan, jopa koomista, siksi uskon niin vahvasti, sen olevan bottien tekosia.
Jos ne osaa tehdä botteja, jotka runescapessa automatisoi tiettyjä toimintoja, niiin Suoli24 kommentti botti ei ole mitenkään erityinen. Voi myös olla, että tietyt spämmitoiminnot on bottien, mielenkiintoista nähdä miten palsta toimii, kun havaitsen noita botteja täällä.
Muistakaa, että noi häiriökommentit on bottien kirjoittamia, ei oikean ihmisen
16
200
Vastaukset
- Anonyymi
On bottejakin mutta usko huviksesi että kyllä ihan ihminen/ihmisiä on noiden tiettyjen takana.
- Anonyymi
Tekoälyllä tuotettua oikeisto propagandaa pukkaa ja hetkeämyöhemmin vastaava muutama sana erillainen 2-5 kirjoituksen ryhmissä ajallisesti
- Anonyymi
Se muuttuikin yhdessä välissä tähän mutta se on harhautusta.Välissä on ihmisen ja sen porukan kirjoituksia sekä uhrien puolustusta tai omiesa puolusta.
- Anonyymi
Joku itänaapurin botti voi tuottaa joo oikeistopropagandaa. Huomasin just sellaisen botin, en muista, missä. Mutta Suomen oikeistolla on myös omat ihan ihmisten avulla tuotetut kamppanjansa. Monet oikeiston infosoturit on jonkun kansanedustajan tuttavapiiriin kuuluvia maajusseja ja kaivinkoneenkuljettajia...
Jossain vaiheessa facessa oli pari tuhatta vastaanottokeskusten työntekijöiden henkilöllisyyksillä luotua valeprofiilia, jotka tuottivat talouspoliittisesti äärioikeistolaista ja ääri maahanmuuttajavihamielistä propagandaa...
DZU
- Anonyymi
Omalla kohdalla on selvä ihminen vainoamassa.Siitä ei ole mitään epäillystä.
Sinä et ilmeisesti ole koskaan joutunut hullun hampaisiin.On kyllä totta ettei tyyppi itse ole aina puikoissa.
Tyyppi vähän rauhoittui kun tuli hänelle tietoa että ollaan perillä sen touhuista.On tääl toinenkin keissi saman tyylinen,välillä ne sekoittuu toisiinsa.
Minulle sanottiin täällä selvä uhkaus alussa ja sitä on tehty systemaattisesti pitkäääään.
Näin jotain mitä en saanut nähdä ja heti olettivat että olen juoruaja.Toivon sille hakkeri hor*lle pahaa ja en häpeä sitä.Kaiken aikaa kerään todisteita ja kun saan selvän todisteen lähen tekeen ilmotuksen.Todisteen mikä on itselle tärkein.- Anonyymi
Joo, täällä on jaettu myös paljon linkkejä, joiden kautta jakaja pystyy valtaamaan klikkaajan laitteen... Valtaaja on sitten vuotanut uhrinsa sähköposteja ja terveystietoja ja muuta foorumille... Lisäksi on ollut yksityiskohtia viliseviä vihjailuja siitä, että on esim. nähty nainen riisuutumassa...
Kerrotko hieman tuosta omasta tapauksestasi?
DZU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, täällä on jaettu myös paljon linkkejä, joiden kautta jakaja pystyy valtaamaan klikkaajan laitteen... Valtaaja on sitten vuotanut uhrinsa sähköposteja ja terveystietoja ja muuta foorumille... Lisäksi on ollut yksityiskohtia viliseviä vihjailuja siitä, että on esim. nähty nainen riisuutumassa...
Kerrotko hieman tuosta omasta tapauksestasi?
DZUEipä yllätä ettei tuo vastaa mitään.
- Anonyymi
Nimi merkit repe ruutikallo ja molodick/mol pitävät aina samaa toisto rytmiä päällä aina samaa suomi vihaa.
