Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
Näin lähellä
56
2608
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja miehellekö menee?
- AnonyymiUUSI
Tietenkin. Vain nainen on noin daiju, että tekee aloituksia ilman tunnisteita ja olettaa, että jokin mystinen yhteys tavoittaa sen oikean.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Vain nainen on noin daiju, että tekee aloituksia ilman tunnisteita ja olettaa, että jokin mystinen yhteys tavoittaa sen oikean.
Minä, minä, minä! Täysin rinnoin daiju. Kuulosti nyt kyllä väärältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin toiveikkaana näin, koska pelkäsin että menee naiselle.
Nainen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin toiveikkaana näin, koska pelkäsin että menee naiselle.
NainenVoi kauhia sentään. Joku umpituntematon jormahannele olisikin heittänyt sulle rukkaset mikä suru :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kauhia sentään. Joku umpituntematon jormahannele olisikin heittänyt sulle rukkaset mikä suru :)
Otatko vähän liian vakavasti nämä vastaillut? Ja oletat muidenkin ottavan? Mitä väliä vaikka olis jormahannele?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otatko vähän liian vakavasti nämä vastaillut? Ja oletat muidenkin ottavan? Mitä väliä vaikka olis jormahannele?
Samaa mieltä, päivästä toiseen jankkaa tuota jormahannelea. On joku landepaukku maalta, jolla jäänyt isoratas jumiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, päivästä toiseen jankkaa tuota jormahannelea. On joku landepaukku maalta, jolla jäänyt isoratas jumiin.
Minä veikkaan ihan jotain kaupunkilaista. Kun itse oon se landepaukku :D
- AnonyymiUUSI
Kuule kyllä nämä palstaäijän ponnistukset/synnytykset (päivän teema etusivulta päätellen) menee häneltä itselleen, jotain naista aloittajaksi maalittava rasitetta -T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele olet naisiin kohdistuvaa halveksuntaa sun muuta kyräilyä tuottava aloittajasetä saanut läpinäkyvälle juontamisellesi jopa kolme peukutusta. Tämä ON naisvihapalsta. -T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kyllä nämä palstaäijän ponnistukset/synnytykset (päivän teema etusivulta päätellen) menee häneltä itselleen, jotain naista aloittajaksi maalittava rasitetta -T nainen
Ihan sama. Saan mä silti niihin vastailla 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas teet itsestäsi narrin vänkyttämällä tämän palstasedän eli aapeen kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas teet itsestäsi narrin vänkyttämällä tämän palstasedän eli aapeen kanssa
Mulle on täysin yhdentekevää kuka aloittaja on, tämä on ajankulua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sinulta pois minun vastaukset? Sinähän se täällä kaikki todesta otat. Minä yritän teitä tyhmiä palauttaa maan pinnalle, huonoin tuloksin.
- AnonyymiUUSI
Tosta emojista tulee aina mieleen miesten kalajutut.
- AnonyymiUUSI
Ja naisten kalujutut!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja naisten kalujutut!
😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja naisten kalujutut!
Kyllä sen kaikki tietää, jos jollain on kokeilemisen arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Kunnes hän katsoo sinua silmiin hymyillen, eikö vain? :)
- AnonyymiUUSI
Toi on paha, hyvin paha😄 kyllä näin käy vähän liiankin helposti kun näkee jonkun tietyn ihmisen, ei mitään jakoa. Voi ajatella vaikka mitä pahaa, mutta sit kun se on siinä silmissä niin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi on paha, hyvin paha😄 kyllä näin käy vähän liiankin helposti kun näkee jonkun tietyn ihmisen, ei mitään jakoa. Voi ajatella vaikka mitä pahaa, mutta sit kun se on siinä silmissä niin..
Mutta toisaalta: poissa silmistä, poissa mielestä.
👱🏻♀️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, sitten katson kunnolla takasin, enkä voi olla hymyilemättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👱🏻♀️Onko jokin erityinen syy esiintyä toisena? 👱🏻♀️
Hänen kanssa kaikki hyvin 😘 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko jokin erityinen syy esiintyä toisena? 👱🏻♀️
Hänen kanssa kaikki hyvin 😘En tiennyt että tuonkin emojin on joku ominut. Eiköhän täällä suurin osa ole blondeja. Suomessa kun ollaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että tuonkin emojin on joku ominut. Eiköhän täällä suurin osa ole blondeja. Suomessa kun ollaan.
Tuota emojia olen käyttänyt jo pitkään ja mies tietää irl että ne viestit ovat hänelle. Muutakin blondi emojia on kuin tuo. Ota toinen.
- AnonyymiUUSI
Oivoi, se onkin pikkutyttöjen salaisuus. Se ikävä.
- AnonyymiUUSI
Ootko sä muka pikkutyttö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä muka pikkutyttö?
No kuinka sinä itse haluat tämän hymiösedän kokea, omituinen höpöttäjä. -T nainen
- AnonyymiUUSI
Mikä mielesi pahoitti? Rakkaudessa ei ole uhkauksia, jos homma ei toimi oman mielen mukaan. Tähän vielä muistutus, mitä se rakkaus on.
Rakkaus on
pitkämielinen,
lempeä,
rakkaus ei kadehdi,
ei kerskaile,
ei pöyhkeile,
ei käyttäydy sopimattomasti,
ei etsi omaa etuaan,
ei katkeroidu,
ei muistele kärsimäänsä pahaa,
ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.
❣️- AnonyymiUUSI
Pystytkö itse samaan?
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä vaan jollet mitään pysty tekemään!
- AnonyymiUUSI
Sitten on taas aika lähteä🙏🫡
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
💞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💞
🤍🤍
- AnonyymiUUSI
🤾🏼♀️🧤
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä?
- AnonyymiUUSI
Miten lähellä olette olleet?
- AnonyymiUUSI
Tuo ei auta. Missään. Jos sä oot luovuttamassa, sä luovutat. Sä teet päätöksen ja toimit sen mukaan. Ei sitä tarvitse täällä julistaa. Tämä tarkoittaa vain sitä, että haluat kuulla jonkun (ihan sama kenen, kunhan voit ajatella, että se on hän) kirjoittavan, että älä nyt.
Jos minä päätän, että luovutan, teen sen sanomatta mitään. Vaiheessa, jossa luovutetaan, ei huudeta. Lasketaan irti ja huokaistaan. - AnonyymiUUSI
Hanskat vähän kuumat näillä keleillä. Heitä toki.
- AnonyymiUUSI
Millä keleillä??
- AnonyymiUUSI
Missä on keli? Missä on ilma?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä keleillä??
Helteillä täällä ainakin 26° varjossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä on keli? Missä on ilma?
Missä on lääkkeesi? Missä on äly? Ootko milloin poistunut komerosta?
- AnonyymiUUSI
Sulla on vapaa tahto tehdä niin.
- AnonyymiUUSI
jätä mut rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Yäk
- AnonyymiUUSI
Älkää riidelkö!
- AnonyymiUUSI
🧤
🙏 - AnonyymiUUSI
Heitä vaan nainen. En tuu koskaan olemaan niin hyvällä tuulella, että voisin rakastaa. Vaikka olen tietysti kiltti ja rauhallinen, on sisälläni niin paljon murhetta ja ahdistusta, että sitä ei voi sanoin kuvailla.
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei sitten ollut siltä naiselta jolta sait idealistan eli en ole ap
- AnonyymiUUSI
Laita tiskiin vaan, isäkin jo sanoi, että sen muulin saa ampua vaikka kuuhun.
- AnonyymiUUSI
Onks sul ees hanskoi?
- AnonyymiUUSI
Mun viesti katosi ketjusta, vaikka siinä ei ollut mitään ihmeellistä. Samalla palsta täynnä ihme roskaa.
- AnonyymiUUSI
kannattaa tehdä muutokset nyt, ensi talvesta tulossa vielä karseampi yleisesti kuin tästä. Siksikin vaaditaan rahat nyt, moni hyötyy. Ja saadaan elämä rullaamaan. En oo ainakaan uhka, kellekään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052