Kokkola lehti?

Anonyymi-ap

Onkos muilla tullu Koivuhaassa Kokkola lehteä? Mulla ei ole tullut pariin viikkoon. Oisko joku kesä jakaja heittänyt vaan roskiin. Toisaalta hyvä vaan ei tarvitse tulla en tarvitse kyseistä mainoslehtistä. Kun siinä ei koskaan mitään oikeita uutisia ole. Tekstarit ja kuolleet luen siinäpä se.

20

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne kuolleet kyllä kiinnostaisi miksei niitä voisi julkaista seurakunnan sivuilla tai jossain..? Digi aikaa haloo

      • Anonyymi

        Juu, ei kokkola lehdessä edes kaikkia kokkolan ja keskipohjanmaan kuolleita julkaista, vaan pitäs olla Keskipohjanmaa.
        Tulee kyllä vähän liian kalliiksi tllata keksipohjanmaa vaan, että näkee ketkä on kuolleet, kun hautajaisten kukkalaite ja adressi maksaa lähemmäs 100€ ja ylikin.
        Enneen pääsi lukeen keskipohjanmaa lehden netistä kirjaston tunnuksilal ilmasksi, mutta sekin lopetettiin, eikä kirjastoon jkasa lähteä joka päivä lukeen keskipohjanmaa lehteä.

        Keksipohjanmaan digilehtikin kalistui niin paljon, että maksa yli 200€/vuosi, joten lopetin lehden tilauksen, liian kalliksi tulee, että näkee ketkä on kuolleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei kokkola lehdessä edes kaikkia kokkolan ja keskipohjanmaan kuolleita julkaista, vaan pitäs olla Keskipohjanmaa.
        Tulee kyllä vähän liian kalliiksi tllata keksipohjanmaa vaan, että näkee ketkä on kuolleet, kun hautajaisten kukkalaite ja adressi maksaa lähemmäs 100€ ja ylikin.
        Enneen pääsi lukeen keskipohjanmaa lehden netistä kirjaston tunnuksilal ilmasksi, mutta sekin lopetettiin, eikä kirjastoon jkasa lähteä joka päivä lukeen keskipohjanmaa lehteä.

        Keksipohjanmaan digilehtikin kalistui niin paljon, että maksa yli 200€/vuosi, joten lopetin lehden tilauksen, liian kalliksi tulee, että näkee ketkä on kuolleet.

        Joo ei kaikki edes laita lehteen omaistensa kuolinilmoitusta, eikä mikään velvoita laittamaan myös paljon maksaa .
        Kirkollisista näkee haudatut ne jotka kuuluvat srk...


    • Anonyymi

      Ensin kaipaat lehteä, ja samassa et halua sitä?? Koita päättää.

      Ja joo, lehti on tauolla heinäkuun ajan.

    • Anonyymi

      Lue se lehti joka sulle tulee.... viimeisimässä kyllä lukee milloin tulee seuraava numero.

    • Anonyymi

      Mä en kyl ymmärrä miten toi mainoslehtinen on voitu edes valita Suomen parhaammaksi paikallislehdeksi.
      Ei mitään kulttuuri uutisia tai ainakaan oikeasti hyviä sellaisia.
      Täynnä mainoksia ja turhia sellaisia.
      Kaikki tapahtumat Kokkolassa osataan pimittää ja piilottaa todella hyvin .

      Voisin tehdä uuden paikallislehden, jossa olisi oikeasti mielenkiintoisia haastatteluita paikallisten yrittäjiltä .
      Lehdessä pitäisi olla myös enemmän historian peilausta nykypäivään ja enemmän mielenkiintoisella tavalla.

      Kupongit takaisin käyttöön, joilla saa alennusta ja tapahtumista pitäisi enemmän mainostaa.

      Nuorten ja lasten osio olisi myös kivaa piristystä. Pitää kannustaa nuoria lukemaan. Ja uusi sarjakuva, koska se uusi Kalle ei ole kenenkään mieletä hauska tai edes nokkela tai edes hyvin piirretty.