- Anonyymi
Olen huomannut. Jos teen aloituksen, hetken kuluttua on monta "saman tyylistä" aloitusta. Hienoa että avasit tätä.
- Anonyymi
Jotkut matkii kuin apinat kaikkea. Pitää muistaa, että täällä on myös kehitysvammaisia, pakko-oireisia, dementikkoja, jollain voi olla psykoosi. He eivät edes tajua tekevänsä tällaisia asioita. Jos teet jotain luovaa työtä, tällainen lauma pieniä apinoita seuraa sinua aina. Kaikkea jäljitellään ja kopioidaan. Netissä sen saa kokea myös "tavikset".
- Anonyymi
Kyllä ne on ihan ihmisiä jotka noita matkimisaloituksia tekee. Heillä tulee jostain aloituksesta mieleen, että tilanne sopii heihinkin ja sitten tekevät oman aloituksen siitä. Mielikuvituksettomia ovat, kun eivät omaperäisesti osaa tunteitaan sanoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on ihan ihmisiä jotka noita matkimisaloituksia tekee. Heillä tulee jostain aloituksesta mieleen, että tilanne sopii heihinkin ja sitten tekevät oman aloituksen siitä. Mielikuvituksettomia ovat, kun eivät omaperäisesti osaa tunteitaan sanoittaa.
Täällä näkyy massapostituksena sen tyyppisiä yhden rivin aloituksia, joita voi tulla 20-30 illassa, että "nainen, miksi alapääsi haisee silakoilta?". Nuo on tekoälyn/botin tuottamia. Niissä imitoidaan tyylillisesti jotain ilkeää teinipoikaa, tai nuorta miestä. Luulisin, että tekoäly tuottaa muunkinlaisia aloituksia...
Sekä tämän foorumin, että vauvafoorumin osalta on jo aikaa sitten havaittu, että tekoäly tuottaa myös henkilöihin kohdennettuja keskustelunavauksia. Vanha juttu on, että jos pariskunta keskustelee keittiössä matkustavansa Turkkiin, niin kohta on mainosbannereissa tarjolla Turkin matkaa, vaikka mitään nettihakuja siihen liittyen ei oltaisi tehty...
Sama homma levinnyt myös keskustelufoorumeille, eli jos puhutte vaikka Turkin matkasta, niin kun avaat vauvafoorumin, tulee sinne tekoälyn tekemä kohdennettu keskustelunavaus "suunnitteletteko matkustavanne Turkkiin?".
DZU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä näkyy massapostituksena sen tyyppisiä yhden rivin aloituksia, joita voi tulla 20-30 illassa, että "nainen, miksi alapääsi haisee silakoilta?". Nuo on tekoälyn/botin tuottamia. Niissä imitoidaan tyylillisesti jotain ilkeää teinipoikaa, tai nuorta miestä. Luulisin, että tekoäly tuottaa muunkinlaisia aloituksia...
Sekä tämän foorumin, että vauvafoorumin osalta on jo aikaa sitten havaittu, että tekoäly tuottaa myös henkilöihin kohdennettuja keskustelunavauksia. Vanha juttu on, että jos pariskunta keskustelee keittiössä matkustavansa Turkkiin, niin kohta on mainosbannereissa tarjolla Turkin matkaa, vaikka mitään nettihakuja siihen liittyen ei oltaisi tehty...
Sama homma levinnyt myös keskustelufoorumeille, eli jos puhutte vaikka Turkin matkasta, niin kun avaat vauvafoorumin, tulee sinne tekoälyn tekemä kohdennettu keskustelunavaus "suunnitteletteko matkustavanne Turkkiin?".
DZUEnpä usko et ois botin tekemiä, ainakaan suurin osa niistä.
-BtoD-
- Anonyymi
Kerro aloittaja eli palstasetä lisää toimintatavoistasi.
- Anonyymi
Yhtä negatiivista voi matkia moni, totta.
- Anonyymi
Usein mietin onko mieheksiluulija botti vai vaan pakkomielteinen. Jos hän on jälkimmäinen, niin toivottavasti paranee vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432098- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556