Maatalous tuhoaa luonnon

Anonyymi-ap

Luonto on maanviljelijän vastustaja. Kaikki luonnonmukainen pitää poistaa. Peltoon kylvetään manipuloituja siemeniä. Lannoitetaan keinolannoitteilla ja myrkytetään vielä varmuuden vuoksi kaikki luonnollinen kasvu. järeillä koneilla litistetään multa littanaksi. Ja vielä valtio tukee tällaista toimintaa.

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Cannabiksen siemenetkin on nykyisin geenimanipuloituja tulee himmee olo jos polttaa liikaa entis ajan hasis toi hyvän rauhallisen olon

• Anonyymi

Kun tukiaisten kuittailutyö on suoritettu jää valtava määrä veronmaksajien kustantamaa vapaa-aikaa, jolloin käydään tappamassa luonnon eläimiä "metsästysharrastuksen" merkeissä. Lopuksi vihataan viimeisiä susia, karhuja ja ilveksiä, jotka pitää tietenkin tapaaa, kun ne tulevat metsien avohakkuiden jälkeen etsimään ruokaa maaseudun siivottomista jätekasoista riihen takaa. Niin ja hylkeet, hanhet ja merimetsot, joutsenet jne. pitää tietysti myös tapaaa,.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt on kyllä ajatusten Tonava päässyt valloilleen. Ei järjen häivää. Aloitetaan vaikka siitä, että metsästykselle on vu8denkierrossa tarkat ajat, joka lajille omansa, ja metsästäjiä kaikista suomalaisista on sen verran pieni prosentti, että ei ne kaikki voi maanviljelijöitä olla.

• Anonyymi

Näin eilen kyllä sellaisen naakkaparven, että en koskaan ikinä. Lintua nousi metsän takaa aina vaa, niinkuin jotai myrskypilveä.. Ajattelin vaan, että eiköhän nuitakin ole jo tarpeeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Vieraslajien hävitys on kyllä mennyt jotenkin pieleen kun katsoo millaseksi perinteiset lajit on jalostettu.Lehmästäkin on tehty maitotankki joka lypsää 10000 litraa vuodessa tissit kusista lattiaa viistäen. Ei ihme että maito maistuu kuselta vaikka on käsitelty ties miten.Pelkkä heinäkin korjataan ennen korsiintumista ja säilötään vetisenä mössönä bakteereilla ja myrkkyliuoksilla, Ihmiset ei tietysti tiedä mitään asipoista vaan ostavat marketeista kaiken hinnan mukaan.Avuttomuudesta on tehty normi johon puolueet vetoavat eduskunnasta käsin hyväksyessään kok naurettavan valvonnan ja tuet jolla ruokaa tuotetaan seinien sisällä.Nytkin on meneillään viimeisten talonpoikien lahtaus ottamalla heiltä pois oikrus viljellä maatan perinteisin keinoin.Tämähän on tietysti lainvastaista mutta maataloudessahan on selain hyvä tapa. Keskustan väki vie EUhun jatkuvasti touhunsa esityksiä piittaamatta mitään seurauksista jotka pian aiheuttavat Suomessakin tuhoisan nälänhädän .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3037
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe