🚐Reissuun matkailuautolla🤔
👋😎❤️
Lähtisitkö nainen
35
1625
Vastaukset
- Anonyymi
Lähtisin, tietysti :)
- Anonyymi
Lähden joo. Tuo auto tänne, niin lainaan sen pariksi viikoksi.
- Anonyymi
Näin just.
- Anonyymi
Ai miten kiva olisi reissata oma koti mukana!
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Se olis mahtavaa!
- Anonyymi
Huvillarakentajien pihaan liitoksia punnitsemaan.
- Anonyymi
Puna- vai sinivalkoisella? 😘😘😘
- Anonyymi
Estrella Line.
- Anonyymi
Tämä olisi suurin unelmani miehen lisäksi. Mutta kohtahan tuo kesä on ohi ja miestä ei mailla halmeilla.
- Anonyymi
Lähtisin ❤️
- Anonyymi
Etsiskelen "piilopirttiä" eläkepäivien varalle, erämaajärvet tule kuitenkaan kysymykseen, oma rantamökki haaveissa. Vuokrannut autojakin.
- Anonyymi
Rantaviiva maksaa 10 000 euroa metri. Kaupan päälle saa sinihomeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rantaviiva maksaa 10 000 euroa metri. Kaupan päälle saa sinihomeen.
Tarkoitin siis sinievää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin siis sinievää.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Riippuu hurmaustaidoistasi 😉 En... enää... lankea jalat vetelänä sinun edessä ☺️
- Anonyymi
Lähtisin! tässä me ollaan niin samiksia, molemmat tykätään reissata matkailuautolla
- Anonyymi
En lähtisi. Miehellä ei ole korttia, joten joutuisin kuskiksi 🤨
- Anonyymi
Toi on paha. Jos miehellä ei ole korttia, se vähentää monenlaista yhteistä viihdykettä. Naisesta tulee miehen kuski ja vähän kuin äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on paha. Jos miehellä ei ole korttia, se vähentää monenlaista yhteistä viihdykettä. Naisesta tulee miehen kuski ja vähän kuin äiti.
Toisenlaisessa asetelmassa mies ei kuitenkaan ole siis naisen isä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisenlaisessa asetelmassa mies ei kuitenkaan ole siis naisen isä?
Nainen on silloin vaimo joka selailee lehtiä, tarjoilee eväitä, tarkkailee maisemia ja kommentoi havaintojaan häiriten samalla kuskin keskittymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on silloin vaimo joka selailee lehtiä, tarjoilee eväitä, tarkkailee maisemia ja kommentoi havaintojaan häiriten samalla kuskin keskittymistä.
👍
- Anonyymi
Pakkasin jo tavarani valmiiksi, milloin peruutat pihaani?
- Anonyymi
Taasko sillä on käteenvetämistä ikävä.. Hanki nyt edes ensin Ceridalia.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Kyllä vaan en tuntemattoman kanssa
- Anonyymi
Mä oon miettinyt tätä. Oon tavallaan teltta-tyttö aina ollut siellä oranssissa teltassa.
- Anonyymi
Toki lähtisin. Se voisi olla kivaa ❤️
- Anonyymi
Menkää ihmeessä.
- Anonyymi
Voi hitsi, kun oon jo käynyt.
Mutt sä voit jatkaa sitä kyselemistä täältä, ehkä joku lähtee sun kans. - Anonyymi
Siitä tulisi kyllä sellainen härdelli ja hösellys reissu että turvallisempaa olisi ehkä tehdä jotain muuta 🤣
…mutta siis toki lähtisin siitäkin huolimatta jos hän sitä kovasti toivoisi- Anonyymi
Let's go🤙
- Anonyymi
Koska mennään?
Tänään ois hyvä hetki lähteä. - Anonyymi
Kyl maar! Teltta ja pyörä ois kurja vaihtoehto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556