      • Anonyymi

        Siis anna mennä! Suomessahan saa olla yrittäjä. Älä anna muiden estää haavettasi. Olet jo matkalla maineeseen ja rajattomat rikkaudet on käsilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis anna mennä! Suomessahan saa olla yrittäjä. Älä anna muiden estää haavettasi. Olet jo matkalla maineeseen ja rajattomat rikkaudet on käsilläsi.

        Ressun kirjoitukset, mielipiteet, runot yms on ollut parasta, mitä Kokkolan paikallislehdet ovat tarjonneet.


      • Anonyymi

        Huomaa kun koettaa lukaista paikallislehteä muualla, niin tulee melkein ikävä Kokkolalehteä. Kyllä se on palkintonsa ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressun kirjoitukset, mielipiteet, runot yms on ollut parasta, mitä Kokkolan paikallislehdet ovat tarjonneet.

        Yksi puutarhajuttu siitä keparissa joskus oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi puutarhajuttu siitä keparissa joskus oli.

        Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin ulkoalueitten kehittäjä, ja kylän viisain MIES...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressu on Kokkolan Kingsi, kaupungin ulkoalueitten kehittäjä, ja kylän viisain MIES...

        Pihansa hoitoa ainakin joskus harrastanut. Oli oikein keparissakin juttu aikoinaan. Muuta ei ole siitä kirjoiteltu.


      • Anonyymi

        Ei siinä lehdessä ole enää mitään muuta kuin pihlajan uutiset.
        Hyvin Airola ja Mustonen pilas koko lehden !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä lehdessä ole enää mitään muuta kuin pihlajan uutiset.
        Hyvin Airola ja Mustonen pilas koko lehden !

        Hoh, hoh!
        Hyvä että edes pihlajasta löytyy lehteen sisältöä ja tekijöitä. Kovasti lehti on tykätty ja odotettu joten hyvin on lehdessä juttua siitä päätellen. Pihlajastahan löytyy kulttuuria ja taitavia esiintyjiä siihen korkeammalla tasolla ja tilaisuudet täyteen myytyjä.
        Suuren suosion saavuttanut lehti.


      • Anonyymi

        Ilmaislehti joten mainoksia oltava jotka kattaa kulut.

        Hyvin on tietoa tapahtumista kuten kulttuurista jne.. jne. Todella pienessä lehdessä monenlaista saadaan nahtumaan. Lehti jota odotetaan joka keskiviikko vaikka olisivat lomalla...


    • Anonyymi

      Kuitenkin Suomen paras ilmaisjakelulehti.

    • Anonyymi

      Huomaa, ettet lue lehteä. Siinä oli varmaan jokaisessa kesäkuun lehdessä ilmoitus, että lehteä ei tule heinäkuussa.

    • Anonyymi00021

      Yritysuutisia voisi olla enemmän. Kun paikalliset yrittäjät ja uudet ideat nostetaan esiin, ihmiset aktivoituvat, käyttävät palveluita ja kaupunki elää.

      Se on myös lehden etu
      elinvoimaiset yritykset tukevat paikallista mediaa.

      Kulttuuri ja museot kuuluvat kokonaisuuteen, mutta tasapaino yritys- ja elinvoimauutisten suuntaan toisi varmasti lisää kiinnostusta ja lukijoita.

    • Anonyymi00022

      Konsernin tuloskehitys viime vuosina kertoo, että toimintaa pitää kehittää. Paikallislehden rooli alueen elinvoiman vahvistajana on nyt tärkeämpi kuin koskaan. Yritysuutiset, kasvu ja uudet avaukset kiinnostavat ihmisiä niihin panostamalla voi kääntää suunnan.

    • Anonyymi00023

      Lehti on lopetettu kannattamattomana.
      Joten ei sitä enää tule postiluukusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe