Mä mietin sitä, että jos sä tykkäät musta, sä tykkäät musta sellaisena kuin mä nyt oon. Mä oon tilanteessa, jossa mäkin tykkään musta ja oon sitä mieltä, että mä oon tosi hyvä just tälläisena. Ongelma on se, että mä luulen, että jos meille tulisi jotain, sä haluaisit, et mä oon jotain muuta. Vähän vähemmän. Ja sit se ei toimisi, koska mä haluan olla just tälläinen. Tän myöntäminen tuntuu pahalta, koska mä tykkään susta liikaa.
n->m
En mä oo oikeanlainen sulle
20
398
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sä uskot, ettet oo mulle oikeanlainen, se on sun päätös, mutta älä tee sitä mun puolesta. Mä en oo pyytänyt sua muuttumaan, enkä aio alkaa vakuuttelemaan sua siitä, kuka sä oot. Mä hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ne on ja odotan samaa vastineeksi. Jos se ei sulle käy, niin ehkä sä et ookaan mulle oikeanlainen.
Minulta mieheltä > Naiselle- Anonyymi
Se, että hyväksyy ihmiset sellaisina kuin ne on, kuulostaa hyvältä. Se onkin helppoa, jos ei ole suhteessa. Sit jos on, se on vaikeampaa. Pyrin siihen kyllä itse.
- Anonyymi
Olipa aloittajasetä sentimentaalinen teatterin alku taas. Kirjoittelet usein näitä anteeksi että olem olemassa- tyyppisiä aloituksia naisena esiintyen, jotta voisit vastailla itsellesi, että kyllä sinä riittäisit ja hönöt peukuttaa. T
- Anonyymi
Gullit
- Anonyymi
Kyrvät- onko ruma sana vai tuhma sana?
- Anonyymi
Luulo ei ole tiedon väärti, mut luule vaan.
- Anonyymi
Yritän olla luulematta ja olla avoin.
- Anonyymi
Sanohan tämä välillä peilin edessä itsellesi kun näitä palstaäijän jonnin joutavia jorinoita kommentoit
- Anonyymi
Ole sitten vaan se polyamorinen jakorasia tai mitä hyvänsä. Oksetttaa
- Anonyymi
Olen kaikelle ja kaikille avoin, haarat avoinna myös! Ihanaa olla oma itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaikelle ja kaikille avoin, haarat avoinna myös! Ihanaa olla oma itsensä.
Juuri noin jormahannele ei mtään uutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin jormahannele ei mtään uutta
Välillä palstaäijä yrittää ottaa näitä muiden ivaavia kuvauksia haltuun. Se on hauskaa seurattavaa esim siihen lisättynä se passiivisaggressiivinen autuas :) - hymiö. -T nainen
- Anonyymi
Haluasitko yksinkertaiselle roskaväelle halpaa hibbabubbaa tuottava aloittajaäijä valaista miten esim polyamorisuus tulee esiin tässä jodlauksessasi?
- Anonyymi
Kommentoijat on oikeassa. Oikeastaanhan kyse on siitä, että minä pelkään pienentäväni itseni, jotta hän pitäisi minusta. Ei siitä, että hän sitä haluaisi. Minun täytyy yrittää pitää tämä mielessä, pysyä rehellisenä itselleni, jotta voin olla sitä muille.
- Anonyymi
Olet oikeassa siinä, että sinun pitää olla juuri sellainen kuin olet. Voit lohduttautua sillä, että muuta ei oikeasti voi.
- Anonyymi
Anteeksi mitä??
- Anonyymi
Voi kiitos random sekä minun, että aloittajaäijän puolesta. Koita olla ens kerralla vielä hieman alentuvampi naisia kohtaan
- Anonyymi
Ei tällainen sonta kuulu Ihastminen palstalle. Aloittajahan esittää vaatimuksia joilla oikeuttaa oman kaksinaamaisuutensa.
- Anonyymi
Viitsisitkö naisvihaa Mika pikantisti pierevä aloittajaäijä valaista, että mitä yritit tarkoittaa kun kävit omaa tekstiäsi sormella osoittelemaan? -T nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitsisitkö naisvihaa Mika pikantisti pierevä aloittajaäijä valaista, että mitä yritit tarkoittaa kun kävit omaa tekstiäsi sormella osoittelemaan? -T nainen
Mä mikään Mika ole enkä aloittaja. Saisitko jostain jääpussin kupolia jäähdyttämään kun sekoat muuten näköjään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628